Proč je britský řetězec TOPSHOP tak úspěšný?
            V roce 1964, kdy byl TOPSHOP zakládán, nikdo nemohl tušit, kam se tento na první pohled klasický oděvní řetězec vypracuje. V průběhu několika let si vydobyl naprosto výsostné postavení mezi módními řetězci s konfekcí. To jak díky tomu, že si kousky z něj, jako z jednoho mála řetězců dennodenně oblékají i přední celebrity, ale také díky mnohým kolaboracím právě se světovými star. Díky čemu si TOPSHOP získal u všech takovou oblibu?
            


I s velikostmi myslí TOPSHOP na všechny
Je hezké, že máme různé konfekční velikosti, ale copak to, že máme kalhoty 38 musí nutně znamenat i to, že máme dlouhé nohy jako modelky? Ne, tak to ve většině případů rozhodně není. Problémy s výběrem džínů mají jak lidé menšího vzrůstu, kterým jsou neskutečně dlouhé, tak vysocí, kterým jsou zase krátké. Naše velikosti se totiž neliší jen v obvodu, ale i v délce. A přesně na to TOPSHOP myslí! Všechny velikosti džínů tam najdete ve čtyřech délkách. Stejně je tomu i s bundami, kdy se například větší poprsí nemusí nutně shodovat s naší výškou, a tak nám L sedí přes obvod, ale je přehnaně dlouhé. I na takové případy britský řetězec myslí a vyrábí i svršky ve verzi petitte či tall, takže si tam na své přijde prostě každý. Výběr džínů se neliší jen velikostmi, ale i typy. Najdete tam jak mom jeans, boyfriend jeans a skinny, tak džíny roztrhané či vyšívané. Tento unikátní britský řetězec nemá prostě nemá konkurenci. A to nejen, co se džínů týče!