Volné pozice

Obchody a služby

Marks & Spencer – M&S Brigáda - 20h úvazek PS – brigáda

Přidej se do týmu M&S Palladium.

Ideální pro studenty SŠ/VŠ

Pracovní smlouva S 20h týdně - lze rozvrhnout nepravidelně dle rozvrhu, práce o víkendech a odpoledne

Požadujeme:

- možnost chodit na odpolední směny

- možnost chodit na směny o víkendu

Nabízíme:

Práci v inkluzním a diverzním prostředí.

Přátelská atmosféra.

Vycházení vstříc s rozvrhem a zkouškovým obdobím.

Pečivo na pracovišti.

Kontakt:

jan.arnold@marks-and-spencer.com

Helly Hansen – Store assistant – plný úvazek

Helly Hansen je světovým lídrem v oblasti oblečení určeného pro jachting a výkonastní lyžování a outdooru.

Požadujeme:

Kreativní povaha,příjemné vystupování a smysl pro detail

Vynikající organizační schopnost a odpovědnost za svoji práci

Znalost práce na PC

Plynulá znalost českého jazyka,základy angličtiny

Ostatní jazyky jsou výtané nejsou však podmínkou

Nabízíme:

Fixní plat

Odborné zaškolení samozřejmostí

Pracovní oděv 

Zaměstnanecké slevy

Měsíční bonusy

Občerstvení na pracovišti

Pracovní smlouvu na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou

Kontakt:

+420 725 455 831

iveta.poupova@hellyhansen.com

store.palladium@hellyhansen.com

 

Levi's – PRODEJNÍ ASISTENT – plný úvazek

Levi´s je legendární značka, která je na trhu již více než 160 let a má prodejny ve více než 110 zemích světa. Hrdě patříme mezi pět největších světových oděvních společností! Líbí se ti naše produkty a baví tě věnovat se zákazníkům? Pojď k nám pracovat jako Sales Stylist!

Požadujeme:

• Zajistit vysokou úroveň zákaznického servisu a mít proaktivní přístup

• Udržovat standardy prezentace produktů

• Růst a rozvíjet se s legendární značkou

• Úspěšná pracovní zkušenost jako pokladní / prodejní poradce min. 6 měsíců

• Otevřenost novým nápadům, schopnost pracovat na více úkolech současně

• Plynulá znalost českého jazyka, základy angličtiny

Nabízíme:

• Odborné zaškolení samozřejmostí

• Transparentní kariérní příležitosti v rámci celé republiky

• 8x ročně uniformy nejnovějších trendů, slevy na všechny produkty společnosti 40%

• Měsíční bonus 10% mzdy při splnění prodejního plánu

• Stravenky v hodnotě 120 Kč plně hrazené zaměstnavatelem / Flexi pass v hodněte 500 Kč/měsíc

• Životní připojištění / Wellness vouchery

Kontakt:

levistore.prahapalladium@levi.com

RESERVED – DEPUTY MANAGER RESERVED PRAHA Palladium – plný úvazek

Naše hodnoty a vize jsou pro nás důležité, držíme se jich a rádi je s Vámi budeme sdílet.

Pracovní prostředí u nás je přátelské, nadřízený i kolegové vždy ochotní pomoci.

V LPP nás pojí vášeň a zájem o módu – přidejte se k nám!

Požadujeme:

Co Vás čeká:

  • Zodpovědnost za chod prodejny.
  • Zajištění plnění prodejního plánu.
  • Nábor zaměstnanců do týmu na prodejně.
  • Řízení a motivace týmu.

Co Vám nesmí chybět:

  • Vášeň a zájem o módu.
  • Kreativní povaha, příjemné vystupování a smysl pro detail.
  • Vynikající organizační schopnost a odpovědnost za svoji práci.
  • Zkušenost z obdobné pozice, ideálně alespoň 2 roky.
  • Znalost práce na PC.

Nabízíme:

Co Vám nabídneme:

  • Zaškolovací Start Up program.
  • Zaměstnaneckou slevu na nákupy.
  • Měsíční bonusový systém nad rámec základní mzdy.
  • Stravenkový paušál - příspěvěk ve výši 99,4 Kč za každou odpracovanou směnu.
  • Relax Days - 5 dnů nad rámec dovolené.
  • Dárek k narozeninám.
  • Dress Code.
  • Kartu MultiSport za cenu 330 Kč.
  • Pravidelná interní a externí školení.

Kontakt:

Pokud věříte, že i Vy budete významnou posilou pro náš tým, budeme rádi, pokud se rozhodnete společně s námi vyjít vstříc budoucím úspěchům!

Zašlete nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com nebo lppsa@teamio.eu a my se Vám ozveme.

Těšíme se na Vás!

HR Tým LPP

Lacoste – Sale assistant – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů v prémiovém lifestylu předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a barevnost. Pro naši prodejnu LACOSTE nyní hledáme uchazeče na pozici SALE ASSISTANT.

Zajímáte se o módu a máte pro ni cit? Jste energická osoba? Baví Vás týmová práce? Máte znalost anglického jazyka?

Pokud jste si právě odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

Požadujeme:

  • Zkušenost se zákaznickým servisem
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost práce v multikulturním týmu
  • Jazykové znalosti výhodou (angličtina/ruština)
  • Radost z práce s lidmi
  • Časová flexibilita

Nabízíme:

  • Mladý přátelský kolektiv
  • Zaměstnanecké benefity
  • Práci v prostředí prémiové značky
  • Měsíčni provize

Kontakt:

Váš aktuální životopis zašlete prosím na e-mailovou adresu: lacostepalladiumprague@lacoste.cz

Lacoste – Zastupce Store Manazera – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů v prémiovém lifestylu předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a barevnost. Pro naši prodejnu LACOSTE nyní hledáme uchazeče na pozici Deputy Manager.

Zajímáte se o módu a máte pro ni cit? Dokážete vést v menší tým kolegů?

Pokud jste si právě odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

Preferujeme uchazeče s předchozími zkušenostmi z prodeje oblečení a vedení menšího týmu.

Nabízíme Vám zaměstnání na plný úvazek.

Náplň práce:

  • Vedení menšího týmu
  • Aktívni prodej
  • Realizace stanovených prodejních cílů
  • Zpracování zboží - reklamace, výměny zboží
  • Zajištení plynulého chod prodejny, příprava docházky, komunikace s HQ
  • Administrativní práce
  • Reporty, statistiky, KPIs
  • Práce na sklade (doplňování a příprava zboží pro prodej, transfery, returny)

Požadujeme:

  • Zkušenost se zákaznickým servisem
  • Zkušenost s vedením spolupracovníků
  • Jazykové znalosti výhodou (angličtina/ruština)
  • Radost z práce s lidmi
  • Angažovaný a samostatný pracovní přístup orientovaný na výsledky
  • Dobré organizační schopnosti
  • Zodpovědnost, svědomitost a spolehlivost

Nabízíme:

  • Mladý přátelský kolektiv
  • Zaměstnanecké benefity
  • Práci v prostředí prémiové značky
  • Měsíčni provize

 

Kontakt:

Váš aktuální životopis zašlete prosím na e-mailovou adresu: lacostefashionarena@erenretail.com

LINDT – SHOP ASSISTANT – brigáda

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá usměvavého/usměvavou kolegu/kolegyni na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svou prodejnu v centru Prahy - PALLADIUM.

Hledáte svou první pracovní zkušenost po studiu nebo už jste zkušený/á Shop Assistant? Domluvíte se  anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu? Pojďte začít kariéru v čokoládovém prostředí a získejte tak sladké zkušenosti z oblasti zákaznického servisu a obchodu. :)

Co Vás na pozici Shop Assistenta čeká?

Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
Poradenství a konzultace v produktové oblasti
Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

ÚSMĚV A CHUŤ NAUČIT SE NĚCO NOVÉHO! :)

Nabízíme:

Na co se můžete těšit?

Na super partu a skvělou Šéfovou! :)
Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
50% slevu na veškeré Lindt produkty
Flexibilní pracovní dobu
Přátelský kolektiv, který si směnami vychází vstříc :) 
Možnost profesního růst

Kontakt:

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ehovhannisyanova@lindt.com

Na kontakt s Vámi se bude těšit Edita Hovhannisyanová, HR Specialist

MANGO – SKLADNÍK/SKLADNICE – plný úvazek

Staň se členem našeho kolektivu

Jsme nadnárodní společnost a věnujeme se módnímu návrhářství, výrobě a prodeji oblečení a módních doplňků. V současné době nabízíme čtyři různé linie: Woman, Man, Kids, Home by MANGO. Naše prodejní síť má více než 2 700 prodejen ve 109 zemích a v našich prodejnách a centrále v Barceloně pracuje více než 15 000 zaměstnanců.

  • Jestliže se chceš podílet na odpovědnosti, přispět svými znalostmi a rozvíjet se profesionálně i osobně, jsi jedním z našich lidí. Připoj se ke kolektivu MANGO a pomoz nám dosáhnout společného cíle: být přítomni ve všech městech světa.
  • Do našich prodejen v Praze hledáme následující pozice:

     

    SKLADNÍK/SKLADNICE.

Požadujeme:

  • Hledáme motivované, pracovité a výkonné skladníky/skladnice, kteří budou zajišťovat denní zásobování, udržovat sklad v čistotě a pořádku, předcházet poškození a ztrátám zboží.
  • Dále pomáhat členům prodejního týmu při doplňování zboží nebo zadávání dalších objednávek, pokud je to nutné.

Nabízíme:

 

  •  okamžité příležitosti k umístění, rozvoji a postupu v rostoucí společnosti.
  • stravenku v hodnotě 90 Kč
  •  sleva na nákup pro zaměstnance
  • Volitelné základní zdravotní pojištění
  • měsíční provize
  • 13. plat

 

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis.

 

 

Nástup ihned.

Kontakt:

tda01693@mango.com

LINDT – SHOP ASSISTANT – plný úvazek

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá usměvavého/usměvavou kolegu/kolegyni na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svou prodejnu v centru Prahy - PALLADIUM.

Hledáte svou první pracovní zkušenost po studiu nebo už jste zkušený/á Shop Assistant? Domluvíte se  anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu? Pojďte začít kariéru v čokoládovém prostředí a získejte tak sladké zkušenosti z oblasti zákaznického servisu a obchodu. :)

Co Vás na pozici Shop Assistenta čeká?

Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
Poradenství a konzultace v produktové oblasti
Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

ÚSMĚV A CHUŤ NAUČIT SE NĚCO NOVÉHO! :)

Nabízíme:

Na co se můžete těšit?

Na super partu a skvělou Šéfovou! :)
Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
50% slevu na veškeré Lindt produkty
Flexibilní pracovní dobu
Přátelský kolektiv, který si směnami vychází vstříc :) 
Možnost profesního růst

Kontakt:

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ehovhannisyanova@lindt.com

Na kontakt s Vámi se bude těšit Edita Hovhannisyanová, HR Specialist

GERRY WEBER – ZASTUPCE STORE MANAZERA – plný úvazek

Jsme nemecká módní značka GERRY WEBER a pro naši  prodejnu v SC Palladium hledáme vhodnou kandidátku na pozici ZASTUPCE STORE MANAZERA.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • praxi v obchodě s módou či jiným lifestylovým zbožím
  • dobrá znalost AJ preferována
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • zajistit vysokou úroveň zákaznického servisu
  • zájem o módu, estetické cítění
  • proaktivní, otevřený a pozitivní přístup
  • znalost prace s PC (Outlook, word, excel)
  • nástup mozny ihned

Nabízíme:

  • měsíční bonus při splnění prodejního plánu
  • kratky/dlouhy tyden
  • zamestnanecka sleva 50% na nove i jiz zlevnene zbozi
  • 4x rocne uniforma

 

Kontakt:

hogw.prag-palladium@gerryweber.de

ESPRIT – Módní poradkyně, módní poradce prodejny ESPRIT Palladium – plný úvazek

Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek. Jsme výhradním prodejcem značky ESPRIT(www.esprit.com) v ČR, pod názvem Retail Fashion s.r.o. a Retail Brands s.r.o. zastupujeme již 15 let nadnárodní společnost PTH GROUP(www.pth.group)

CO BUDETE DĚLAT?

- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!

Požadujeme:

KOHO HLEDÁME?

Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty

OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji

RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní

POCTIVOST - jsme čestní a féroví

DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí

KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení

LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli

- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

- kdo má praxi v oboru

- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

- kdo již oslavil osmnácté narozeniny

Nabízíme:

CO NABÍZÍME?

- mzdové ohodnocení v rozmezí 28 000 - 33 000 Kč/měsíc

- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

- nástupní bonus ve výši 3.000,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

- příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu

- skvělé zaměstnanecké slevy

- motivační soutěže

- služby firemního psychologa k osobním potřebám

- interní a externí školení, celofiremní aktivity

- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

- sportovní aktivity - možnost získat výhodně kartu MULTISPORT

- práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na  krátký/dlouhý týden v obchodě s otevírací dobou 9:00 - 21:00 hod

- skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská 

Recruiting

marketa.prazska@pth.group, 774 449 075

Swarovski – Prodejní asistent/Prodejní asistentka (plný úvazek) - Praha Palladium – plný úvazek

Ve společnosti Swarovski, kde se inovace setkávají s inspirací, jsou naši prodejní konzultanti našimi výsostnými zástupci – „advokáty“, kteří našim zákazníkům poskytují výjimečné služby k jejich spokojenosti s naší respektovanou a inspirující značkou.

Na místo prodejního konzultanta hledáme zvídavou a charismatickou osobnost, která nám bude pomáhat vkládat křišťál do rukou i srdcí našich zákazníků, s nadšením a zápalem se připojí k týmu a sny našich zákazníků promění ve skutečnost.

Připojte se k nám, jestliže hledáte naplňující roli v různorodém týmu, který překonává hranice a sdílí vaši upřímnou vášeň pro módu a šperky.

Staňte se součástí skutečně ikonické globální značky, učte se a rozvíjejte se s námi. Říše divů na vás čeká.

Požadujeme:

O vás

Jste úžasný prodejní konzultant / úžasná prodejní konzultantka a můžete nabídnout:

• vynikající módní vkus a opravdové nadšení pro naši značku a naše produkty.

• praxi / upřímný zájem o značky dosažitelného luxusu v oblasti módy / kosmetiky / životního stylu.

• vysoce motivovanou osobnost se silnou orientací na zákazníky. 

• oddanost značce a přístup zaměřený na výsledky.

• ochotu dále profesně růst, budovat u nás svou kariéru.

• předchozí praxi v maloobchodu.

Nabízíme:

O pracovním místě

Jste advokátem naší značky. V této roli a společně s týmem budete:

• provázet naše zákazníky naší říší divů na jejich fascinující cestě Swarovski. 

• navazovat se zákazníky spojení založená na emocích a dopřávat jim strhující zážitky.

• předvídat potřeby našich zákazníků a předávat jim inspirující tipy v oblasti stylu.

• vystavovat a předvádět naše legendární produkty.

Kontakt:

https://swarovski.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/swarovski/jobs/details/Prodejn-asistent-Prodejn-asistentka--pln-vazek----Praha-Palladium_R-70644-5?q=praha

Office Shoes – Skladník/ce (Manipulant/ka skladových zásob) - sklad obuvi – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Stock assistant (skladník/ce, manipulant/ka skladových zásob)“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků v centru Prahy.

Termín nástupu: ihned nebo 3. října 2022
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- dohledávání zboží ve skladových zásobách dle aktuálních potřeb
- ukládání vráceného zboží zpět do skladu
- příjem, zpracování a evidence nových skladových zásob
- provádění inventur
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- výborné organizační schopnosti
- pracovitost, pečlivost
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - základ 24500,- v hrubém + provize a bonusy
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva,čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity:
Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů, Individuální směny

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (DPP) – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky a brigádnice do oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 3. října 2022 (dlohodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží, péče o vzhled prodejny apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování, komunikativnost, prozákaznický přístup
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- věk od 18 let

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 130,- Kč/hod. (po zaučení 150,- Kč)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 3. října 2022
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost, prozákaznický přístup
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení 26000,- Kč/měsíc v hrubém
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Intimissimi – Asistent/ka prodeje na zkrácený úvazek (20 nebo 30 hodin týdně) – brigáda

Vítejte v Intimissimi, ve světě luxusního spodního prádla a rafinované módy, kde každý den děláme ženy krásnější a sebevědomější!

Hledáme prodejní asistenty/ky na zkrácený úvazek (20 nebo 30 hodin týdně)!

Co Vás u nás čeká?

Čeká na Vás různorodá práce v čistém a příjemném prostředí s týmem lidí, kteří Vás podpoří. Všichni mají stejný cíl: dokonalou péči o zákazníky, kteří od nich odcházejí spokojení a s úsměvem na rtech. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Vaší mzdy.

Kariérní cesta v Calzedonia Group

Každý náš zaměstnanec má možnost kariérně růst a rozvíjet se. Budete mít před sebou jasné cíle a odměny, které vás v naší společnosti čekají. Po celou dobu Vám stojí po boku Váš manager, je Vám oporou a pomáhá vám se zdokonalovat. V rozvoji Vám bude pomáhat pravidelná zpětná vazba, kterou budete dostávat.

Na co přesně se můžete těšit, pokud budete šikovný/á?

  • 1 rok ve společnosti – bude Vám prodloužena smlouva na dobu neurčitou a dostanete celou jednu mzdu navíc! Po roce u nás Vám tak v jeden měsíc přjdou na účet dokonce dvě výplaty.
  • 1,5 roku ve společnosti – získáváte titul Senior a mzda Vám vzrůstá o 1.500 Kč měsíčně!
  • 3 roky ve společnosti – nyní už znáte opravdu všechno a získáváte tak titul Expert. Mzda vám narůstá o další 1.500 Kč měsíčně!

Způsobů, jak se u nás posouvat, je ale samozřejmě více. Můžete se stát specialist(k)ou na naše produkty a pomáhat se zaškolováním nováčků na pozici Lingerie Expert, být pravou rukou manažera/ky obchodu na pozici Asistent/ka Store Managera, nebo získat zodpovědnost za celou prodejnu a zastávat přímo pozici Store Manager. Pokud ovládáte angličtinu, nechybí vám talent, motivace a proaktivní přístup, pak můžete vyrůst dokonce až na pozici District Manager a pečovat tak hned o několik obchodů a jejich týmy!

Požadujeme:

Profesionální zákaznický servis je pro nás v Intimissimi klíčem k úspěchu. Ideálního kandidáta si tedy představujeme nějak takhle:

  • Rád se usmívá a milé chování je pro něj samozřejmostí.
  • Umí zákazníkům naslouchat a splnit jim i to přání, které ještě ani nevyslovili.
  • Je pro něj důležité pracovat v dobře fungujícím týmu, kde se kolegové na sebe mohou navzájem spolehnout.

Zní to jako Vy? Pak se nám určitě ozvěte!

Nabízíme:

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• LÁSKA
Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.

• PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ A RŮST
Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Vám dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.

• BENEFITY NA MÍRU
Po zkušební době si s námi začnete svobodně užívat různé benefity. Dáme Vám 450 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.

• STRAVENKY
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den, což je průměrně 1500 Kč čistého měsíčně navíc.

• NAŠE PRODUKTY A SLEVY
Vybavíme Vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíte… A když Vám to nebude stačit, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii a Tezenisu.

Kontakt:

Pošlete nám svůj životopis na e-mail: calzedonia@teamio.eu a nezapomeňte uvést o jakou pozici a v jaké lokalitě máte zájem. 

Moc se těšíme! :)

Lindex – Asistent/ka prodeje na 25 hodin týdně – plný úvazek

Zdravíme, my jsme Lindex!
Po celé České republice nyní provozujeme celkem 26 prodejen a společně na každé z nich míříme za vyšším cílem – podporovat a inspirovat ženy na celém světě. Obzvláště pyšní jsme na to, jak se snažíme svět módy přeměnit na mnohem udržitelnější. Věříme, že společnými silami můžeme zajistit lepší budoucnost příštích generací.

Chtěl/a byste se na tuto cestu přidat k nám? Podívejte se na volnou pracovní pozici níže a neváhejte se přihlásit! Už se nemůžeme dočkat, až se toho o Vás dozvíme více!

Asistent/ka prodeje na 25 hodin týdně - OC Palladium

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Asistent/ka do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.

Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

Co vám můžeme nabídnout?

Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
Oděvní benefit podle vlastního výběru
Příspěvek na stravování
Příspěvek na kurzy angličtiny
Příspěvek 340 Kč měsíčně na Multisport kartu
Odpovídající platové ohodnocení
Bonusy z tržeb
Jistotu stálého zaměstnání
Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
Flexibilní pracovní dobu
Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)

Více se o našich hodnotách a cílech dozvíte na about.lindex.com/cz .

Kontakt:

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více. Můžete nám svůj životopis osobně zanést na naši prodejnu nebo jej zaslat na e-mail: adela.hanzlova@lindex.com

 

Lindex – Asistent/ka prodeje – brigáda

Zdravíme, my jsme Lindex!
Po celé České republice nyní provozujeme celkem 26 prodejen a společně na každé z nich míříme za vyšším cílem – podporovat a inspirovat ženy na celém světě. Obzvláště pyšní jsme na to, jak se snažíme svět módy přeměnit na mnohem udržitelnější. Věříme, že společnými silami můžeme zajistit lepší budoucnost příštích generací.

Chtěl/a byste se na tuto cestu přidat k nám? Podívejte se na volnou pracovní pozici níže a neváhejte se přihlásit! Už se nemůžeme dočkat, až se toho o Vás dozvíme více!

Asistent/ka prodeje na brigádu - OC Palladium Praha

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Person do našeho týmu na pobočce v OC Palladium v Praze.

Vaše úloha v týmu.

Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

 

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.

Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

Co vám můžeme nabídnout?

Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
Odpovídající platové ohodnocení
Jistotu stálého zaměstnání
Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
Flexibilní pracovní dobu
Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)
Více se o našich hodnotách a cílech dozvíte na about.lindex.com/cz

Kontakt:

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více. Můžete osobně přinést svůj životopis do naší prodejny a nebo nám jej zaslat na e-mail: adela.hanzlova@lindex.com

 

GAP – Hledáme právě tebe! – plný úvazek

Nemáš práci?

Tak na nic nečekej a přidej se k nám do týmu. Budeš dělat krátký/ dlouhý týden. Skvělá parta lidí je samozřejmostí. Platové podmínky více než nadprůměrné. A kde že vlastně je ta práce snů? Gap Palladium náměstí republiky. Tak neváhej zaslat životopis ještě dnes na Jan.Koukol@csretail.cz. Budeme se na tebe těšit. 

Požadujeme:

týmového ducha

Nabízíme:

nadprůměrné platové podmínky až 30.000 Kč

super tým

skvělé zázemí u zaběhlé firmy

Kontakt:

Jan.Koukol@csretail.cz

Office Shoes – Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.

Termín nástupu: 9. května 2022
Druh pracovního poměru: výhradně HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- pracovní doba PO - PÁ, 8:50 - 17:00
- práce vhodná i pro absolventy (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí, mladém kolektivu a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní a zavedené mezinárodní společnosti
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- finanční ohodnocení 23000,- Kč/měsíc (nástup) v hrubém, po zapracování 24500,- Kč/měsíc
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, espresso, čaj)

- výrazné slevy na firemní zboží - 8 párů obuvi nebo 8 kusů zboží/rok s 50% slevou (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky prémiové zn. Timberland)
- Vánoční poukázky (výroční benefity)
- další benefity:
Výborná dopravní obslužnost místa výkonu práce (vlakové i tramvajové spojení, metro), Kuchyňka, Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

MANGO – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Staň se členem našeho kolektivu
Jsme nadnárodní společnost a věnujeme se módnímu návrhářství, výrobě a prodeji oblečení a módních doplňků. V současné době nabízíme čtyři různé linie: Woman, Man, Kids, Home by MANGO. Naše prodejní síť má více než 2 700 prodejen ve 109 zemích a v našich prodejnách a centrále v Barceloně pracuje více než 15 000 zaměstnanců.
Jestliže se chceš podílet na odpovědnosti, přispět svými znalostmi a rozvíjet se profesionálně i osobně, jsi jedním z našich lidí. Připoj se ke kolektivu MANGO a pomoz nám dosáhnout společného cíle: být přítomni ve všech městech světa.

Požadujeme:

Jsi osoba, která se umí nadchnout, potřebuješ být neustále v činnosti a obklopena lidmi. Okouzluje tě svět módy a líbí se ti radit zákazníkům. Chceš se zařadit do kolektivu a pomoci nám dosáhnout našich obchodních cílů. Máš příjemné vystupování, zákazníkům vždy ochotně poradiš a podáš informace tak, aby byli spokojeni. Zároveň se budeš podílet na udržování dobrého vzhledu obchodu.

Neváhej nám zaslat životopis ještě dnes.

Nabízíme:

 

  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvaz
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Benefity: stravenky, zaměstnanecká sleva
  • Nástup možný ihned

Nabízíme okamžité pracovní zařazení, možnost rozvoje a postupu v podniku, který se nachází v plné expanzi.

 

Kontakt:

tda01693@mango.com

Restaurace a občerstvení

UGO Salaterie – Obsluha salaterie – plný úvazek

JSI FANOUŠKEM ČERSTVÝCH ŠŤÁV A SALÁTŮ? PRÁVĚ ROZŠIŘUJEME NÁŠ TÝM UGOFANDŮ O NOVOU POSILU, NA POZICI OBSLUHA SALATERIE

CO BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • PŘIPRAVOVAT A PRODÁVAT UGO PRODUKTY – ŠŤÁVY, POLÉVKY, SALÁTY
  • SERVIS ZÁKAZNÍKŮM
  • KONTROLA KVALITY VYDANÝCH POKRMŮ

Požadujeme:

  • FLEXIBILITA A SAMOSTATNOST CHUŤ SE UČIT A PRACOVAT V TÝMU
  • KOMUNIKATIVNOST A PŘÍJEMNÉ VYSTUPOVÁNÍ AKTIVNÍ ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP VZTAH KE ZDRAVÉMU ŽIVOTNÍMU STYLU

Nabízíme:

  • FÉROVÉ OHODNOCENÍ
  • BENEFITY (ZAMĚSTNANECKÁ SLEVA AŽ DO VÝŠE 50%, STRAVENKY, MOŽNOST MULTISPORT KARTY, ZAJÍMAVÁ ŠKOLENÍ A WORKSHOPY)
  • PŘÍLEŽITOST NAUČIT SE NĚCO NOVÉHO
  • SKVĚLÝ KOLEKTIV
  • RYCHLÝ KARIÉRNÍ POSTUP
  • ZÁZEMÍ SILNÉ A STABILNÍ SPOLEČNOSTI, JEJÍMŽ VLASTNÍKEM JE SPOLEČNOST KOFOLA

 

Kontakt:

sal.palladium.praha@ugo.cz