Volné pozice

Obchody a služby

Marks & Spencer – Skladník M&S Marks&Spencer CZ, a.s. – plný úvazek

Skladník

Do našeho týmu přijmeme skladníka na plný úvazek, který bude zajišťovat přípravu prodejní plochy, příjem zboží, dekorací a vybavení prodejny. Nedílnou součástí práce je také zpracování dokumentace k příjmu zboží a zodpovědnost za pořádek v prostorách skladu. Dále je to práce s pokladnou na všech odděleních prodejny a obsluha zákazníků.

Požadujeme:

* příjemný přístup k zákazníkům i kolegům
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech 

*směny vždy 5 dní út-so
* schopnost zorganizovat si práci
* fyzická odolnost

 

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* mzdu 26 500 Kč

* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)

* příjemný pracovní tým a prostředí
* firemní akce

Kontakt:

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: Barbora.Dostalova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

 

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

 

Těšíme se na Vás!

Quiksilver & ROXY – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Do naší prodejny Quiksilver přijmeme motivovaného kandidáta na pozici asistent/ka prodeje. 

Hlavní náplní práce je obsluhování zákazníků, základní údržba obchodu, práce s pokladním systémem a příjem zboží.

Požadujeme:

  • příjemné vystupování
  • ochotu učit se novým věcem
  • spolehlivost
  • flexibilitu

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • provize z prodeje
  • každý půlrok nové ošacení
  • stravenkový paušál
  • v případě dobré spolupráce možnost pracovního růstu

Kontakt:

V případě zájmu zašlete svůj životopis s fotkou na mailovou adresu - jakub.elogeli@boardriders.com

Claire´s – Assistent Store Manager – plný úvazek

Hledáš práci v mladém kolektivu, která tě bude bavit?

Chceš být pravou rukou manažerky a starat se společně o super výsledky Vašeho obchodu?

Pro naší pobočku v Praze hledáme fajn kolegyni na pozici Zástupce managera.

Požadujeme:

Časovou flexibilitu (ranní/odpolední směny, práce o víkendech), zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem a orientaci na výsledky. Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme:

Práci na plný, případně na částečný úvazek, flexibilní pracovní dobu, bonusový systém, zaměstnanecké slevy, přátelské prostředí a super kolektiv :)

Kontakt:

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na katerina.ticha@claires.com.

LINDT – SHOP ASSISTANT - LINDT PALLADIUM – plný úvazek

Máte alespoň minimální praxi na pozici SHOP ASSISTANT?
Domluvíte se (i jen pasivně) anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodné kandidáty na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svou prodejnu v PALLADIUM.

Požadujeme:

Vaší pracovní náplní bude:

  • Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
  • Poradenství a konzultace v produktové oblasti
  • Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
  • Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Nabízíme:

Nabízíme skvělou příležitost nastartovat svou kariéru pro energické, optimistické kandidáty, které láká práce s naším kouzelně sladkým portfoliem.
K nám zákazníci přichází s úsměvem a cílem udělat si radost. Sobě nebo svým blízkým..
a dělají radost i nám, protože se k nám stále vrací.
Nakupování v obchodech Lindt je zkrátka potěšení a báječný zážitek.
Proto neváhejte a připojte se k týmu LINDT!

Nabízíme:

  • Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
  • Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Slevu na produkty a další benefity
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost profesního růstu
  • A spoustu radostných okamžiků ve skvělém týmu :-)

Kontakt:

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ehovhannisyanova@lindt.com
Na kontakt s Vámi se bude těšit Edita Hovhannisyanová, HR Specialist.

http://www.lindt.cz

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Area Visual Merchandiser (řetězec OfficeShoes) – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici "Area Visual Merchandiser - Visual Merchandising Manager" v centrále společnosti.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Jednotná prezentace zboží na svěřených prodejnách
- Příprava sezónních plánů pro vystavení prodejny a výloh na základě globální VM strategie
- Týdenní kontrola zadaných úkolů na prodejnách
- Tvorba fotoreporů
- Vedení týmu instore VM
- Aktivní pomoc s VM na svěřených prodejnách
- Školení zaměstanců
- Úzká spolupráce s retail manažery
- Spolupráce s marketingovým oddělením
- Zajištění a produkce POS materiálů
- Komunikace s obchodními centry
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- Aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- Znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)
- Časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
- Logické a analytické myšlení
- Silné estetické cítění a vnímání, smysl pro detail
- Výborné organizační schopnosti
- Komunikativní týmový hráč se schopností stanovit si priority
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

- Zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Motivující mzdové ohodnocení a benefity
- Stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- Služební telefon a notebook
- Hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- Další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Kontrolor/ka skladových zásob - Inventarizační pracovník/ce – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes a Destroy stores v České republice hledá kolegu nebo kolegyni na pozici "Inventarizační pracovník/ce - Kontrolor/ka skladových zásob" pro zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi - oblast Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021
Druh pracovního poměru: hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz

Pracovní náplň:
- inventarizace (kontrola) skladových zásob a reporting
- drobná údržba provozoven, běžné opravy
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- časová flexibilita a spolehlivost
- výborné organizační schopnosti, pečlivost
- ochota učit se novým věcem
- práce s PC - MS Office (zejména MS Excel), e-mail, internet
- znalost práce se SAP výhodou (není podmínkou, pracovník bude zaškolen)
- manuální zručnost
- řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti
- služební telefon a notebook
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (DPP) – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky a brigádnice do oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021 (dlohodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- věk od 18 let

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč/hod. (po zaučení 120,- Kč)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Vedoucí prodejny značkové obuvi OfficeShoes – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen OfficeShoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegy a kolegyně na pozici "Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)" do zavedené, frekventované a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi v OC Palladium, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 2. srpna 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- schopnost vést tým pracovníků
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes