Volné pozice

Obchody a služby

Tous – TOUS Asistent prodeje – plný úvazek

Pro butik Tous hledáme komunikativního a v módě se orientujícího kandidáta na pozici:

ASISTENT PRODEJE

Náplň práce:

  • aktivní prodej a obsluha zákazníků
  • budování a udržování vztahů se zákazníky 
  • péče o estetiku a vzhled butiku
  • prezentace výrobků podle standardů značky
  • dosahování očekávaných požadovaných výsledků prodeje

 

Požadujeme:

  • zkušenosti v oblasti poradenství a prodeje min. 2 roky
  • výhodou je zájem o oblast módy
  • vynikající dovednosti při obsluhování VIP zákazníků
  • reprezentativní vystupování
  • aktivní přístup
  • vynikající komunikační dovednosti
  • znalost angličtiny

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • fixní měsíční plat + motivační bonusy
  • bezplatné odborné školení
  • možnost dlouhodobé spolupráce
  • zázemí významné evropské firmy
  • možnost profesního i kariérního růstu

Kontakt:

e-mail: 1040.manazer@oriens-klenoty.cz

Promod – Módní poradce/poradkyně – plný úvazek

STAŇ SE MÓDNÍM PORADCEM/PORADKYNÍ v Promod!Hledáš zajímavou práci, ve které se budeš moct rozvíjet, získat zkušenosti a naučit nové věci? Přeješ si pracovat, ale přitom se obáváš, že se Ti nepodaří propojit svůj soukromý a pracovní život? V Promod to není překážka! Rádi Ti nabídneme práci na částečný úvazek.

 

 

 

 

Požadujeme:

Nezáleží na tom, kolik Ti je let a jestli jsi již dříve pracoval/a v prodeji….

V Promod se zaměřujeme na vztahy. Víme, že jsi výjimečný/á a chceme s Tebou takto zacházet.

Důležitý jsi Ty, Tvá vášeň pro módu a ochota pracovat s lidmi – zbytek je na nás!

 

 

Nabízíme:

 

* smlouvu na zkrácený úvazek (30h) … protože víme, že STABILITA je pro Tebe důležitá,

* pružnou pracovní dobu… abys mohl/a propojit svůj SOUKROMÝ A PRACOVNÍ ŽIVOT,

* prostor pro sebevyjádření… protože každý je pro nás VÝJIMEČNÝ!

* možnost karierního postupu - minimálně 75% NÁBORŮ NA NA POZICI MANAŽER PRODEJNY probíhá z řad našich zaměstnanců!

* řadu školení: vstupní, z oblasti VM, pilot store… aby ses cítil/a SEBEJISTÁ VE SVÉ PROFESI,

* měsíční prémii skupinovou, jež je založena na progrese obratu prodejny ...protože dokážeme PRÁCI NAŠICH TÝMŮ OCENIT

* partnerské, přátelské vztahy… protože DŮVĚRA a SPOLUPRÁCE jsou pro nás klíčové pojmy.

Máš možnost využít:

*MultiSport kartu… abys mohl/a realizovat své KONÍČKY,

*slevu na naše produkty pro Tebe a Tvé blízké… protože stejně jako my MÁŠ RÁD/A MÓDU!

* Vánoční poukázky... abys měl ještě víc důvodů k oslavování!

STAŇ SE MÓDNÍM PORADCEM/PORADKYNÍ v Promod!

Chceme se s Tebou seznámit a čekáme na Tvůj životopis!

Kontakt:

Chceme se s Tebou seznámit a čekáme na Tvůj životopis! Pošli ho prosím na adresu prace@promod.fr.

Quiksilver & ROXY – Brigádník/Brigádnice – plný úvazek

  • obsluhování zákazníků
  • základní údržba obchodu
  • vybalování zboží

Požadujeme:

  • aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
  • spolehlivost
  • ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • práci v atraktivním prostředí v mladém kolektivu
  • zaměstnanecké slevy
  • pravidelná interní školení

Kontakt:

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis na e-mail: jakub.elogeli@boardriders.com

Napapijri – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

Staňte se součástí našeho týmu!

HLEDÁME PERSONÁL DO PRODEJNY NAPAPIJRI, PRAHA PALLADIUM

Hledáme zkušené kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT)

Napapijri je italská značka se severskou image, jejíž příběh začal na počátku devadesátých let 20. století. Úspěšně kombinuje ležérní styl se sportovním, inspirovaným dobrodružstvím a polárními průzkumy. Napapijri znamená arktický polární kruh ve finštině a ikonou značky se stala norská vlajka. Značka má tedy své kořeny na severu Evropy, avšak vývoj a tvorbu nových kolekcí vytváří ikona módního průmyslu: Itálie. Napapijri aktivně podporuje vědecké expedice a usiluje o zvýšení povědomí o ochraně životního prostředí. Velmi kvalitní oděvy značky Napapijri nabízí možnost širokého barevného výběru a imponují důmyslnými detaily. Jsou určeny pro volný čas I cestování. Je to zároveň moderní městské oblečení pro ženy, muže a děti. Butiky najdete v srdci Prahy v nákupním centru Palladium a v OC Chodov, na Praze 4 a nově na Novém Smíchově. Butiky zdobí designový nábytek ze dřeva, ručně malované plachty a vynikající výběr fotografií, vyjadřující filozofii značky spojenou se Severním pólem a cestou k poznání.

Náplň práce:

  • prodej a profesionální zákaznický servis
  • aranžování zboží (visual merchandising)
  • příjem a doplňování zboží, práce s pokladnou
  • udržování prodejny

 

Požadujeme:

  • spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
  • zájem o módu a práci v obchodě
  • výborné komunikační schopnosti a vztah k zákazníkovi
  • zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru
  • znalost AJ výhodou

 

Nabízíme:

  • dobré platové ohodnocení a bonusový motivační program
  • práce v příjemném pracovním prostředí a přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké benefity, módní uniformy zdarma, zaměstnanecká sleva na oděvy
  • pravidelné kurzy a školení
  • stabilní zázemí expandující společnosti a možnost seberealizace

 

Kontakt:

Budeme se těšit na Váš životopis

životopis pošlete na EMAIL:  

Praha@superdry.cz

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (prodavač/ka) - 21700,- Kč + provize a slevy – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 1. srpna 2018
Druh pracovního poměru: HPP nebo na částečný (zkrácený) úvazek
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - 21700,- Kč / měsíc + provize z prodeje
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Provize z prodeje, Slevy na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Míříte výš? Troufnete si pracovat třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástup?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Instore visual merchandiser - Praha – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Instore visual merchandiser" v Praze.

Termín nástupu: ihned nebo 1. srpna 2018
Druh pracovního poměru: HPP nebo částečný (zkrácený) úvazek
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vystavování nového zboží
- práce s best sellery
- prezentace zboží ve výloze
- zodpovědnost za dodržování firemního standardu v rámci VM
- úprava prodejny dle instrukcí na týdenní bázi
- implementace nových marketingových materiálů
- správa marketingových materiálů
- spouštění nových kampaní
- marketingová komunikace
- školení týmu
- zodpovědnost za vzhled prodejny

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- flexibilní pracovní doba
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Míříte výš? Troufnete si pracovat třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástup?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Zástupce/kyně vedoucí/ho prodejny – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Zástupce manažera prodejny" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 1. srpna 2018
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- práce na pokladně
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- plnění stanovených cílů prodejny
- spolupráce se skladem

Požadujeme:

<p>- příjemné vystupování a komunikativnost<br />
- časová flexibilita a spolehlivost<br />
- ochota učit se novým věcem</p>

 

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Máte větší ambice? Troufnete si pracovat třeba jako Regionální manager?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Obsluha prodejního stánku s letní obuví Ipanema (prodavač/ka) - 18800,-Kč + provize a slevy – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Obsluha prodejního stánku Ipanema - asistent/ka prodeje".

Termín nástupu: ihned nebo 1. srpna 2018
Druh pracovního poměru: HPP nebo zkrácený (částečný) úvazek
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej letní obuvi Ipanema)
- péče o vzhled prodejního místa
- práce vhodná i pro absolventy

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení: 18800,- Kč/měsíc + provize z každého prodaného páru obuvi až 20,- Kč!
- další benefity: Provize z každého prodaného páru, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Míříte výš? Troufnete si pracovat třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástup?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (prodavač/ka) - 100,- Kč/hod. – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky do prodejny značkové obuvi Office Shoes.

Termín nástupu: ihned nebo 1. srpna 2018
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej zboží, doplňování zboží)
- péče o vzhled prodejny (aranžování výloh apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč / hodina

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Máte větší ambice? Troufnete si pracovat na HPP nebo třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástupce?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Bohemia Crystal & Porcelain Premium Shop – PRODEJNÍ ASISTENTKA – plný úvazek

Pro naši prodejnu se sklem a porcelánem v centru Prahy hledám pozitivně naladěné a komunikativní kandidátky na pozici Prodejní Asistentka na plný pracovní úvazek.

Praxi na prodejní pozici Vám odpustíme, znalost anglického nebo ruského jazyka požadujeme. Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy. Potřebujeme energické lidi s týmovým duchem, nadšením pro práci v obchodě, příjemným vystupováním a upřímným úsměvem.

Požadujeme:

Co budete dělat:

  • pečovat o každého zákazníka tak, aby vždy odcházel z obchodu s úsměvem
  • pečovat o prodejnu a nabízený sortiment
  • pomáhat zákazníkům na základě jejich přání s výběrem
  • pracovat s pokladním systémem
  • doplňovat a aranžovat zboží
  • DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK

Nabízíme:

  • zajímavou práci v oblasti skla a porcelánu
  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • zapracování v oblasti prodeje
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • plat: 30 000,00 Kč /měsíc

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis, nejlépe s fotografií na email: goldyk@sklo-sklo.cz

Těšíme se na odpovědi!

EROTIC CITY – Obsluha prodejny Erotic City – plný úvazek

Máte v sobě obchodního ducha a chuť prodávat erotické pomůcky?

Pokud ano, síť prodejen Erotic City hledá právě Vás!

Požadujeme:

* komunikaci a pozitivní přístup k lidem

* chuť učit se nové prodejní techniky

* zvládat procesy obsluhy na profesionální úrovni

* znalost anglického nebo ruského jazyka výhodou, ne podmínkou

Nabízíme:

* Zajímavou práci v úspěšné a rozvíjející se společnosti

* Spolupráci na hlavní zaměstnanecký poměr na dobu neurčitou

* Vhodné i na poloviční úvazek nebo brigádně na dohodu o provedení práce

* Stálou mzdu a zaměstnanecké benefity

* Zvláštní příplatek za Vaše jazykové znalosti

* Přátelský kolektiv

Kontakt:

Práce je vhodná zejména pro ženy bez ohledu na věkovou skupinu (+18), studenti, absolventi i střední věk vítán.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš profesní životopis s fotografií na e-mail lidskezdroje@cityrealex.com

Všechny došlé odpovědi pečlivě prostudujeme a vybraní uchazeči budou vyzváni regionální manažerkou k osobnímu pohovoru

HRÁČ – Prodavač/ka her a herního příslušenství – plný úvazek

Co vás čeká

  • prodej zboží zákazníkům v OC Palladium
  • příjem zboží a objednávek
  • evidence prodeje, docházky a objednávek
  • reporty zákazníků
  • zodpovědnost za zboží a ceniny.

Požadujeme:

  • základní znalosti a orientace ve hrách
  • ovládání balíku MS Office - Excel, Outlook
  • schopnost poradit zákazníkům s výběrem

Výhodou bude, pokud budete umět

  • práce s programem POHODA
  • zkušenosti s prodejem za kasou

Nabízíme:

  • práci v atraktivním a příjemném herním prostředí
  • zaměstnanecké slevy
  • flexibilní směny

Kontakt:

Novotný Ondřej

novotny@hrac.sk

+421 948 950 441 

HRÁČ – Prodavač/ka her a herního příslušenství – brigáda

Co vás čeká

  • prodej zboží zákazníkům v OC Palladium
  • příjem zboží a objednávek
  • evidence prodeje, docházky a objednávek
  • reporty zákazníků
  • zodpovědnost za zboží a ceniny.

 

Požadujeme:

  • základní znalosti a orientace ve hrách
  • ovládání balíku MS Office - Excel, Outlook
  • schopnost poradit zákazníkům s výběrem

Výhodou bude, pokud budete umět

  • práce s programem POHODA
  • zkušenosti s prodejem za kasou

Nabízíme:

  • práci v atraktivním a příjemném herním prostředí
  • zaměstnanecké slevy
  • flexibilní směny

Kontakt:

Novotný Ondřej

novotny@hrac.sk

+421 948 950 441 

Lindex – Právě hledáme zaměstnance na pozici Lindex Sales Assistant! – plný úvazek

Právě hledáme zaměstnance na pozici Lindex Sales Assistant!
(10,15,20,30h týdně)

Požadujeme:

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé při škole, stejně jako maminky na mateřské, (jsme totiž schopní směny naplánovat tak, aby jste při nich zvládali roli studentskou, nebo právě mateřskou). Věříme tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

-          Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)

-          Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)

-          Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)

-          Odpovídající plat (110 - 120 Kč/h)

-          Oděvní benefit

-          Provize z prodeje 

-          Příspěvek na stravování a angličtinu

-          Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí

-          Smlouvu na dobu neurčitou, různá školení

Kontakt:

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete svůj životopis Store Managerovi Tomášovi ještě dnes na: store.manager677@lindex.com

https://about.lindex.com/en/meet-our-employees/

Deichmann – Prodavač/ka Praha Palladium – plný úvazek

U nás jen 3x týdně na 5 hodin za 7.800,- Kč + 13. plat a řada benefitů.

Hledáš práci, kde ti zbyde čas na osobní záležitosti? Nabízíme práci prodavače/ky na zkrácený pracovní úvazek 15 hodin týdně. Navíc nabízíme 13. plat a celou řadu benefitů, které se dozvíš na přijímacím pohovoru. Nastoupit do naší prodejny můžeš klidně ihned nebo dle dohody.

Co bude tvojí pracovní náplní?

• Kromě práce se zbožím (od bot až po kabelky) se budeš dobře starat i o naši prodejnu
• Se zákazníky budeš v úzkém kontaktu a rád/a jim aktivně poradíš
• Budeš s námi na poradách a školeních, kde rozebíráme znalosti o jednotlivých produktech

Požadujeme:

Jak si tě představujeme?

• Komunikace se zákazníky a vstřícný přístup k nim jsou pro tebe na prvním místě
• Prodej si užíváš a máš ho v krvi (zkušenost s prodejem a obsluhou zákazníků je výhodou)
• Jsi časově flexibilní a nevadí ti odpolední směny ani práce o víkendu
• Zvládneš i 12 hodinovou směnu
• Máš chuť se stále učit něco nového o našich produktech
• Je na tebe spoleh a do své práce dáváš všechno
• Dokážeš se rozhodnout, i když tě tlačí čas

Nabízíme:

Co ti rádi nabídneme?

• Měsíční mzdu: za 15 hod./týden 7.800,- Kč + provize z obratu
• 13 platů a smlouvu na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• 3x ročně obuv zdarma
• Zaměstnanecké slevy a bonusový program
• Vstupní a návazná školení
• Možnost se v práci realizovat a kariérně růst
• Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou (přesto se zázemím velké a stabilní společnosti)

Kontakt:

Pokud si myslíš, že jsi právě ty tím pravým člověkem pro nás, pošli nám svůj životopis na adresu hr-dcz@deichmann.com, spolu s fotografií a pár řádky, kde nám povíš, proč by tě lákalo pracovat právě u nás.

Chybí ti nějaká informace? Zavolejte nám a rádi ti ji doplníme od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 16:30 na telefonu 543 420 205, 543 423 594 nebo na mobilním telefonním čísle 775 860 965.

ESPRIT – MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnu ESPRIT OC Palladium – plný úvazek

Kdo jsme?

Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek.

Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT (www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail Fashion zastupujeme již 14 let úspěšnou nadnárodní společnost PTH GROUP (www.pth.group).

Co budete dělat?

• vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

• pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

• pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

• na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

• Dělat z nakupování zážitek

Požadujeme:

Koho hledáme?

Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.

Hledáme toho:

• kdo sdílí naše hodnoty

Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji.

Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.

Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.

Provází nás DŮVĚRA. Spolupracujeme – jsme tým a je na nás spolehnutí.

Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.

Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli.

 

• kdo mluví plynně česky nebo slovensky – to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

• kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné

• kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

• kdo již oslavil osmnácté narozeniny. Jsi-li mladší, domluvíme se individuálně

Nabízíme:

Co nabízíme?

• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

• odpovídající mzdové ohodnocení 20 000 Kč – 25 000 Kč/měsíc

• nástupní bonus ve výši 3 000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

• stravenky v jednotlivé hodnotě 100 Kč

• skvělé zaměstnanecké slevy

• příspěvek na penzijní připojištění zvyšující se podle délky trvání pracovního poměru

• celoroční bonus za nemarodění

• příspěvek na dovolenou

• sportovní aktivity – možnost získat výhodně Multisport kartu

• služby firemního psychologa k osobním potřebám

• kurzy cizích jazyků

• interní a externí školení, celofiremní aktivity

• motivační soutěže

• možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

• práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden na obchodech s otevírací dobou Palladium 9:00-22:00

• skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Gabriela Horáčková
Personální/mzdová agenda

Čermákova 1314/7
 Praha 2  120 00

+420 261 210 506
+420 774 449 098
gabriela.horackova@pth.group

www.pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřinná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ

 

Superdry – ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT) SUPERDRY – plný úvazek

Staňte se součástí našeho SUPER týmu!

HLEDÁME PERSONÁL DO PRODEJNY SUPERDRY PALLADIUM

Superdry je opravdu britský módní úspěch, jehož typické DNA je synonymem precizního provedení, prvotřídní kvality tkanin a britského krejčovského umění. Díky svým kořenům v japonské image a ve vintage americkém sportovním stylu, se vyvinula do nejrozmanitější britské lifestyle značky se skutečně globálním dosahem. Kolekce jsou prodávány prostřednictvím více než 500 světových maloobchodních míst, od Londýna přes Bombaj, New York až po Hong Kong.

ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT)

Náplň práce:

  • prodej a profesionální zákaznický servis
  • aranžování zboží (visual merchandising)
  • příjem a doplňování zboží, práce s pokladnou
  • udržovaný prodejny

 

 

 

Požadujeme:

  • spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
  • zájem o módu a práci v obchodě
  • výborné komunikační schopnosti a vztah k zákazníkovi
  • zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboruznalost AJ výhodou

Nabízíme:

  • motivační bonusový program a dobré platové ohodnocení
  • práce v příjemném pracovním prostředí a v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké benefity, módní uniformy zdarma, zaměstnanecká sleva
  • pravidelné kurzy a školení
  • stabilní zázemí expandující společnosti a možnost seberealizace

Kontakt:

Budeme se těšit na Váš životopis

Pošlete životopis:

Praha@superdry.cz

PIETRO FILIPI – PIETRO FILIPI - Asistent/ka prodeje – plný úvazek

ČESKÁ ZNAČKA PIETRO FILIPI

působí ve světě módy již více než 20 let. Příběh začíná v roce 1993, kdy se zakladatel Petr Hendrych rozhodl založit značku, která bude vytvářet kvalitní českou módu, jež by lidem pomohla vyjádřit svůj vlastní styl.

  • Nová posila do týmu v Praze – Asistentka prodeje

Chcete znát módní trendy a stát se tak módním expertem?

Máte radost ze spokojeného zákazníka? Baví vás pracovat v pohybu?

Máte rádi, když se v práci nenudíte a rychle vám uběhne den?

Podívejte se, jaký máme pracovní den a přidejte se k nám do týmu.

Požadujeme:

  • Náš pracovní den..

Na našich prodejnách se vše odehrává a naši zaměstnanci jsou nejdůležitější faktor k úspěchu. Jde nám hlavně o to, aby se cítili dobře, protože pak se tak cítí i naši zákazníci a rádi se k nám vracejí. Většinu času na prodejně trávíme přímo s nimi a snažíme se jim poradit s výběrem, se stylingem, s vhodnou kombinací nebo najít outfit na konkrétní příležitost.

V mezičase o prodejnu pečujeme, vystavujeme nové zboží, doplňujeme jej několikrát za den, abychom pro zákazníka vždy našli ten pravý kousek.

Celý den se zajímáme o naše osobní výsledky, sestavujeme si týmový či osobní plán, v průběhu dne děláme maximum pro splnění a večer si zhodnotíme, co se nám povedlo a co můžeme příště zlepšit.

Nabízíme:

  • Koho to u nás bude bavit?

Každého, kdo se nebude bát si povídat se zákazníky, najít pro něj ten správný produkt, který potřebuje a udělá mu radost.

Každého, kdo má zájem o módu a rád se učí novým věcem.

  • Co u nás můžete prožít?

Lásku k produktu, kvalitní zpracování a příjemné materiály.

Každý měsíc školení na produkt nebo prodejní dovednosti.

Rodinné prostředí, veselé kolegyně a kolegové.

Práci, která je dobře odměněná.

Pocit dobře vykonané práce a uznání od zákazníků, které je velmi časté.

Volné dny v týdnu i o víkendu.

Dlouhodobou spolupráci, karierní růst a lásku ke značce.

Kontakt:

Pokud se k nám chcete přidat, neváhejte a zašlete nám Váš životopis na adresu pstros@pietro-filipi.cz.

ALPINE PRO – BRIGÁDNÍK/BRIGÁDNICE – brigáda

Hledáme energické, chytré a sympatické brigádníky do našeho týmu.

Tato pozice je vhodná pro studenty, nebo maminky na MD.

 

 

 

Požadujeme:

Co od tebe očekáváme?

* Silnou orientaci na zákazníka a příjemné vystupování

* Zodpovědnost, spolehlivost a velmi dobré komunikační schopnosti

* Flexibila je samozřejmostí

* Nástup březen 2018

 

Nabízíme:

Co tí nabízíme?

* Práci ve stabilním týmu v prosperující společnosti

* Produktové, provozní i technické zaškolení

* Firemní oblečení a další zaměstnanecké benefity

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu i s fotografií na e-mail shop.palladium@alpinepro.cz

Etam – prodavačka francouzského spodního prádla – plný úvazek

Etam je francouzská značka spodního prádla, která je na trhu již přes 100 let. Úspěch značky spočívá v široké nabídce produktů s důrazem na módní trendy a s bezkonkurenčním poměrem kvality a ceny.

V případě Vašeho zájmu zašlete životopis s fotografií a telefonním číslem společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: etam-kariera-pha@exico.cz

Požadujeme:

  • Vytvoření si vztahu se zákazníky a poskytování poradenství
  • Prezentace a prodej zboží
  • Příjem, kontrola a doplňování zboží
  • Práce s pokladnou
  • Úklid a udržování čistoty na prodejně
  • pracovitost a chuť se zdokonalovat
  • prozákaznický přístup
  • znalost AJ, příp. RJ výhodou

Nabízíme:

  • Různorodá a kreativní práce pro známou evropskou značku
  • Motivační finanční ohodnocení v závislosti na individuálním výkonu
  • Možnost seberealizace a příležitost kariérního růstu
  • Školení v oblasti technik prodeje a merchandisingu
  • Zaměstnanecké slevy
  • Stravenky

 

Kontakt:

etam-kariera-pha@exico.cz

Levi's – Zástupce manažera prodejny – plný úvazek

Hledáme jedince, který dokáže inspirovat a vést tým a zároveň ho baví práce s lidmi

• Management prodejny
• Zajišťování zákaznického servisu té nejvyšší kvality
• Zajištění VM standardů
• Efektivní implementace pravidel a procedur společnosti
• Najímání nových zaměstnanců a rozvoj silného týmu
• Klást důraz na týmovou práci k dosažení požadovaných výsledků KPI

Požadujeme:

• Minimálně 2 roky zkušenosti v retailu v oděvním či příbuzném oboru ( obuv, doplňky, kosmetika).
• Znalost a zájem o oděvy
• Vynikající zákaznický servis
• Snaha a cit pro management týmu a jeho rozvoj
• Schopnost plánovat a aktivně vykonávat požadované úkoly
• Dobrá znalost anglického jazyka ( mluvená I písemná) I komunikace v češtině

Nabízíme:

Slevu pro zaměstnance na produkty firmy, štědré fasování produktů, flexi passy, stravenky, účast na firemních akcích, interní programy s finančním ohodnocením,  práci pro známou značku se skvělým pracovním prostředím, možnost osobního I kariérního rozvoje.

Kontakt:

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis na emailovou adresu: mvackova@levi.com

PUMA – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Společnost PUMA hledá pro svojí prodejnu v OC Palladium zaměstnance na hlavní pracovní poměr.

Požadujeme:

  • Příjemné vystupování a ochota pomoci Vám není cizí
  • Zkušenosti z obdobné pozice a schopnost překonat prodejní cíle
  • Schopnost domluvit se anglicky
  • Jste týmový hráč a nemáte potíže pracovat na směny a o víkendech

Nabízíme:

  • Zázemí velké a stabilní mezinárodní společnosti
  • Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
  • Práci ve sportovně založeném a přátelském kolektivu
  • Bonusový systém založený na splnění daných prodejních cílů

Pokud máte navíc čistý trestní rejstřík, tak hledáme právě Vás!

Kontakt:

V případě zájmu nám doneste vaše CV k nám na prodejnu v Palladiu nebo zašlete na email Nikol.Nestrojilova@puma.com.

ALO diamonds – ALO diamonds: Odborný prodejce – plný úvazek

Chcete prodávat krásné šperky, které vznikají v kreativním ateliéru a klenotnické dílně přímo v Praze a s našimi klienty prožívat významné okamžiky?
Láká vás objevovat svět diamantů?
Chcete se stát členem skvělého týmu profesionální prodejců v našem butiku v OC Palladium?
Potom hledáme právě vás.

Požadujeme:

Co od váš očekáváme?
• Obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
• Úsměv a pozitivní přístup ke klientům i kolegům
• Samostatnost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
• Prokazatelné zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu a prodeje
• Aktivní komunikaci s klientem
• Schopnost práce v týmu
• Časovou flexibilitu
• Ochotu učit se a pracovat na sobě
• Vlastní iniciativu a schopnost přinášet nové nápady
• Praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního zboží výhodou
• Komunikativní znalost cizího jazyka – výhodou
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Referenci od předchozího zaměstnavatele/ů
• Výpis z registru trestů
• Schopnost začlenit se do týmu profesionálů, který se zakládá na loajalitě a důvěře

Nabízíme:

Co můžete očekávat od nás:
• Zajímavou práci s krásnými šperky v luxusním prostředí našeho butiku
• Možnost nahlédnout do světa šperků
• Motivující finanční ohodnocení
• Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
• Možnost kariérního růstu
• Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu 
• Zaměstnaní na hlavní pracovní poměr či dlouhodobou brigádu

Kontakt:

Pokud cítíte, že je to nabídka právě pro Vás, neváhejte nás kontaktovat zasláním Vašeho CV a Vaší fotografie na email: manager.palladium@alo.cz                                                       nebo volejte na tel.:739 685 559
Moc se na Vás těšíme.

ALO tým

Marks & Spencer – Prodavač/ka koordinátor – plný úvazek

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví prodej, komunikace se zákazníky a jsou schopní koordinovat práci ve svěřeném úseku. Důležitou součástí práce je kromě prodeje a zákaznického servisu zadávání a kontrola úkolů ve svěřeném oddělení, kontrola zazboženosti prodejny, provádění cenové kontroly a starost o vzhled prodejny.

Požadujeme:

* zkušenosti s prodejem a fungováním prodejny
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* dobré organizační schopnosti
* zodpovědnost, spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na módu
* mzdu 24 000 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení
* nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

 

Kontakt:

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

 

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

 

Těšíme se na Vás!

Marks & Spencer – Skladník – plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme skladníka na plný úvazek, který bude zajišťovat přípravu prodejní plochy, příjem zboží, dekorací a vybavení prodejny. Nedílnou součástí práce je také zpracování dokumentace k příjmu zboží a zodpovědnost za pořádek v prostorách skladu.

Požadujeme:

* příjemný přístup k zákazníkům i kolegům
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* schopnost zorganizovat si práci
* fyzická odolnost

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou

* mzdu 23 500 Kč hrubého 

* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)

* příjemný pracovní tým a prostředí

* firemní akce

Kontakt:

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Těšíme se na Vás!

NEVO – Prodejce / Sales representative – plný úvazek

Na naše provozovny v NC Palladium Praha hledáme prodejce kosmetiky z Mrtvého moře značky NevO Dead Sea SPA. Požadujeme spolehlivost, flexibilitu, trestní bezúhonnost, orientaci na zákazníka, loajalitu, chuť učit se novým věcem, znalost Aj podmínkou, další jazyky výhodou.
---
We are looking for sales representative of NevO Dead Sea SPA cosmetic. We are looking for reliable, flexible and pro-customer person, who is interested in customers and is really into new things and know-how. Conditions: English, Czech language, more languages in advantage.

Požadujeme:

- spolehlivost, flexibilitu, trestní bezúhonnost, orientaci na zákazníka, loajalitu, chuť učit se novým věcem, znalost Aj podmínkou, další jazyky výhodou.
---
- reliable, flexible and pro-customer person, who is interested in customers and is really into new things and know-how. Conditions: English, Czech language, more languages in advantage.

Nabízíme:

Zajímavé platové ohodnocení.
---
Very interesting salary.

Kontakt:

Manager Kateřina Ludvíková
tel.: +420 739 330 301
Po - Pá 9-17 hod (Mon-Fri 9-17 h)

Profimed – Péče o zuby – Poradkyně prodeje – plný úvazek

Na pozici prodávající odborné poradkyně - hledáme nového kolegu/kolegyni na plný pracovní úvazek.

Požadujeme:

  • prodejní talent
  • klademe důraz na vysokou úroveň komunikace a profesionální přístup k zákazníkům
  • stabilitu v pracovním poměru
  • uživatelská znalost PC

Nabízíme:

  • práci na HPP (dlouhý/krátký týden), kde se můžete seberealizovat a pomáhat zákazníkům
  • poskytujeme odborné vedení a zaškolení
  • zázemí úspěšné české společnosti
  • dobré mzdové ohodnocení
  • zajímavou práci v krásném prostředí designového obchodu v centru města
  • Nástup dle dohody

Kontakt:

  • e - mail: kariera@profimed.cz
  • Telefon:  235 002 326

 

Pekařství PAUL – Prodavač/ka - Shop Assistant v pekařství PAUL – plný úvazek

Co tě u nás čeká?

Budeš u nás připravovat skvělé jídlo a za pokladnou obdarovávat naše zákazníky milým úsměvem :-)
A pokud hledáš jen brigádu, tak tahle bude ta pravá, protože Ti vlastní plánování svých směn umožní skloubit studium, koníčky, rodinu či další povinnosti.

Požadujeme:

Zájem o gastronomii
Nadšení a úsměv na tváři, ale i spolehlivost

Nabízíme:

Motivační finanční ohodnocení(20.000-22.000Kč) + měsíční odměny
Po 2 měsících zvýšení mzdy až o 1000Kč
Profesní růst- pozice školitel, vedoucí směny
Příspěvek na údržbu pracovního oděvu
Zvýhodněné stravování
Práci na hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek/brigádu(od 90Kč/h)
Plánování vlastních směn na základě Vašich požadavků
Fajn práci u zaměstnavatele, který s tebou počítáte dlouhodobě
Skvělou partu lidí
Spravedlivého šéfa nebo šéfovou :-)

Kontakt:

Oslovila Tě naše nabídka?

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: info@paul-cz.com
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

COCCO accessories – Obchodní asistent/ka – plný úvazek

Na HPP s praxí, profesionálním přístupem k zákazníkům a uživatelskou znalostí PC přijme do malého kolektivu firma RB Bižuterie s 20letou působností na českém trhu do své prodejny s bižuterií a módními doplňky COCCO accessories v OC Palladium. Náplní práce je prodej (obsluha zákazníků), úprava obchodu. Nástup možný ihned.

Požadujeme:

- základní znalost AJ

Nabízíme:

- příjemné prostředí v malém kolektivu

Kontakt:

e-mail: gabriela.pokorna@rbbizuterie.cz

tel: 222722421, 723801042

Marks & Spencer – Vedoucí prodejny Marks and Spencer – plný úvazek

Jedna z nejtradičnějších firem v oblasti módy hledá zkušeného lídra pro jednu z největších prodejen v ČR!

Jedná se o prestižní pozici s vysokou mírou samostatnosti a odpovědnosti!
Baví Vás řídit vlastní tým a podporovat jej v poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu?
Jste organizačně schopní a zaměření na výsledek?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?

Pak hledáme právě Vás!

• Jste manažer/ka prodejny, budete tedy odpovědná/ý za kompletní řízení prodejny včetně vedení týmu
• Skvělý servis zákazníkům je pro Marks and Spencer klíčový, i pro Vás bude jeho zajištění jednou z klíčových odpovědností
• Pořádek je důležitý, proto zajištění shody účetního a fyzického stavu zboží bude Vaší další odpovědností
• Budete odpovědný za realizací veškerých promocí
• Budete odpovědný za zajištění správné práce se zbožím (příjem, doplňování, inventura, přeceňování,...)
• Budete plně odpovědný za plnění stanovených cílů
• Vaším cílem bude zajistit atraktivní vzhled prodejny a koordinovat merchandising
• Budete lídrem Vašeho týmu a Vaším úkolem bude starat se o jeho motivaci a dovednosti Vašich kolegů

Požadujeme:

• Věříme, že vhodný kandidát by měl mít alespoň SŠ vzdělání a prokazatelnou praxi na vedoucí pozici v maloobchodě
• Budete pracovat v Anglické firmě, duležitým předpokladem je schopnost komunikovat v Aj
• Svěříme Vám celý tým prodejny - zkušenost s vedením týmu minimálně 30 lidí je podmínkou
• Vynikající zákaznický servis a mezilidské komunikační dovednosti
• Věříme, že budete správným lídrem, proto očekáváme schopnost být jasný a přesvědčivý při komunikaci o cílech a očekávání od zaměstnanců
• Osvědčené organizační a analytické schopnosti
• Spolehlivost a aktivní přístup k práci
• Iniciativa a zodpovědnost za provedené rozhodnutí

Nabízíme:

- Zajímavou a důležitou práci v renomované mezinárodní firmě s perspektivou dalšího osobního růstu
- Velmi motivující platové podmínky
- Výhodné zaměstnanecké benefity (dovolená 5 týdnů, stravenky, karta Multisport, sleva na naše zboží, atd.)
- Pracoviště: prodejna M&S, Palladium

Kontakt:

V případě, že Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Těšíme se na Vás!

Jiří Lehký

Senior HR Business Partner
jiri.lehky@marks-and-spencer.com

Tamaris – Prodejní asistent/-ka – plný úvazek

hledáme pro naše prodejny v Praze kolegy a kolegyně se zájmem o módu s příjemným vystupováním a zkušnostmi s prodejem. Znalost jazyků výhodou.

Požadujeme:

nástup okamžitě, nejpozději začátek února

Nabízíme:

Nabízíme práci ve stabilní společnosti, zaměstnanecké slevy, přátelský kolektiv
 

Kontakt:

pr.pery@seznam.cz

603 225 021

Marks & Spencer – Vedoucí oddělení – dámský a pánský textil – plný úvazek

Co Vás čeká?

Zákazník je u nás na prvním místě. Spolu se svým týmem budete zodpovědní za poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu. Je na vás jakých výsledků bude Váš tým dosahovat a jak se bude rozvíjet. Nedílnou součástí Vaší práce bude zajištění provozu prodejny, budete zodpovědní za vzhled prodejní plochy. Neobejdete se bez pravidelných analýz prodejů a dalších ukazatelů.

Požadujeme:

Hodíme se k sobě? Do našeho týmu zapadnete, když:

- Jste féroví a zodpovědní , dokážete  jít příkladem
- Máte přirozenou autoritu. Umíte nastavit hranice i dát lidem prostor, když to potřebují.
- Rozumíte provozu prodejny, umíte přiložit ruku k dílu a dokážete odlehčit atmosféru, když je to třeba
- Jste pozitivně naladění a rádi probouzíte  v lidech to nejlepší
- Máte přirozenou potřebu se dále učit a rozvíjet/růst

Nabízíme:

Proč k nám?

- Využijete dosavadní zkušenosti, naučíte se spoustu nových věcí a zároveň dostanete prostor pro seberealizaci
- V případě splnění plánu tržeb získáte zajímavý měsíční bonus.
- Naše produkty jsou jedinečné, každy den máte možnost nakupovat za zvýhodněné ceny
- Práce v M&S není rutina, každý den je jiný, nikdy se nebudete nudit ....
- Dáme vám pravidla hry, zbytek je na vás
- Nabízíme Vám pracovní pozici na Praze 1, OC Palladium nebo Václavské nám. 36

Kontakt:

V případě, že Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: helena.levova@marks-and-spencer.com.

Těšíme se na Vás!

Tchibo – Shop assistant - barista – plný úvazek

Chcete se naučit vše o kávě od keře až k espressu a stát se tak opravdovým kávovým expertem?
Chcete být součástí týmu, ke kterému se opakovaně vrací spokojení zákazníci?
Chcete se stát odborníkem v oblasti prodeje kávy i spotřebního zboží?
Baví vás pracovat aktivně a stále s něčím novým?
Máte rádi, když se v práci nenudíte a rychle vám uběhne den?
Pak je pro vás Tchibo správná volba...

Požadujeme:

Co dělá náš prodejce na prodejně?

- zodpovídá za vedení prodejních rozhovorů se zákazníky
- pohybuje se převážně na prodejní ploše, aktivně oslovuje naše zákazníky a pomáhá jim při výběru produktů
- obsluhuje kávový bar včetně přípravy kávy, servírování zákusků a prodává doplňkové zboží
- podílí se na související práci v zázemí (příjem a vybalování zboží, úlid...)
- pracuje podle rozpisu směn, který zná 14 dnů před začátkem měsíce vždy na celý měsíc dopředu, směny má nakombinované z 12-ti, 8-mi i 6-ti hodin (platí pro plné i částečné úvazky)
- spolupracuje s kolegy (tj. aktivně se podílí o své znalosti a zkušenosti, spolupracuje s kolegy z ostatních obchodů i z centrály...)

Co dělá prodejce úspěšným?

- pozitivní přístup k častým změnám
- otevřenost vůči zákazníkům a smělý přístup k aktivnímu oslovování
- samostatnost a proaktivita
- schopnost kvalitní práce v časovém presu

Co je výhodou?

- zkušenosti z oblasti rychoobrátky
- zkušenosti s prací "na nohách"
- znalost práce s PC - zejména excel

Nabízíme:

- náročnou a pestrou práci v hezkém a kávou provoněném prostředí
- práci na směnný provoz
- fixní mzdu + výkonnostní bonus
- výplatu na účtě do 10. dne v měsíci
- vzdělávání a rozvoj po profesní i osobní linii
- možný kariérní růst
- pracovní smlouvu na dobu určitou na půl roku a poté na neurčito
- nástup ihned

Kontakt:

V obchodě nebo:

Kateřina Hauptová

HR Business Partner pro společnost Tchibo

katerina.hauptova@tchibo.cz

Foot Locker – Hledáme kolegy/kolegyně – plný úvazek

Hledáme energické, chytré a sympatické kolegy/kolegyně do našeho týmu, zejména na hlavní pracovní poměr. 

 

Požadujeme:

Očekáváme maximální pracovní nasazení, chuť dosahovat co nejlepších výsledků, příjemné a profesionální vystupování, časovou flexibilitu a elementární znalost anglického jazyka. 
 

 

Nabízíme:

- stabilní, motivující a příjemné prostředí u nadnárodní společnosti
- výborné finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity

 

 

 

Kontakt:

Palladium: footlockerpalladium@gmail.com

ADIDAS – Výpomoc pro skladové procesy – brigáda

STAŇTE SE SOUČÁSTÍ adidas TÝMU!

Společnost adidas Česká republika - leader v oblasti sportovního vybavení, hledá zákaznicky orientované posily do svého maloobchodního týmu do adidas brand concept store v obchodním centru Palladium.

Požadujeme:

Kandidáta se středoškolským vzděláním/SOU (ideálně obchodního zaměření)
Člověka, který má příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a zájem o módu a sport
Časová flexibilita je potřebná - nepravidelné směny (krátky/dlouhý týden)
Oceníme schopnost orientace na zákazníka a týmového ducha
Iniciativní přístup a ochota učit se novým věcem jsou u nás vítány
Znalost anglického, příp. ruského jazyka je výhodou
Praxe v maloobchodě na obdobné pozici je velkou výhodou

Nabízíme:

Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Práci ve sportovně založeném kolektivu

Kontakt:

Radovan.Horak@adidas.com

ADIDAS – Prodavač/pokladní - adidas – plný úvazek

STAŇTE SE SOUČÁSTÍ adidas TÝMU!

Společnost adidas Česká republika - leader v oblasti sportovního vybavení, hledá zákaznicky orientované posily do svého maloobchodního týmu do adidas brand concept store v obchodním centru Palladium.

Požadujeme:

Kandidáta se středoškolským vzděláním/SOU (ideálně obchodního zaměření)
Člověka, který má příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a zájem o módu a sport
Časová flexibilita je potřebná - nepravidelné směny (krátky/dlouhý týden)
Oceníme schopnost orientace na zákazníka a týmového ducha
Iniciativní přístup a ochota učit se novým věcem jsou u nás vítány
Znalost anglického, příp. ruského jazyka je výhodou
Praxe v maloobchodě na obdobné pozici je velkou výhodou

Nabízíme:

Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Práci ve sportovně založeném kolektivu
Benefity: stravenky, slevy na firemní výrobky, bonus za splnění stanovených cílů, školení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, poukázky Edenred multi, dovolená navíc

Kontakt:

Radovan.Horak@adidas.com

Marks & Spencer – Prodavač/ka – plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidlená úprava a doplňování zboží.

Požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný či zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou

* zajímavou práci zaměřenou na potraviny nebo textil

* nástupní mzdu 19 500 Kč hrubého, po splnění testu po zaškolení, nejpozději po 3 měsíční zkušební době 21 000 Kč hrubého

* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)

* příjemný pracovní tým a prostředí

* pravidelná interní školení

Kontakt:

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

M&S Praha Palladium

janka.krupova@marks-and-spencer.com

 

HOME OFFICE Bistro & Coffee – BARISTA - KAVÁRNA HOME OFFICE – plný úvazek

Pro naše bistro-kavárny hledáme usměvavé, iniciativní a vždy pozitivně naladěné spolupracovníky. Staňte se součástí úspěšné, dynamické společnosti a přispějte svými zkušenostmi k jejímu dalšímu rozvoji!

 

Náplň práce:

• obsluha zákazníků v přátelské atmosféře
• aktivní zapojení do provozu kavárny
• příprava kávy, panini a dalšího sortimentu

Požadujeme:

• nadšení a ochota učit se novým věcem
• aktivní přístup k práci a zodpovědnost
• osobní vztah a pozitivní přístup ke gastronomii
• zkušenosti s vysokou úrovní obsluhy zákazníků
• organizační schopnosti, samostatnost
• komunikační dovednosti
• SŠ s maturitou

Nabízíme:

• HPP na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
• možnost kariérního růstu
• flexibilní pracovní dobu
• práci v mladém kolektivu
• prostor pro uplatnění kreativních nápadů

 

Kontakt:

Přímo na pobočce - oslovte zaměstnance!

email: info@homeofficebistro.cz

web: http://homeofficebistro.cz/kariera/
 

TOSCA BLU – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

TOSCA BLU v Praze shání nové kolegy na pozici asistent/ka prodeje, případně zástup vedoucí prodejny. Pokud byste měli zájem pracovat v našich buticích, jste charizmatický, energický, dobře vystupující, flexibilní, komunikativní, reprezentativní a přátelský typ člověka, zašlete své nám CV.  Nástup možný ihned nebo od Září 2016. Je možné i na částečný úvazek. Těšíme se na Vás. 

 

Požadujeme:

Požadujeme reprezentativní vzhled, perfektní znalost češtiny, angličtinu na komunikativní úrpvni a jiný jazyk jako je ruština, čínština, španělďtina či jiné jen výhodou. V obchodech nabízíme klientský servis na nejvyšší úrovni.

Nabízíme:

Dobré platové ohodnocení, odměny z prodeje, prémie, skvělý kolektiv, možnost kariérního růstu, práci v příjemném prostředí. 

Kontakt:

email: info@fashionlights.cz, telefon: +420 602 350 083

 

Oh! Mexico + Chanchala Indian Taste – Kuchař/ kuchařka – plný úvazek

Do našeho týmu hledáme kuchaře/ kuchařku 

Požadujeme:

-praxi v oboru a  alespoň malou praxi s mexickou kuchyní /případně i zaučíme/

- znalost AJ 

- spolehlivst 

- chuť učit se novým věcem 

 

Nabízíme:

- práci na plný úvazek v zavedné společnosti 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost karierního růstu 

- příjemné prostředí a kolektiv 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

Oh! Mexico + Chanchala Indian Taste – Číšník / servírka – plný úvazek

Do svého týmu hledáme kolegy na pozici číšník/servírka. Požadujeme znalost AJ , příjemné vystupování a chuť pracovat a učit se novým věcem. Volejte 777779904

Požadujeme:

- dochvilnost , spolehlivost 

- znalost AJ

- příjemné vystupování 

Nabízíme:

- hlavní pracovní poměr v zavedené společnosti 

- příjemné prostředí a kolektiv 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost profesního růstu 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

WOJAS – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Hledáme šikovnou asistentku prodeje do obchodu s botami a doplňky - WOJAS.

  • Prodej (zákaznický servis)
  • Práce s pokladnou
  • Visual merchandising
  • Doplňování zboží
  • Udržování čistoty na provozu
  • Svým vystupováním reprezentování společnosti a značky

Požadujeme:

  • Odpovědnost
  • Časová flexibilita
  • Zájem o módu

Úspěšný uchazeč musí mít chuť učit a zdokonalovat se. Praxe na obdobné pozici není podmínkou.

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s aktuální fotografií na e-mail: smcz001@wojas.eu

Děkujeme všem uchazečům o zájem o práci u nás.

 

Nabízíme:

  • Motivující ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity
  • Možnost kariérního růstu
  • Příjemný pracovní kolektiv

Možnost výdělku min. 19.000-26.000,- včetně benefitů 

Možnost i částečých úvazků

 

 

 

Kontakt:

Ing.Nikola Čaprnková

Storemanager

smcz001@wojas.eu

 

Sparkys – PRODAVAČKA HRAČEK V PRODEJNĚ SPARKYS – plný úvazek

Popis pracovní pozice:

- obsluha zákazníků,

- práce na pokladně,

- doplňování a úprava zboží v prostorách prodejny,

- udržování pořádku a čistoty v prostorách prodejny.

Požadujeme:

- zkušenosti z podobného zaměstnání,

- dobrou úroveň komunikace se zákazníky,

- spolehlivost a pečlivost,

- čistý trestní rejstřík,

- výhodou je částečná schopnost komunikace v Aj.

Nabízíme:

- stabilní zaměstnání,

- práce v přátelském kolektivu,

- příplatky za víkend a svátky,

- bonusy z tržeb, 

- zaměstnanecké slevy,

- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)

- možnost kariérního růstu (zástupce či vedoucí směny),

- pracovní uniforma zdarma.

 

Kontakt:

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na email: mmarkova@sparkys.cz.

S vybranými zájemci se rádi sejdeme u výběrového pohovoru. Těšíme se na spolupráci.

Lacoste – Sales Advisor – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů v prémiovém lifestylu předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a barevnost. Pro naši prodejnu LACOSTE PALLADIUM nyní hledáme uchazeče na pozici Sales Advisor.

 

 

Požadujeme:

  • Zkušenost se zákaznickým servisem
  • Schopnost pracovat pod stresem, zvládat zadané úkoly
  • Přátelská, otevřená, flexibilní a vyzrálá osobnost reprezentující značku
  • Schopnost přijímat zpětnou vazbu
  • Jazykové znalosti nutností (angličtina)

Nabízíme:

  • mladý přátelský kolektiv
  • pracoviště v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity
  • Práci v prostředí prémiové značky
  • Nástup možný ihned

Kontakt:

Váš aktuální životopis s fotografií zašlete prosím na:

lacostepalladiumprague@erenretail.com

CCC – PRODAVAČ(KA) CCC – plný úvazek

PRODAVAČ(KA) V CCC POMÁHÁ ZÁKAZNÍKŮM VYBRAT SI VYSNĚNÉ BOTY NEBO KABELKU. PTÁ SE, RADÍ, NABÍZÍ A TO VŠE DĚLÁ S ÚSMĚVEM A VSTŘÍCNOSTI TAK, ABY SE ZÁKAZNÍCI UJISTILI, ŽE NÁKUP V CCC JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.

V našich prodejnách pracují tedy lidé, kteří mají zákazníky rádi, jsou ochotni a přátelští. Díky tomu dokážou vytvořit příjemnou atmosféru a pomoct zákazníkům najít přesně to, co jim udělá radost. Mají rádi pořádek a estetiku a proto prodejny vypadají vždy perfektně. 

Požadujeme:

Pokud máte zkušenost s prodejem anebo velkou chuť se do toho pustit, jste přátelští, aktivní, nevadí vám rychlé tempo a máte rádi dobře odvedenou práci, CCC je pro Vás ta správná volba.

Nabízíme:

Kromě atraktivní odměny za Vaši práci můžete získat také extra prémie z obratu. Naši obuv si pořídíte s velmi výhodnou zaměstnaneckou slevou. Pokud jste navíc ambiciózní, můžete se rychle posunout v kariérním žebříčku mnohem výše.

Kontakt:

1238.vedouci@ccc.eu

Restaurace a občerstvení

Starbucks (patro -1) – Barista ve Starbucks OC Palladium – brigáda

Jste milovníkem kávy a chcete se o ní dozvědět co možná nejvíce?
Jste komunikativní, přátelský člověk a máte zájem o práci v kavárenském prostředí?
Bavilo by vás nosit zelenou zástěru a každý den dělat radost našim zákazníkům?
Hledáte práci v týmu na částečný či plný úvazek?
Pokud ANO, tak ve Starbucks OC Palladium hledáme právě tebe!
Přidej se do našeho týmu. Nastoupit můžeš ihned nebo dle dohody.
Pokud tě naše nabídka zaujala, neváhej na ni zareagovat. Těšíme se na Tvůj profil!

Požadujeme:

-Pozitivní energii
-Umění komunikovat
-Zaměření na zákazníka
-Pracovitost
-Týmový duch
-Flexibilita

-

Nabízíme:

-Práci, která tě bude naplňovat (20h, 30h, 40h/týdně)
-Mladý pohodový tým
-Zaškolení v oblasti kávy
-Možnost kariérního růstu
-Flexibilitu v plánování směn
-Příplatky za práci o víkendech a v noci 10%
-Příplatky za práci ve svátcích 100%
-Slevy na produkty všech našich značek (Starbucks, KFC a Burger King)

Kontakt:

Své životopisy zasílejte na :

alena.karaskova@amrest.eu

 

 

KFC – Práce na hlavní pracovní poměr - KFC – plný úvazek

Hledáte zaručenou jistotu zaměstnání ? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního zaměstnání na pracovníka provozu restaurace. Možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

-Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 90-110kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843

KFC – Dlouhodobá brigáda v KFC – brigáda

Hledáte zaručenou jistotu přivýdělku? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.3,5,8,26,24)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- možnost realizace praxe v oboru
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 70-80kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843