Volné pozice

Obchody a služby

Intimissimi – Odhalte půvab práce v módě! Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Vítejte v Intimissimi, ve světě luxusního italského spodního prádla a rafinované módy, kde každý den děláme ženy krásnější a sebevědomější!

Hledáme prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

Čeká na Vás různorodá práce v čistém a příjemném prostředí s týmem lidí, kteří Vás podpoří. Všichni mají stejný cíl: dokonalou péči o zákazníky, kteří od nich odcházejí spokojení a s úsměvem na rtech. A dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Vaší mzdy.

 

Požadujeme:

Profesionální zákaznický servis je pro nás v Intimissimi klíčem k úspěchu. Proto se ptáme, jestli:

  • také věříte, že úsměv vyvolává úsměv,
  • umíte zákazníkům naslouchat a splnit jim i to přání, které ještě ani nevyslovili,
  • souhlasíte, že dobře fungující tým se na sebe může kdykoliv spolehnout,
  • chcete denně vylepšovat svoji angličtinu při komunikaci s turisty?

Odpověď zní: „ANO!“? V tom případě jste náš/naše!

Nabízíme:

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• LÁSKA
Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.

• PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ A RŮST
Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Vám dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.

• BENEFITY NA MÍRU
Po zkušební době si s námi začnete svobodně užívat různé benefity. Dáme Vám 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.

• STRAVA NEJEN PRO DUŠI
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den, což je průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc.

• NAŠE PRODUKTY A SLEVY
Vybavíme Vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíte… A když Vám to nebude stačit, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii a Tezenisu.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Vás?

Tak se nebojte nové práce a prostředí a pošlete nám životopis, všechno Vás naučíme na úvodním školení! 

Budu se těšit na Vaše životopisy na calzedonia@teami.eu.

TEZENIS – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Znáš Tezenis? Cool spodní prádlo a trendy oblečení, v kterém se cítí skvělě třeba youtuberka Anna Šulcová. Každá prodejna Tezenis je plná stylu, hudby a mladých lidí, kteří žijou tady a teď. Přidáš se?

Hledáme k sobě do party prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

 

Čeká na Tebe různorodá práce s týmem lidí, kteří Tě nenechají ve štychu. Všichni mají stejný cíl: mít hezkou a uspořádanou prodejnu a tím pádem i zákazníky, kteří odcházejí s plnými taškami. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.

 

Požadujeme:

Svědomitá péče o prodejnu a zákazníky je pro nás v Tezenisu klíčem k úspěchu. Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy.

Ideálního kandidáta si tedy představujeme nějak takhle:

  • Rád se usmívá a milé chování je pro něj samozřejmostí.
  • Umí velmi dobře udržovat pořádek, všimne si i drobné nedokonalosti a neváhá ji napravit.
  • Je pro něj důležité pracovat v dobře fungujícím týmu, kde se kolegové na sebe mohou navzájem spolehnout.
  • Dokáže se postarat i o zahraniční zákazníky - nemá problém se s nimi domluvit v angličtině.


Zní to jako Ty? Pak se nám určitě ozvi!

Nabízíme:

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• NENUDÍME SE
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě.

• NEBOJÍME SE
Udáváme trendy a boříme hranice.

• ROZVÍJÍME SE
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.

• JÍME
Nemusíš si dělat hlavu s náklady na obědy. Dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den – představ si průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc!

• UŽÍVÁME SI VOLNÝ ČAS PO SVÉM
Po zkušební době si s námi začneš svobodně užívat svoje benefity. My Ti dáme 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Tobě, co a kdy si vybereš.

• MÁME PLNÝ ŠATNÍK
Vybavíme Tě trendy kousky z našeho sortimentu. Mohlo by se tomu říkat „uniforma“, ale to by v našem případě bylo příliš nudné označení. Sám/sama uvidíš… A když Ti to nebude stačit, můžeš si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Tezenisu, ale i Calzedonii a Intimissimi.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Tě?
Tak se neboj nové práce a prostředí a pošli nám životopis, všechno Tě naučíme na úvodním školení! 

Pošli nám svůj životopis na calzedonia@teamio.eu.

Manner – Josef Manner s.r.o. – plný úvazek

Společnost Josef Manner s.r.o. je specialistou na oplatky, dražé a pěnové cukrovinky.

Rakouská společnost a její česká pobočka hledá pro prodejnu Manner shop v nákupním centru Palladium Praha 1, kandidáta/ky na pozici Sales Assistant (prodavač/ka).
 

Požadujeme:

* Zájem o obor sladkostí
* Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a komunikativnost.
* Nekuřák
* Jazyková znalost NJ, AN vítána
* Bezúhonnost
 

Nabízíme:

* Zajímavou práci u mezinárodní značky
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Personální bonusy a výhody
* Mzda nastup 150,- brutto/ hod.
 

Kontakt:

V případě zájmu zašlete Váš životopis s fotografií na níže uvedenou e-mailovou adresu: shopmanager@manner.store

THE BODY SHOP – PRODEJNÍ ASISTENT - THE BODY SHOP – plný úvazek

The Body Shop je známá britská kosmetická firma z portfolia Alshaya Group, předního světového retail operátora

Pro naši prémiovou prodejnu v OC Palladium hledáme nové Asistenty prodeje

Milujete kosmetiku a věříte v rozvíjející se udržitelnost?  

Pak hledáme právě Vás!

 

Požadujeme:

Požadavky na kandidáty:

Praxe na pozici Sales Asistenta výhodou, nikoliv však podmínkou

Zodpovědnost, pečlivost a svědomitost

Profesionální přístup a komunikace se zákazníkem

Komunikativní angličtina výhodou

Nabízíme:

Úspěšnému kandidátovi nabízíme:

Zajímavou práci v renomované mezinárodní firmě

Perspektivu dalšího osobního růstu

Motivující platové podmínky + propracovaný systém bonusů

Další zaměstnanecké benefity

Kontakt:

V případě, že Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na bs.palladium-cz@alshaya.com

Těšíme se na Vás!

The Body Shop Team:-)

Marks & Spencer – Brigáda M&S Prodejní poradce - DPP – plný úvazek

M&S Palladium nabízí volné místo polovičního úvazku pro studenty, kteří chtějí při škole chodit do práce a pracovně se posouvat v rozmanitém prostředí. Velmi se těšíme na Váš zaslaný životopis. 

Požadujeme:

• jste rádi v kontaktu se zákazníky a umíte jim poradit
• jste samostatní a nebojíte se náročné práce
• dokážete převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
• rádi pracujete v týmu a jste spolehliví
• jste časově flexibilní a nevadí vám ranní/odpolední směny ani práce o víkendu
• rádi se učíte novým věcem

Nabízíme:

Úvazek pro studenta/studentku na 

•DPP  - možnost přizpůsobit směny dle rozvrhu

• mzda 124Kč/hod
• nabízíme vám smlouvu na dobu neurčitou
• mzdu u nás dostanete vždy 15. v měsíci na účet
• věk u nás nehraje roli – vážíme si každého

Kontakt:

jan.arnold@marks-and-spencer.com

Lindex – Store Sales Manager – plný úvazek

Jste od přírody vůdčí typ s láskou k módě a děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Manager do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Store Sales Manager jste ten, kdo se stará o to, aby na prodejně vše běželo jako na drátkách. Od každodenních úkolů a zajištění dodržení konceptu prodejny, až po její neustálý rozvoj a udržení zisku. Jste klíčovým hráčem, který pomáhá Lindexu v růstu. Máte na starosti rozpočet, personal, pracovní prostředí a bezpečnost. A co je nejdůležitější – vedete svůj tým a společně se staráte o to, aby si zákazník z nakupování odnesl co nejlepší možný zážitek.

Toto je stálá pozice na 40 hodin týdně, datum nástupu je určeno po dohodě.

Požadujeme:

Věříme, že jste člověk s dobrými komunikačními a vůdčími schopnostmi. Máte elán a umíte dělat business rozhodnutí. A jdete příkladem – ať už svou láskou k módě, schopnosti určit si priority nebo způsobem, jakým dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Motivování, rozvíjení i vedení týmu je pro vás naprosto přirozené a díky tomu můžete společně dosáhnout skvělých výsledků.

Baví vás pracovat v neustále se měnícím prostředí, kde máte možnost růst a učit se novým věcem. Vedení sebe sama, aktivní seberozvoj a přijímání i poskytování zpětné vazby jsou věci, které znáte dobře. Zajímají vás digitální nástroje a to, jak vám i vašim kolegům mohou pomoci při práci na prodejně. Věříte v soudržnost a motivuje vás možnost ovlivnit jeden druhého. A toto zní pravděpodobně také jako vy:

· Ukončené středoškolské vzdělání

· Zkušenost s vedoucí pozicí v oblasti služeb

· Angličtina, slovem i písmem

· Sebejistota při práci s digitálními pracovními nástroji

· Výhodou jsou zkušenosti s prací v oblasti prodeje, nejlépe v módním odvětví

Nabízíme:

Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Zařazeno: Prodej a obchod, Vedoucí/manažer prodejny

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Kontakt:

Přihlašte se ješte dnes, nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o vás dozvíme vice. A neváhejte se na nás obrátit, pokud máte nějaké dotazy, kontaktní údaje naleznete níže. Jelikož chceme tu správnou osobu, která se připojí k našemu týmu, najít co nejdříve, budeme kandidáty vybírat postupně. To znamená, že můžeme proces hledání ukončit dříve, než ve stanoveném termínu.

Seznamte se s některými kolegy z našich prodejen.

https://youtu.be/mzY5WxYSSxo

Svoje životopisy posílejte našemu HR managerovi: sasa.pets@lindex.com

ESPRIT – MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnu ESPRIT OC Palladium společnosti Retail Fashion s. r. o. – plný úvazek

Kdo jsme?

Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek.

Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT (www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail Fashion zastupujeme již 15 let úspěšnou nadnárodní společnost PTH GROUP (www.pth.group).

Co budete dělat?

• vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

• pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

• pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

• na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

• Dělat z nakupování zážitek

 

Požadujeme:

Koho hledáme ?

Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.

Hledáme toho:

• kdo sdílí naše hodnoty

Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji.

Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.

Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.

Provází nás DŮVĚRA. Spolupracujeme – jsme tým a je na nás spolehnutí.

Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.

Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli.

 

• kdo mluví plynně česky nebo slovensky – to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

• kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné

• kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

• kdo již oslavil osmnácté narozeniny.

Nabízíme:

 

• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

• odpovídající mzdové ohodnocení 26 000 Kč – 31 000 Kč/měsíc

• nástupní bonus ve výši 3 000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

• příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu

• skvělé zaměstnanecké slevy

• sportovní aktivity – možnost získat výhodně Multisport kartu

• služby firemního psychologa k osobním potřebám

• interní a externí školení, celofiremní aktivity

• motivační soutěže

• možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

• práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden v obchodě s otevírací dobou  9:00 – 21,00/22,00 hod

• skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská
Recruiting

Čermákova 1314/7
Praha 2  120 00

+420 774 449 075
marketa.prazska@pth.group

www.pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřiná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ

 

Lacoste – Hledáme zástupce/kyni manažera prodejny – plný úvazek

Zajímá Vás móda?

Jste energická osoba?

Baví Vás týmová práce?

Máte znalost anglického jazyka?

Požadujeme:

Dlouhodobá zkušenost v oblasti prodeje retailu (zkušenosti v oblasti vedení prodejny výhodou)

Výborná znalost českého a anglického jazyka

Časová flexibilita

Schopnost podporovat, trénovat, motivovat a zhodnocovat výsledky ostatních členů týmu

 

 

Nabízíme:

Atraktivní prémiový systém odměňování

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku

 


 

Kontakt:

+ 420 774 422 781

lacostepalladiumprague@erenretail.com

Lacoste – Hledáme prodejní asistenta/tku – plný úvazek

Zajímá Vás móda?

Jste energická osoba?

Baví Vás týmová práce?

Máte znalost anglického jazyka?

Požadujeme:

Znalost českého a anglického jazyka (každý další jazyk výhodou)

Dobré komunikační dovednosti

Schopnost práce v multikulturním týmu

Časová flexibilita

Nabízíme:

Atraktivní prémiový systém odměňování

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku

Možnost pracovat na jiných pobočkách Lacoste v celé České Republice

Kontakt:

+420 774 422 781

lacostepalladiumprague@erenretail.com

Quiksilver & ROXY – Brigádník/Brigádnice – brigáda

Do naší prodejny Quiksilver přijmeme motivovaného kandidáta na pozici brigádník/brigádnice

Hlavní náplní práce je obsluhování zákazníků a základní údržba obchodu, 

Požadujeme:

- dochvilnost

- spolehlivost

- ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

- příjemné pracovní prostředí

- zajímavé finanční ohodnocení

- příjemný, mladý kolektiv

Kontakt:

V případě zájmu napište životopis s fotkou na mailovou adresu jakub.elogeli@boardriders.com

Office Shoes – Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.

Termín nástupu: ihned nebo 27. září 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- práce vhodná i pro absolventy

Požadujeme:

- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- při nástupu negativní PCR test na Covid-19 podmínkou

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- finanční ohodnocení 21000,-Kč/měsíc v hrubém
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity: Možnost práce střídavě na homeoffice, Vánoční poukázky (výroční benefity)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Lindex – Store Sales Person – brigáda

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Person do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Store Sales Person se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Vše se točí kolem nich. Vše děláme pro ně. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit a vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola.

Toto je pozice na 20 a vice hodin týdně, datum nástupu i počet hodin je určen po dohodě.

Požadujeme:

Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Nabízíme:

Plat: 127 Korun / hodinu
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Služby, Prodavač
Typ pracovního poměru: Výpomoc na prodejně jako brigádník

 

Kontakt:

Přihlašte se ješte dnes, nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o vás dozvíme vice. Jelikož jsme opravdu netrpěliví a co nejdříve chceme najít tu správnou osobu, která se připojí k našemu týmu, budeme kandidáty vybírat postupně. To znamená, že můžeme proces hledání ukončit dříve, než ve stanoveném termínu.

Buď zaneste svůj životopis rovnou na prodejnu, nebo nás kontaktujte na vit.weber@lindex.com

Quiksilver & ROXY – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Do naší prodejny Quiksilver přijmeme motivovaného kandidáta na pozici asistent/ka prodeje. 

Hlavní náplní práce je obsluhování zákazníků, základní údržba obchodu, práce s pokladním systémem a příjem zboží.

Požadujeme:

  • příjemné vystupování
  • ochotu učit se novým věcem
  • spolehlivost
  • flexibilitu

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • provize z prodeje
  • každý půlrok nové ošacení
  • stravenkový paušál
  • v případě dobré spolupráce možnost pracovního růstu

Kontakt:

V případě zájmu zašlete svůj životopis s fotkou na mailovou adresu - jakub.elogeli@boardriders.com

Claire´s – Assistent Store Manager – plný úvazek

Hledáš práci v mladém kolektivu, která tě bude bavit?

Chceš být pravou rukou manažerky a starat se společně o super výsledky Vašeho obchodu?

Pro naší pobočku v Praze hledáme fajn kolegyni na pozici Zástupce managera.

Požadujeme:

Časovou flexibilitu (ranní/odpolední směny, práce o víkendech), zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem a orientaci na výsledky. Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme:

Práci na plný, případně na částečný úvazek, flexibilní pracovní dobu, bonusový systém, zaměstnanecké slevy, přátelské prostředí a super kolektiv :)

Kontakt:

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na katerina.ticha@claires.com.

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 27. září 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (DPP) – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky a brigádnice do oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 27. září 2021 (dlohodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží, péče o vzhled prodejny apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- věk od 18 let

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč/hod. (po zaučení 120,- Kč)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

ESPRIT – Brigáda ESPRIT Palladium až 130,-Kč/hod + benefity – brigáda

CO BUDETE DĚLAT?

- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!

 

 

 

Požadujeme:

KOHO HLEDÁME?

Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty

OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji

RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní

POCTIVOST - jsme čestní a féroví

DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí

KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení

LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli

- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

- kdo má praxi , ten má výhodu, ale není to nutné

- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

- kdo již oslavil osmnácté narozeniny

Nabízíme:

CO NABÍZÍME?

- dohodu o provedení práce

- nástupní bonus ve výši 1.500,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

- skvělé zaměstnanecké slevy

- motivační soutěže

- služby firemního psychologa k osobním potřebám

- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

- interní a externí školení, celofiremní aktivity

- směny si plánujete sám/-a. Stojíme ale o nabídku minimálně 60 hodin za měsíc včetně čtyř víkenových dní dle vlastních časových možností

- skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská
Recruiting
Čermákova 1314/7
Praha 2  120 00
marketa.prazska@pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřinná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ