Volné pozice

Obchody a služby

Lindex – Asistent/ka prodeje na různé typy úvazků – plný úvazek

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do našeho týmu na prodejně v NC Palladium v Praze!

Vaše úloha v týmu.

Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.

Tato pozice je na poloviční (20 hodin týdně) nebo plný úvazek s nástupem 1.4.2024.

Požadujeme:

Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.

Baví vás pracovat v neustále se měnícím prostředí, kde máte možnost růst a učit se novým věcem. Vedení sebe sama, aktivní seberozvoj a přijímání i poskytování zpětné vazby jsou věci, které znáte dobře. Zajímají vás digitální nástroje a to, jak vám i vašim kolegům mohou pomoci při práci na prodejně. Věříte v soudržnost a motivuje vás možnost ovlivnit jeden druhého.

Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

  • Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
  • Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
  • Oděvní benefit podle vlastního výběru
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na kurzy angličtiny
  • Karta Multisport
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Bonusy z tržeb
  • Jistotu stálého zaměstnání
  • Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)

Více se o našich hodnotách a cílech dozvíte zde.

Kontakt:

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit na tomto odkazu!

Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

ALPINE PRO – Prodavač/asistent prodeje, pokladní – plný úvazek

NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE BUDE:

· pomáhat zákazníkům s výběrem produktů, předávat informace o novinkách i výhodných nákupech

· zpracovávat na pokladně hotovostní i bezhotovostní operace, přijímat dárkové poukázky, vybalování a doplňování zboží, úklid prodejny a zázemí

Požadujeme:

· kolegyni/kolegu s přívětivým vystupováním a pozitivním přístupem k práci i kolegům

· spolehlivost, zodpovědnost, ochotu pracovat i učit se nové věci

· znalost obchodního prostředí a práce na pokladně i PC

· bezúhonnost (čistý trestní rejstřík)

· nástup možný IHNED

Nabízíme:

· základní mzdu 29000 Kč+ 5500 Kč bonusy za plnění plánů měsíčně

· výrazné zaměstnanecké slevy na nákup zboží, příspěvek na penzijní pojištění, věrnostní zaměstnanecký bonus

· stravenky v hodnotě 150,- Kč, karta MULTISPORT

· pracovní oblečení a občerstvení na pracovišti

· nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, týdenní úvazek 40 hodin

Kontakt:

· zaslání životopisu v českém jazyce na email adresu: shop.palladium@alpinepro.cz

GAP – PRODEJNÍ ASISTENT/KA pro prodejnu GAP – Praha – plný úvazek

      • Baví vás móda?

      • Jste komunikativní a aktivní?

      • Nebojíte se oslovovat zákazníky?

      • Už od malička jste rád/ráda chodil/a nakupovat oblečení? 

Požadujeme:

  • Samostatnost
  • Týmový hráč
  • Schopnost učit se novým věcem
  • Milé a příjemné vystupování
  • Znalost minimálně jednoho světového jazyka 

     

 

   

Nabízíme:

  • Práce na HPP
  • Motivující platové ohodnocení
  • Krátký / dlouhý týden – ale můžeme se spolu domluvit
  • Práce v mladém kolektivu a dynamické firmě
  • Slevy na veškerý náš sortiment
  • Pracovní uniforma
  • Možnost kariérního růstu

Kontakt:

  • email: gappalldium@csretail.cz
  • telefonní číslo: +420 702 120 723

TEZENIS – TEZENIS - Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Znáš Tezenis? Cool spodní prádlo a trendy oblečení, v kterém se cítí skvělě třeba youtuberka Anna Šulcová. Každá prodejna Tezenis je plná stylu, hudby a mladých lidí, kteří žijou tady a teď. Přidáš se?

Hledáme k sobě do party prodejní asistenty/ky na plný úvazek do Palladia!

Čeká na Tebe různorodá práce s týmem lidí, kteří Tě nenechají ve štychu. Všichni mají stejný cíl: mít hezkou a uspořádanou prodejnu a tím pádem i zákazníky, kteří odcházejí s plnými taškami. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.

Kariérní cesta v Calzedonia Group

Každý náš zaměstnanec má možnost kariérně růst a rozvíjet se. Budeš mít před sebou jasné cíle a odměny, které Tě v naší společnosti čekají. Po celou dobu Ti stojí po boku Tvůj manager, je Ti oporou a pomáhá vám se zdokonalovat. V rozvoji Ti bude pomáhat pravidelná zpětná vazba, kterou budeš dostávat.

Na co přesně se můžete těšit, pokud budeš šikovný/á?

1 rok ve společnosti – bude Ti prodloužena smlouva na dobu neurčitou a dostaneš celou jednu mzdu navíc! Po roce u nás Ti tak v jeden měsíc přjdou na účet dokonce dvě výplaty.
1,5 roku ve společnosti – získáváš titul Senior a mzda Ti vzrůstá o 2.000 Kč měsíčně!
3 roky ve společnosti – nyní už znáš opravdu všechno a získáváš tak titul Expert. Mzda Ti narůstá o další 2.000 Kč měsíčně!

Způsobů, jak se u nás posouvat, je ale samozřejmě více. Můžeš se stát specialist(k)ou na naše produkty a pomáhat se zaškolováním nováčků na pozici Underwear Expert, být pravou rukou manažera/ky obchodu na pozici Asistent/ka Store Managera, nebo získat zodpovědnost za celou prodejnu a zastávat přímo pozici Store Manager. Pokud ovládáš angličtinu, nechybí Ti talent, motivace a proaktivní přístup, pak můžeš vyrůst dokonce až na pozici District Manager a pečovat tak hned o několik obchodů a jejich týmy!

 

Požadujeme:

Ideálního kandidáta si tedy představujeme nějak takhle:

Rád se usmívá a milé chování je pro něj samozřejmostí.
Umí velmi dobře udržovat pořádek, všimne si i drobné nedokonalosti a neváhá ji napravit.
Je pro něj důležité pracovat v dobře fungujícím týmu, kde se kolegové na sebe mohou navzájem spolehnout.
Dokáže se postarat i o zahraniční zákazníky - nemá problém se s nimi domluvit v angličtině.

Zní to jako Ty? Pak se nám určitě ozvi!

Nabízíme:

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• NENUDÍME SE
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě.

• NEBOJÍME SE
Udáváme trendy a boříme hranice.

• ROZVÍJÍME SE
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.

• JÍME
Nemusíš si dělat hlavu s náklady na obědy. Dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den – představ si průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc!

• UŽÍVÁME SI VOLNÝ ČAS PO SVÉM
Po zkušební době si s námi začneš svobodně užívat svoje benefity. My Ti dáme 700 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Tobě, co a kdy si vybereš.

• MÁME PLNÝ ŠATNÍK
Vybavíme Tě trendy kousky z našeho sortimentu. Mohlo by se tomu říkat „uniforma“, ale to by v našem případě bylo příliš nudné označení. Sám/sama uvidíš… A když Ti to nebude stačit, můžeš si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Tezenisu, ale i Calzedonii a Intimissimi.

 

Kontakt:

Zaujali jsme Tě?
Tak se neboj nové práce a prostředí a pošli nám životopis, všechno Tě naučíme na úvodním školení!

Pošli e-mail na calzedonia@teamio.eu a nezapomeň napsat, o jaký konkrétní obchod (Tezenis Palladium) máš zájem! :)

Těšíme se!

Office Shoes – Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes! :-) – plný úvazek

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené, frekventované a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v centru Prahy.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Termín nástupu: ihned nebo 11. března 2024
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Náplň práce:

- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků, produktová školení
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Tommy Hilfiger/Timberland)
- pravidelný příspěvek na pracovní obuv (do cenového limitu prac. obuv zcela zdarma)
- výroční finanční bonus
- vánoční poukázky pro odběr firemního zboží zdarma
- příspěvky na sport/volný čas
- možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma
- možnost přesčasů
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj, pitný režim)

Kontakt:

Prosíme o zaslání Vašeho CV na e-mailovou adresu jobs@officeshoes.cz

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Lacoste – Asitent*ka prodeje – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů mezi prémiovými značkami předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a vyjímečnost. Pro naši novou pražskou prodejnu LACOSTE hledáme uchazeče na pozici ASISTENT/KA PRODEJE.

Zajímáte se o módu a máte pro ni cit? Jste energická osoba? Baví Vás týmová práce? Máte znalost anglického jazyka?

Pokud jste si právě odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

Požadujeme:

* Zkušenost se zákaznickým servisem výhodou

* Aktivní prodej

* Dobré komunikační schopnosti

* Schopnost práce v multikulturním týmu

* Jazykové znalosti čeština, angličtina – další jazyky výhodou

* Radost z práce s lidmi

* Časová flexibilita

Nabízíme:

* Mladý přátelský kolektiv

* Zaměstnanecké benefity

* Práci v prostředí prémiové značky

* Procenta z prodeje

* Stabilní zázemí

* Práce na plný úvazek

* Kompletní zaškolení a možnost růstu v rámci značky

Kontakt:

Své CV v anglickém jazyce nám zašlete na e-mail lacostepalladiumprague@lacoste.cz

David Matoulek

+420 601 331 499

Quiksilver & ROXY – Asistent/ka prodeje – brigáda

Boardriders, Inc., je přední společností působící v oblasti akčních sportů a životního stylu, která navrhuje, vyrábí a prodává značkové oděvy, obuv a doplňky. Naše oblečení představují neformální životní styl pro lidi, kteří jsou inspirováni vášní pro outdoorové akční sporty. Značky Quiksilver, Roxy, DC Shoes, Billabong, Element, RVCA a Von Zipper mají autentické kořeny ve skateboardingu, snowboardingu a surfingu. Produkty naší společnosti se prodávají ve více než 115 zemích světa.

Požadujeme:

- Týmový hráč se zájmem o sport

- Příjemné vystupování a pozitivní myšlení

- Dobré komunikační schopnosti

- Proaktivní přístup k zákazníkům

- Vztah k módě a cit pro prezentaci zboží

- Loajalita a spolehlivost

- Znalost cizího jazyka výhodou

Nabízíme:

- Stabilní brigádu v prosperující společnosti

- Jistota stálé mzdy 130 Kč/h po zdanění

- Slevy na produkty

- Mladý a přátelský tým

Kontakt:

Pokud Tě nabídka zaujala, kontaktuj nás. Budeme se těšit, až Tě poznáme. 

ivana.tymkiv@boardriders.com

Intimissimi – Intimissimi UOMO - poloviční úvazek (20 hodin týdně) – brigáda

Nahlédněte s námi do světa půvabné italské značky Intimissimi! Naše luxusní spodní prádlo a rafinovaná móda z prémiových materiálů dělá ženy krásnější a sebevědomější. Pomozte nám našim zákazníkům poskytovat jedinečný zážitek z celého nákupu!

Nyní přinášíme z Itálie do ČR novou značku - Intimissimi Uomo. Ta věnuje pozornost pohodlí mužů a také jim přináší prémiové produkty skvělé kvality.

Buďte s námi u rozjezdu této značky a přidejte s k nám! V OC Palladium hledáme do týmu nového člena na poloviční úvazek - 20 hodin týdně.
 

 

Požadujeme:

Myslíme si, že byste se k nám skvěle hodil/a, pokud:

  • se na naše zákazníky budete usmívat a vždy je obsloužíte tak mile, že se za vámi budou rádi vracet,
  • zákazníkům umíte naslouchat a pomůžete jim najít přesně to, co jim udělá radost.

Nabízíme:

Co je na práci u nás skvělé?

• LÁSKA
My všichni naše produkty zkrátka milujeme a rozhodně nejsme sami! Máme miliony spokojených zákazníků po celém světě a to včetně velkých celebrit jako Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.

• BENEFITY NA MÍRU
Po zkušební době si s námi začnete užívat různé benefity. Dáme Vám 350 Kč čistého měsíčně na zdraví, kosmetiku, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.

• PLNĚ HRAZENÉ STRAVENKY
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, což je průměrně 1200 Kč čistého měsíčně navíc.

• NAŠE PRODUKTY A SLEVY
Vybavíme vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu – během roku jich dostanete opravdu spoustu! A pokud našim značkám propadnete tak jako my, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii, Tezenisu, našem Outletu či Falconeri.

• MOŽNOSTI SE TOHO SPOUSTU NAUČIT A KARIÉRNĚ RŮST

Každý náš zaměstnanec má možnost kariérně růst a rozvíjet se. Budete mít před sebou jasné cíle a odměny, které vás v naší společnosti čekají.

Na co přesně se můžete těšit, pokud budete šikovný/á?

1 rok ve společnosti – bude Vám prodloužena smlouva na dobu neurčitou a dostanete celou jednu mzdu navíc! Po roce u nás Vám tak v jeden měsíc přijdou na účet dokonce dvě výplaty.

  • 1,5 roku ve společnosti – získáváte titul Senior a mzda Vám vzrůstá o 1.000 Kč měsíčně!
  • 3 roky ve společnosti – nyní už znáte opravdu všechno a získáváte tak titul Expert. Mzda vám narůstá o další 1.000 Kč měsíčně!

Způsobů, jak se u nás posouvat, je ale samozřejmě více. Můžete se stát specialist(k)ou na naše produkty a pomáhat se zaškolováním nováčků, být pravou rukou manažera/ky obchodu, nebo získat zodpovědnost za celou prodejnu a zastávat přímo pozici Store Manager. Pokud ovládáte angličtinu, nechybí vám talent, motivace a proaktivní přístup, pak můžete vyrůst dokonce až na pozici District Manager a pečovat tak hned o několik obchodů a jejich týmy!

Kontakt:

Chcete taky pracovat pro lovebrand?

Tak nám pošlete váš životopis na e-mail calzedonia@teamio.eu a nezapomeňte uvést, o jakou pozici (Asistent/ka prodeje) a prodejnu (Intimissimi Palladium) máte zájem, a pak už jen čekejte na telefonát naší manažerky.

Restaurace a občerstvení

KFC – Flexibilní brigáda v KFC Palladium – brigáda

JAK BUDE VYPADAT TVŮJ PRVNÍ DEN V PRÁCI?

První den v práci začne s instruktorem. Seznámí tě s našimi pravidly, a hlavně s novými kolegy. U pokladny budeš pomáhat s obsluhou hostů či s kompletací objednávek. Taký můžeš zajistit přípravu sendvičů a pokud si troufneš, pomůžeš v kuchyni s čerstvým masem.

Energie a odhodlání stačí, vše ostatní tě naučíme my

Požadujeme:

CO TI NESMÍ CHYBĚT?

• Dokončené základní vzdělání.

• Spolehlivost a pozitivní energie!

• Měl/a bys mít chuť učit se novým věcem.

• Časová flexibilita - směny plánujeme i o víkendech.

Nabízíme:

CO TI NABÍDNEME?

• Plánování směn dle tvé potřeby.

• Možnost profesního růstu a osobního rozvoje.

• Spropitné pro každého.

• Jídlo na směně za pár kaček.

• Zaměstnanecké akce.

• Výhody do všech našich značek (Burger King, Pizza Hut, Starbucks, KFC).

• Skvělý tým lidí, který bude tvou oporou!

Kontakt:

Email: czkfcpraha.palladium@amrest.eu

Palladium – Garážmistr – brigáda

Společnost SSI Group, která je českou rodinnou společností s více než 30letou tradicí, zajišťuje komplexní služby IFM – bezpečnost, údržbu i úklid nemovitostí. Její portfolio tvoří několik stovek objektů po celé České a Slovenské republice a postupně expanduje do dalších zemí střední Evropy. SSI Group se stará o desítky obchodních center i kancelářských budov. Působí také ve výrobních společnostech a logistických areálech. SSI Group aktuálně shání do parkingu v PALLADIU brigádníky na pozici garážmistra.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • obsluha závor a parkomatů v parkingu (drobné opravy , zasílání statistik a reportů)
  • střežit parkoviště obchodního centra (nikoli přímo jednotlivé obchody)
  • vykonávat pochůzky během celé směny
  • občasné obchůzky
  • obsluhovat technická zabezpečovací zařízení

Požadujeme:

  • předchozí praxe v ostraze je výhodou, ale zaučíme i nováčky
  • osvědčení o profesní kvalifikaci Strážný (popř. lze absolvovat zkoušku i u nás)
  • příjemné a profesionální vystupování
  • trestní bezúhonnost
  • AJ základní znalost – výhodou
  • dobrý fyzický stav – pro pochůzky během celé směny

Nabízíme:

  • odměnu 155 Kč/h
  • dlouhodobou spolupráci na DPP

Kontakt:

Pokud máte o pozici garážmistra zájem, vyplňte prosím tento online formulář a na konci klikněte na modré tlačítko Odeslat. Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na setkání s Vámi.