Volné pozice

Obchody a služby

ESPRIT – Brigáda ESPRIT Palladium až 140 ,-Kč/hod + benefity – brigáda

Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek. Jsme výhradním prodejcem značky ESPRIT(www.esprit.com) v ČR, pod názvem Retail Fashion s.r.o. a Retail Brands s.r.o. zastupujeme již 15 let nadnárodní společnost PTH GROUP(www.pth.group)


CO BUDETE DĚLAT?

- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!

Požadujeme:

KOHO HLEDÁME?

Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty

OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji

RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní

POCTIVOST - jsme čestní a féroví

DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí

KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení

LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli

- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

- kdo má praxi , ten má výhodu, ale není to nutné

- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

- kdo již oslavil osmnácté narozeniny

Nabízíme:

CO NABÍZÍME?

- dohodu o provedení práce

- nástupní bonus ve výši 1.500,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

- skvělé zaměstnanecké slevy

- celoroční bonus za účast na týmových meetinzích a up-datech obchodu

- motivační soutěže

- služby firemního psychologa k osobním potřebám

- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

- interní a externí školení, celofiremní aktivity

- směny si plánujete sám/-a. Stojíme ale o nabídku minimálně 60 hodin za měsíc včetně čtyř víkendových dní dle vlastních časových možností

- skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská 

Recruiting

marketa.prazska@pth.group

Restaurace a občerstvení

KFC – Flexibilní brigáda v KFC Palladium – brigáda

JAK BUDE VYPADAT TVŮJ PRVNÍ DEN V PRÁCI?

První den v práci začne s instruktorem. Seznámí tě s našimi pravidly, a hlavně s novými kolegy. U pokladny budeš pomáhat s obsluhou hostů či s kompletací objednávek. Taký můžeš zajistit přípravu sendvičů a pokud si troufneš, pomůžeš v kuchyni s čerstvým masem.

Energie a odhodlání stačí, vše ostatní tě naučíme my

Požadujeme:

CO TI NESMÍ CHYBĚT?

• Dokončené základní vzdělání.

• Spolehlivost a pozitivní energie!

• Měl/a bys mít chuť učit se novým věcem.

• Časová flexibilita - směny plánujeme i o víkendech.

Nabízíme:

CO TI NABÍDNEME?

• Plánování směn dle tvé potřeby.

• Možnost profesního růstu a osobního rozvoje.

• Spropitné pro každého.

• Jídlo na směně za pár kaček.

• Zaměstnanecké akce.

• Výhody do všech našich značek (Burger King, Pizza Hut, Starbucks, KFC).

• Skvělý tým lidí, který bude tvou oporou!

Kontakt:

Email: czkfcpraha.palladium@amrest.eu

Palladium – KOORDINÁTOR PROVOZU A NÁKUPU – plný úvazek

Přidejte se do našeho přátelského týmu, který se zabývá správou a řízením rozsáhlých a víceúčelových nemovitostí (obchodních a kancelářských) a rezidenčnímu developmentu. Aktuálně hledáme novou kolegyni/kolegu, která/který nám pomůže v rámci Technického oddělení ve Správě nákupního centra PALLADIUM. Pokud máte zkušenosti s provozem budov, pak jste ta/ten, koho k nám hledáme na tuto pozici:

KOORDINÁTOR PROVOZU A NÁKUPU

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zpracování cenových nabídek, objednávek a faktur za zboží a služby související s provozem budovy PALLADIA
  • Komunikace s dodavateli
  • Koordinace a pravidelná kontrola úklidu v PALLADIU ve spolupráci s úklidovými firmami
  • Koordinace zahradníků při údržbě květin a stromů jak uvnitř centra, tak na jeho terasách
  • Zpracování reportů a hlášení
  • Podpora Technického manažera

Požadujeme:

  • Praktický přístup k řešení různých situací spojených s provozem budovy
  • Schopnost umět se zaměřit na detaily, rozpoznat nedostatky a problémy v budově a umět je následně řešit
  • Komunikativnost a asertivitu
  • Pokud máte nějaké zkušenosti s provozem budov nebo s kontrolou úklidu, jste ten/ta, koho hledáme
  • Aktivní znalost angličtiny

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou
  • Rozmanitou a samostatnou práci
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a zdravotní volno
  • Příspěvek na stravu, nebo na penzijní/životní pojištění
  • Příspěvek na MultiSport kartu
  • Příspěvek na jazykové kurzy
  • A v neposlední řadě příjemné kanceláře v centru Prahy se skvělou dopravní dostupností (přímo na metru linky B „Náměstí Republiky“, tramvaje a autobusu) a přátelský kolektiv kolegyň a kolegů, kteří se na Vás těší!

Kontakt:

Pokud jste dočetla/dočetl až sem, tak Vás určitě naše pracovní nabídka zaujala. Neváhejte a pošlete nám ještě dnes Váš životopis (v českém a anglickém jazyce) na e-mailovou adresu l.varcollerova@ps-group.cz

Rádi se s Vámi setkáme osobně.