Volné pozice

Obchody a služby

Office Shoes – Instore visual merchandiser do prodejny značkové obuvi – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Instore visual merchandiser" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes.

Termín nástupu: ihned nebo 13. prosince 2021
Druh pracovního poměru: HPP nebo na částečný (zkrácený) úvazek

Popis pracovní pozice:
- vystavování nového zboží
- práce s best sellery
- prezentace zboží ve výloze
- zodpovědnost za dodržování firemního standardu v rámci VM
- úprava prodejny dle instrukcí na týdenní bázi
- implementace nových marketingových materiálů
- správa marketingových materiálů
- spouštění nových kampaní
- marketingová komunikace
- školení týmu
- zodpovědnost za vzhled prodejny

Požadujeme:

- příjemné vystupování, cit pro detail
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,– Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity:
Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Napapijri – ASISTENT/-KA PRODEJE – plný úvazek

Zajímá Vás móda, styling a chcete se v tomto směru rozvíjet? 

Toužíte pracovat v krásném prostředí ve stabilní firmě, která se zajímá o své zaměstnance? Tak se přidejte k nám!

Hledáme nové kolegy/-ně pro naši prodejnu Napapijri.

Jsme obchodní společnost provozující eshop a síť kamenných prodejen v Čechách - www.mystyleco.cz.

Co u nás budete dělat?

Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Merchandising, doplňování zboží a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Práce s pokladním systémem a s e-shopem.

Inventura skladových zásob.

Týmová spolupráce.

Požadujeme:

Vášeň a zájem o módu, módní trendy a styling.

Kreativní povaha, pozitivní a příjemné vystupování.

Organizační schopnost, odpovědnost a časová flexibilita.

Zkušenosti z jiného obchodu a angličtina výhodou.

Týmovost a odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

Stabilní zaměstnání se zárukou dlouhodobosti.

Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

Zajímavou základní mzdu + bonusový systém odvíjející se od Vašich prodejních výsledků.

Výrazná zaměstnanecká sleva na veškerý sortiment.

Nástup možný ihned.

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na email: ljovanovski@superdry.cz

Superdry – ASISTENT/-KA PRODEJE – plný úvazek

Zajímá Vás móda, styling a chcete se v tomhle směru rozvíjet?

Toužíte pracovat v krásném prostředí ve stabilní firmě, která se zajímá o své zaměstnance? Tak se přidejte k nám! 

Hledáme nové kolegy/ně pro naši prodejnu Superdry. Jsme obchodní společnost provozující eshop a síť kamenných prodejen v Čechách - www.mystyleco.cz.

Co u nás budete dělat?

Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Merchandising, doplňování zboží a jeho prezentace na obchodě.

Práce s pokladním systémem a s e-shopem.

Inventura skladových zásob.

Týmová spolupráce.

Požadujeme:

Vášeň a zájem o módu, módní trendy a styling.

Kreativní povaha, pozitivní a příjemné vystupování.

Organizační schopnost, odpovědnost a časová flexibilita.

Zkušenosti z jiného obchodu a angličtina výhodou.

Týmovost a odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

Stabilní zaměstnání se zárukou dllouhodobosti.

Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

Zajímavou základní mzdu + bonusový systém odvíjející se od Vašich prodejních výsledků.

Výrazná zaměstnanecká sleva na veškerý sortiment.

Nástup možný ihned.

Kontakt:

V případě zájmu nám prosím zašlete Váš životopis na email: ljovanovski@superdry.cz

Manufaktura – PRODEJNÍ ASISTENT/KA NA VÁNOČNÍ BRIGÁDU – brigáda

Pro naše pražské prodejny s kosmetikou a lázeňskými doplňky hledáme šikovné a aktivní prodejní asistent(k)y na vánoční brigádu pro intenzivní spolupráci v prosinci 2021.

Co bude Vaším úkolem?

Poradenství a péče o zákazníky
Doplňování zboží, udržování prodejny dle standardů společnosti
Práce s pokladnou

Požadujeme:

Aktivní přístup k zákazníkovi
Profesionální vystupování
Zodpovědnost, spolehlivost
Dobré komunikační schopnosti
Z důvodu práce s finanční hotovostí věk 18+

Nabízíme:

Intenzivní spolupráci na vánoční brigádu v prosinci 2021
Dohodu o pracovní činnosti na dobu určitou (do 31.12.2021)
Rozpis směn naplánovaný předem dle vašich časových možností (ranní, odpolední, celodenní směny)
Mzdu až 150,- Kč/hod
Vstupní zaškolení.

Kontakt:

monika.novotna@manufaktura.cz

Lindex – Asistent prodeje – brigáda

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Person do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Store Sales Person se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Vše se točí kolem nich. Vše děláme pro ně. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit a vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola.

Toto je pozice na 20 a vice hodin týdně, datum nástupu i počet hodin je určen po dohodě.

Požadujeme:

Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Nabízíme:

Plat: 127 Korun / hodinu
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Služby, Prodavač
Typ pracovního poměru: Výpomoc na prodejně jako brigádník

Kontakt:

Přihlašte se ješte dnes, nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o vás dozvíme vice. Jelikož jsme opravdu netrpěliví a co nejdříve chceme najít tu správnou osobu, která se připojí k našemu týmu, budeme kandidáty vybírat postupně. To znamená, že můžeme proces hledání ukončit dříve, než ve stanoveném termínu.

Buď zaneste svůj životopis rovnou na prodejnu, nebo nás kontaktujte na adela.hanzlova@lindex.com

Lindex – Asistent prodeje – plný úvazek

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Person do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Store Sales Person se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Vše se točí kolem nich. Vše děláme pro ně. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit a vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola.

Požadujeme:

Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Nabízíme:

Plat: 11 000 - 22 000
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Sodexo stravenky, Multisport karta, příspěvěk na jazykové kurzy
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Služby, Prodavač
Typ pracovního poměru: Plný úvazek

Kontakt:

Přihlašte se ješte dnes, nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o vás dozvíme vice. Jelikož jsme opravdu netrpěliví a co nejdříve chceme najít tu správnou osobu, která se připojí k našemu týmu, budeme kandidáty vybírat postupně. To znamená, že můžeme proces hledání ukončit dříve, než ve stanoveném termínu.

Buď zaneste svůj životopis rovnou na prodejnu, nebo nás kontaktujte na adela.hanzlova@lindex.com

Levi's – VISUAL MERCHANDISER – plný úvazek

Levi´s je legendární značka, která je na trhu již více než 160 let a má prodejny ve více než 110 zemích světa.

Hrdě patří mezi pět největších světových oděvních společností!

Požadujeme:

• Je oddaný značce a udržuje image značky prostřednictvím pokynů VM

• Má relevantní zkušenosti s VM

•Je kreativní a sleduje aktuální trendy

• Umí si zorganizovat čas a dodržuje termíny

• Přichází s radami a návrhy, které zlepší výsledky prodeje

• Poskytuje vysokou úroveň zákaznického servisu

• Pravidelně poskytuje zpětnou vazbu ohledně své práce Head office

Nabízíme:

• Odborné školení a transparentní kariérní příležitosti

• Zdarma uniformy nejnovějších trendů, slevy na všechny produkty společnosti 40%

• Měsíční bonus 20% mzdy při splnění prodejního plánu

• Stravenky v hodnotě 120 Kč plně hrazené zaměstnavatelem / Flexi pass v hodněte 500 Kč/měsíc

• Životní připojištění / Wellness vouchery

 

Kontakt:

PŘINESTE NÁM CV NA PRODEJNU NEBO SE PŘIHLASTE NA: www.join.levis.com #originalswanted

MANGO – MANGO, CZ s.r.o. - Prodavač/Prodavačka – plný úvazek

Staň se členem našeho kolektivu
Jsme nadnárodní společnost a věnujeme se módnímu návrhářství, výrobě a prodeji oblečení a módních doplňků. V současné době nabízíme čtyři různé linie: Woman, Man, Kids a Violeta by MANGO. Naše prodejní síť má více než 2 700 prodejen ve 109 zemích a v našich prodejnách a centrále v Barceloně pracuje více než 15 000 zaměstnanců.
Jestliže se chceš podílet na odpovědnosti, přispět svými znalostmi a rozvíjet se profesionálně i osobně, jsi jedním z našich lidí. Připoj se ke kolektivu MANGO a pomoz nám dosáhnout společného cíle: být přítomni ve všech městech světa.

Pro náš obchod MANGO v Praha hledáme:

PRODAVAČ / PRODAVAČKA - PRAHA

Požadujeme:

  • Požadované vzdělání: Základní
  • Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

 

Jsi osoba, která se umí nadchnout, potřebuješ být neustále v činnosti a obklopena lidmi. Okouzluje tě svět módy a líbí se ti radit zákazníkům. Chceš se zařadit do kolektivu a pomoci nám dosáhnout našich obchodních cílů. Máš příjemné vystupování, zákazníkům vždy ochotně poradiš a podáš informace tak, aby byli spokojeni. Zároveň se budeš podílet na udržování dobrého vzhledu obchodu.

Nabízíme okamžité pracovní zařazení, možnost rozvoje a postupu v podniku, který se nachází v plné expanzi.

Nabízíme:

  • Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, 13. plat
  • Typ pracovního poměru
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
  • Délka pracovního poměru
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Zadavatel: Zaměstnavatel

MANGO – MANGO, CZ s.r.o. - Skladník/Skladnice – plný úvazek

 

Do našich obchodů v Praze hledáme tyto pozice:

 

SKLADNÍK / SKLADNICE

 

Najdete u nás dynamický a jednotný tým, který disponuje skvělým profesionálním přístupem a nabízí nejlepší zákaznický servis.

 

Hledáme motivované, tvrdě pracující a výkonné skladníky / skladnice, aby zabezpečili každodenní zásobovaní, udržovali sklad v pořádku a v čistotě, předcházeli poškození zboží a jeho ztrátam. Také pomáhali členům prodejního týmu s doplňováním zboží nebo s dodatečnými objednávkami v případě potřeby.

Požadujeme:

Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)

Nabízíme:

Nabízíme okamžité pracovní zařazení, možnost rozvoje a postupu ve společnosti, která se nachází v plné expanzi.

Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

MANGO – MANGO, CZ s.r.o. - Store Manager, Praha Palladium – plný úvazek

Staň se členem našeho kolektivu

Jsme nadnárodní španělská společnost zabývající se dámskou módou, máme obchody ve více než 107 zemích na celém světě. Sázíme na kolektiv dynamických, motivovaných a stále se vzdělávajících lidí.

Jestliže se chceš podílet na odpovědnosti, přispět svými znalostmi a rozvíjet se profesionálně i osobně, jsi jedním z našich lidí. Připoj se ke kolektivu MANGA a pomoz nám dosáhnout společného cíle: být přítomni ve všech městech světa.

Do našich obchodů v Praze hledáme tyto pozice:

STORE MANAGER - MANAŽERA PRAHA PALLADIUM

Požadujeme:

Hledáme jednotlivce s předchozími zkušenostmi v rámci módního průmyslu, s vynikající schopností vedení týmu a obchodu, s vášní pro maloobchodní prodej a silné organizační vlastnosti jsou nutností. Manažer musí být motivační a ambiciózní.

Bude zodpovědný za celkový chod obchodu.
Zajistí, že prodejní cíle jsou splněny.
Zákaznický servis je na nejvyšší úrovni.
Zajišťuje každodenní povinnosti, které jsou prováděny týmem v pozitivní atmosféře.
Je zodpovědný za vedení a motivování týmu a udržuje atmosféru, která je vždy aktivní a příjemná.
Pravidelně reportuje a komunikuje s manažerem obchodu a oblastním manažerem.

Nabízíme okamžité pracovní zařazení, možnost rozvoje a postupu v podniku, který se nachází v plné expanzi.

Nabízíme:

  • Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
  • Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Stravenky/příspěvek na stravování
  • Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Obchodní ředitel/manažer
  • Typ pracovního poměru
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Zadavatel: Zaměstnavatel

Levi's – PRODEJNÍ ASISTENT – plný úvazek

Levi`s je legendární značka, která je na trhu již více než 160 let a má prodejny ve více než 110 zemích světa.

Hrdě patří mezi pět největších světových oděvních společností!

Jsi motivovaný a zvídavý – pojď k nám pracovat jako Sales Stylist!

Hlavní povinnosti a požadavky:

• Implementovat plán prodeje

• Zajistit vysokou úroveň zákaznického servisu a mít proaktivní přístup

• Udržovat standardy prezentace produktů

• Růst a rozvíjet se s legendární značkou

Požadujeme:

• Úspěšná pracovní zkušenost jako pokladní / prodejní poradce min. 6 měsíců

• Otevřenost novým nápadům a příležitostem, schopnost pracovat na více úkolech současně

• Plynulá znalost českého jazyka

Nabízíme:

• Skvělé pracovní prostředí - jsme dynamický, rozmanitý tým zaměřený na výkon s kulturou charakterizovanou etickým chováním a závazkem k sociální odpovědnosti

• Odborné školení a transparentní kariérní příležitosti

• Zdarma uniformy nejnovějších trendů / slevy na všechny produkty společnosti 20 - 40%

• Měsíční bonus 20% mzdy při splnění prodejního plánu

• Stravenky v hodnotě 120 Kč plně hrazené zaměstnavatelem / Flexi pass v hodněte 500 Kč/měsíc

• Životní připojištění / Wellness vouchery

Swarovski – Sezonni prodejní konzultant - 19.11.2021-9.01.2022 – plný úvazek

Ve společnosti Swarovski, kde se inovace setkávají s inspirací, jsou naši prodejní konzultanti našimi výsostnými zástupci – „advokáty“, kteří našim zákazníkům poskytují výjimečné služby k jejich spokojenosti s naší respektovanou a inspirující značkou.
Na místo prodejního konzultanta hledáme zvídavou a charismatickou osobnost, která nám bude pomáhat vkládat křišťál do rukou i srdcí našich zákazníků, s nadšením a zápalem se připojí k týmu a sny našich zákazníků promění ve skutečnost.
Připojte se k nám, jestliže hledáte naplňující roli v různorodém týmu, který překonává hranice a sdílí vaši upřímnou vášeň pro módu a šperky.
Staňte se součástí skutečně ikonické globální značky, učte se a rozvíjejte se s námi. Říše divů na vás čeká.

O pracovním místě
Jste advokátem naší značky. V této roli a společně s týmem budete:

  • provázet naše zákazníky naší říší divů na jejich fascinující cestě Swarovski. 
  • navazovat se zákazníky spojení založená na emocích a dopřávat jim strhující zážitky.
  • předvídat potřeby našich zákazníků a předávat jim inspirující tipy v oblasti stylu.
  • vystavovat a předvádět naše legendární produkty.

Požadujeme:

O vás
Jste úžasný prodejní konzultant / úžasná prodejní konzultantka a můžete nabídnout:

  • vynikající módní vkus a opravdové nadšení pro naši značku a naše produkty.
  • praxi / upřímný zájem o značky dosažitelného luxusu v oblasti módy / kosmetiky / životního stylu.
  • vysoce motivovanou osobnost se silnou orientací na zákazníky. 
  • oddanost značce a přístup zaměřený na výsledky.
  • předchozí praxi v maloobchodu.
  • flexibilita a ochota pracovat o víkendech a svátcích

Nabízíme:

O společnosti Swarovski

Swarovski je Wonderlab, spojení vědy a kouzla.

Swarovski slučuje všechny části své organizace v duchu jedné fascinující myšlenky a přichází s nádherným novým světem mistrného zpracování křišťálu. Společnost, založená v roce 1895 v Rakousku, navrhuje, vyrábí a prodává křišťál nejvyšší kvality na světě, pravé polodrahokamy, Swarovski Created Diamonds (diamanty vytvořené technologií Swarovski) a zirkonie, šperky, bižuterii a doplňky, křišťálové objekty a interiérové doplňky. Swarovski Crystal Business tvoří společně se svými sesterskými společnostmi Swarovski Optik (optické přístroje) a Tyrolit (brusiva) skupinu s názvem Swarovski Group.

Nedílnou součástí historického odkazu společnosti Swarovski je od samého počátku zodpovědný vztah k lidem a planetě. Ten společnost dnes prokazuje skvěle zavedeným programem udržitelnosti se vzdělávacími projekty pro děti a mládež a nadacemi, které zlepšují postavení a životní podmínky lidí a podporují zachování přírodních zdrojů, což přináší pozitivní sociální dopad.

Kontakt:

O tuto pozici se prosím ucházejte na našich webových stránkách, link přiložen níže:

swarovskicom/careers

Intimissimi – Odhalte půvab práce v módě! Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Vítejte v Intimissimi, ve světě luxusního italského spodního prádla a rafinované módy, kde každý den děláme ženy krásnější a sebevědomější!

Hledáme prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

Čeká na Vás různorodá práce v čistém a příjemném prostředí s týmem lidí, kteří Vás podpoří. Všichni mají stejný cíl: dokonalou péči o zákazníky, kteří od nich odcházejí spokojení a s úsměvem na rtech. A dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Vaší mzdy.

 

Požadujeme:

Profesionální zákaznický servis je pro nás v Intimissimi klíčem k úspěchu. Proto se ptáme, jestli:

  • také věříte, že úsměv vyvolává úsměv,
  • umíte zákazníkům naslouchat a splnit jim i to přání, které ještě ani nevyslovili,
  • souhlasíte, že dobře fungující tým se na sebe může kdykoliv spolehnout,
  • chcete denně vylepšovat svoji angličtinu při komunikaci s turisty?

Odpověď zní: „ANO!“? V tom případě jste náš/naše!

Nabízíme:

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• LÁSKA
Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.

• PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ A RŮST
Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Vám dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.

• BENEFITY NA MÍRU
Po zkušební době si s námi začnete svobodně užívat různé benefity. Dáme Vám 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.

• STRAVA NEJEN PRO DUŠI
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den, což je průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc.

• NAŠE PRODUKTY A SLEVY
Vybavíme Vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíte… A když Vám to nebude stačit, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii a Tezenisu.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Vás?

Tak se nebojte nové práce a prostředí a pošlete nám životopis, všechno Vás naučíme na úvodním školení! 

Budu se těšit na Vaše životopisy na calzedonia@teamio.eu.

TEZENIS – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Znáš Tezenis? Cool spodní prádlo a trendy oblečení, v kterém se cítí skvělě třeba youtuberka Anna Šulcová. Každá prodejna Tezenis je plná stylu, hudby a mladých lidí, kteří žijou tady a teď. Přidáš se?

Hledáme k sobě do party prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

 

Čeká na Tebe různorodá práce s týmem lidí, kteří Tě nenechají ve štychu. Všichni mají stejný cíl: mít hezkou a uspořádanou prodejnu a tím pádem i zákazníky, kteří odcházejí s plnými taškami. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.

 

Požadujeme:

Svědomitá péče o prodejnu a zákazníky je pro nás v Tezenisu klíčem k úspěchu. Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy.

Ideálního kandidáta si tedy představujeme nějak takhle:

  • Rád se usmívá a milé chování je pro něj samozřejmostí.
  • Umí velmi dobře udržovat pořádek, všimne si i drobné nedokonalosti a neváhá ji napravit.
  • Je pro něj důležité pracovat v dobře fungujícím týmu, kde se kolegové na sebe mohou navzájem spolehnout.
  • Dokáže se postarat i o zahraniční zákazníky - nemá problém se s nimi domluvit v angličtině.


Zní to jako Ty? Pak se nám určitě ozvi!

Nabízíme:

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• NENUDÍME SE
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě.

• NEBOJÍME SE
Udáváme trendy a boříme hranice.

• ROZVÍJÍME SE
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.

• JÍME
Nemusíš si dělat hlavu s náklady na obědy. Dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den – představ si průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc!

• UŽÍVÁME SI VOLNÝ ČAS PO SVÉM
Po zkušební době si s námi začneš svobodně užívat svoje benefity. My Ti dáme 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Tobě, co a kdy si vybereš.

• MÁME PLNÝ ŠATNÍK
Vybavíme Tě trendy kousky z našeho sortimentu. Mohlo by se tomu říkat „uniforma“, ale to by v našem případě bylo příliš nudné označení. Sám/sama uvidíš… A když Ti to nebude stačit, můžeš si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Tezenisu, ale i Calzedonii a Intimissimi.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Tě?
Tak se neboj nové práce a prostředí a pošli nám životopis, všechno Tě naučíme na úvodním školení! 

Pošli nám svůj životopis na calzedonia@teamio.eu.

Manner – Josef Manner s.r.o. – plný úvazek

Společnost Josef Manner s.r.o. je specialistou na oplatky, dražé a pěnové cukrovinky.

Rakouská společnost a její česká pobočka hledá pro prodejnu Manner shop v nákupním centru Palladium Praha 1, kandidáta/ky na pozici Sales Assistant (prodavač/ka).
 

Požadujeme:

* Zájem o obor sladkostí
* Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a komunikativnost.
* Nekuřák
* Jazyková znalost NJ, AN vítána
* Bezúhonnost
 

Nabízíme:

* Zajímavou práci u mezinárodní značky
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Personální bonusy a výhody
* Mzda nastup 150,- brutto/ hod.
 

Kontakt:

V případě zájmu zašlete Váš životopis s fotografií na níže uvedenou e-mailovou adresu: shopmanager@manner.store

THE BODY SHOP – PRODEJNÍ ASISTENT - THE BODY SHOP – plný úvazek

The Body Shop je známá britská kosmetická firma z portfolia Alshaya Group, předního světového retail operátora

Pro naši prémiovou prodejnu v OC Palladium hledáme nové Asistenty prodeje

Milujete kosmetiku a věříte v rozvíjející se udržitelnost?  

Pak hledáme právě Vás!

 

Požadujeme:

Požadavky na kandidáty:

Praxe na pozici Sales Asistenta výhodou, nikoliv však podmínkou

Zodpovědnost, pečlivost a svědomitost

Profesionální přístup a komunikace se zákazníkem

Komunikativní angličtina výhodou

Nabízíme:

Úspěšnému kandidátovi nabízíme:

Zajímavou práci v renomované mezinárodní firmě

Perspektivu dalšího osobního růstu

Motivující platové podmínky + propracovaný systém bonusů

Další zaměstnanecké benefity

Kontakt:

V případě, že Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na bs.palladium-cz@alshaya.com

Těšíme se na Vás!

The Body Shop Team:-)

Marks & Spencer – Brigáda M&S Prodejní poradce - DPP – plný úvazek

M&S Palladium nabízí volné místo polovičního úvazku pro studenty, kteří chtějí při škole chodit do práce a pracovně se posouvat v rozmanitém prostředí. Velmi se těšíme na Váš zaslaný životopis. 

Požadujeme:

• jste rádi v kontaktu se zákazníky a umíte jim poradit
• jste samostatní a nebojíte se náročné práce
• dokážete převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
• rádi pracujete v týmu a jste spolehliví
• jste časově flexibilní a nevadí vám ranní/odpolední směny ani práce o víkendu
• rádi se učíte novým věcem

Nabízíme:

Úvazek pro studenta/studentku na 

•DPP  - možnost přizpůsobit směny dle rozvrhu

• mzda 124Kč/hod
• nabízíme vám smlouvu na dobu neurčitou
• mzdu u nás dostanete vždy 15. v měsíci na účet
• věk u nás nehraje roli – vážíme si každého

Kontakt:

jan.arnold@marks-and-spencer.com

Lacoste – Hledáme zástupce/kyni manažera prodejny – plný úvazek

Zajímá Vás móda?

Jste energická osoba?

Baví Vás týmová práce?

Máte znalost anglického jazyka?

Požadujeme:

Dlouhodobá zkušenost v oblasti prodeje retailu (zkušenosti v oblasti vedení prodejny výhodou)

Výborná znalost českého a anglického jazyka

Časová flexibilita

Schopnost podporovat, trénovat, motivovat a zhodnocovat výsledky ostatních členů týmu

 

 

Nabízíme:

Atraktivní prémiový systém odměňování

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku

 


 

Kontakt:

+ 420 774 422 781

lacostepalladiumprague@lacoste.cz

Lacoste – Hledáme prodejní asistenta/tku – plný úvazek

Zajímá Vás móda?

Jste energická osoba?

Baví Vás týmová práce?

Máte znalost anglického jazyka?

Požadujeme:

Znalost českého a anglického jazyka (každý další jazyk výhodou)

Dobré komunikační dovednosti

Schopnost práce v multikulturním týmu

Časová flexibilita

Nabízíme:

Atraktivní prémiový systém odměňování

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku

Možnost pracovat na jiných pobočkách Lacoste v celé České Republice

Kontakt:

+420 774 422 781

lacostepalladiumprague@lacoste.cz

Office Shoes – Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.

Termín nástupu: ihned nebo 25. října 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- práce vhodná i pro absolventy

Požadujeme:

- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- při nástupu negativní PCR test na Covid-19 podmínkou

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- finanční ohodnocení 21000,-Kč/měsíc v hrubém
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity: Možnost práce střídavě na homeoffice, Vánoční poukázky (výroční benefity)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 13. prosince 2021
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Kontrolor/ka skladových zásob - Inventarizační pracovník/ce – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes a Destroy stores v České republice hledá kolegu nebo kolegyni na pozici "Inventarizační pracovník/ce - Kontrolor/ka skladových zásob" pro zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi - oblast Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 13. prosince 2021
Druh pracovního poměru: hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz

Pracovní náplň:
- inventarizace (kontrola) skladových zásob a reporting
- drobná údržba provozoven, běžné opravy
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- časová flexibilita a spolehlivost
- výborné organizační schopnosti, pečlivost
- ochota učit se novým věcem
- práce s PC - MS Office (zejména MS Excel), e-mail, internet
- znalost práce se SAP výhodou (není podmínkou, pracovník bude zaškolen)
- manuální zručnost
- řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti
- služební telefon a notebook
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (DPP) – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky a brigádnice do oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 13. prosince 2021 (dlohodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží, péče o vzhled prodejny apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- věk od 18 let

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč/hod. (po zaučení 120,- Kč)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

ESPRIT – Brigáda ESPRIT Palladium až 140,-Kč/hod + benefity – brigáda

CO BUDETE DĚLAT?

- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!

 

 

 

Požadujeme:

KOHO HLEDÁME?

Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty

OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji

RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní

POCTIVOST - jsme čestní a féroví

DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí

KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení

LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli

- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

- kdo má praxi , ten má výhodu, ale není to nutné

- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

- kdo již oslavil osmnácté narozeniny

Nabízíme:

CO NABÍZÍME?

- dohodu o provedení práce

- nástupní bonus ve výši 1.500,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

- skvělé zaměstnanecké slevy

- motivační soutěže

- služby firemního psychologa k osobním potřebám

- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

- interní a externí školení, celofiremní aktivity

- směny si plánujete sám/-a. Stojíme ale o nabídku minimálně 60 hodin za měsíc včetně čtyř víkenových dní dle vlastních časových možností

- skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská
Recruiting
Čermákova 1314/7
Praha 2  120 00
marketa.prazska@pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřinná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ