Volné pozice

Obchody a služby

Quiksilver & ROXY – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Snili jste někdy o práci v přední společnosti zaměřené na akční sporty a životní styl? Nyní máte šanci!

Příležitost pro každého šikovného prodejce, aby se připojil k týmu Quiksilver.

Požadujeme:

  • Zákaznický servis a prodej
  • Práce v týmu
  • Obsluha pokladny
  • Doplňování zboží
  • Údržba prodejny

Nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
  • Jistota stálé mzdy plus motivační ohodnocení formou bonusů
  • Stravenkový paušál jako příplatek ke mzdě
  • Fasování oděvů dvakrát ročně v hodnotě 20.500,-
  • Zaměstnanecké slevy 50% na naše produkty
  • Mladý a přátelský tým
  • Možnost dalšího profesního růstu
  • Pracovní dobu na krátký/dlouhý týden

Kontakt:

V případě zájmu zašlete životopis s fotkou na mailovou adresu jakub.elogeli@boardriders.com

RESERVED – Prodavač/ka pokladní Reserved – plný úvazek

Naše hodnoty a vize jsou pro nás důležité, držíme se jich a rádi je s Tebou budeme sdílet.

Pracovní prostředí u nás je přátelské, nadřízený i kolegové vždy ochotní pomoci.

V LPP nás pojí vášeň a zájem o módu – přidej se k nám!

Pro prodejnu Reserved Palladium hledáme pozici: Prodavač/ka - pokladní.

Co Vás čeká:

  • Komunikace se zákazníky.
  • Prodej.
  • Starost o úklid prodejny.
  • Práce na pokladně.

Požadujeme:

Co Vám nesmí chybět:

  • Že máš rád/a módu a víš co se nosí.
  • Rád/a se učíš nové věci.
  • Chceš pracovat a pracuješ rád/a.
  • Jsi týmový hráč.
  • Jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba.
  • Zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou.

Nabízíme:

  • Propracovaný zaškolovací Start Up program, po kterém Vás jen tak něco nezaskočí.
  • Náhrada za dojíždění, v případě bydliště mimo Mladou Boleslav.
  • Zaměstnaneckou slevu na nákupy v našich obchodech i eshopech – Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay.
  • Bonus nad rámec základní mzdy.
  • Stravenkový paušál, který se vyplácí do mzdy.
  • Dress Code, takže si nemusíte lámat hlavu s outfitem do práce.
  • Relax Days - 5 dnů nad rámec dovolené.
  • Drobné občerstvení v podobě dobré kávy nebo teplého čaje.
  • K vyplavení endorfinů nebo jen relaxu kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu.
  • Pravidelná interní a externí školení, která Vám pomohou najít novou inspiraci a přitom zůstat "v obraze".

Kontakt:

lppsa@teamio.eu

Office Shoes – Telefonní operátor/ka - asistent/ka Zákaznického centra – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.

Termín nástupu: 9. května 2022
Druh pracovního poměru: výhradně HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- pracovní doba PO - PÁ, 8:50 - 17:00
- práce vhodná i pro absolventy (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí, mladém kolektivu a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní a zavedené mezinárodní společnosti
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- finanční ohodnocení 23000,- Kč/měsíc (nástup) v hrubém, po zapracování 24500,- Kč/měsíc
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, espresso, čaj)

- výrazné slevy na firemní zboží - 8 párů obuvi nebo 8 kusů zboží/rok s 50% slevou (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky prémiové zn. Timberland)
- Vánoční poukázky (výroční benefity)
- další benefity:
Výborná dopravní obslužnost místa výkonu práce (vlakové i tramvajové spojení, metro), Kuchyňka, Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Mohito – Prodavač/ka pokladní – plný úvazek

Naše hodnoty a vize jsou pro nás důležité, držíme se jich a rádi je s Tebou budeme sdílet.

Pracovní prostředí u nás je přátelské, nadřízený i kolegové vždy ochotní pomoci.

V LPP nás pojí vášeň a zájem o módu – přidej se k nám!

Pro prodejnu Mohito Palladium hledáme pozici: Prodavač/ka - pokladní.

Co Vás čeká:

  • Komunikace se zákazníky.
  • Prodej.
  • Starost o úklid prodejny.
  • Práce na pokladně.

Požadujeme:

  • Vášeň a zájem o módu, prostě viš, co je zrovna trendy.
  • Zájem učit se nové věci.
  • Radost z práce a úsměv na tváří.
  • Týmový duch a zájem o společný cíl prodejny.
  • Kreativní povaha, příjemné vystupování a smysl pro detail.
  • Časová flexibilita.

Nabízíme:

  • Propracovaný zaškolovací Start Up program, po kterém Vás jen tak něco nezaskočí.
  • Náhrada za dojíždění, v případě bydliště mimo Mladou Boleslav.
  • Zaměstnaneckou slevu na nákupy v našich obchodech i eshopech – Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay.
  • Bonus nad rámec základní mzdy.
  • Stravenkový paušál, který se vyplácí do mzdy.
  • Dress Code, takže si nemusíte lámat hlavu s outfitem do práce.
  • Relax Days - 5 dnů nad rámec dovolené.
  • Drobné občerstvení v podobě dobré kávy nebo teplého čaje.
  • K vyplavení endorfinů nebo jen relaxu kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu.
  • Pravidelná interní a externí školení, která Vám pomohou najít novou inspiraci a přitom zůstat "v obraze".

Kontakt:

  • lppsa@teamio.eu

Lindex – Asistent/ka prodeje na 25 hodin týdně – plný úvazek

Zdravíme, my jsme Lindex!
Po celé České republice nyní provozujeme celkem 26 prodejen a společně na každé z nich míříme za vyšším cílem – podporovat a inspirovat ženy na celém světě. Obzvláště pyšní jsme na to, jak se snažíme svět módy přeměnit na mnohem udržitelnější. Věříme, že společnými silami můžeme zajistit lepší budoucnost příštích generací.

Chtěl/a byste se na tuto cestu přidat k nám? Podívejte se na volnou pracovní pozici níže a neváhejte se přihlásit! Už se nemůžeme dočkat, až se toho o Vás dozvíme více!

Asistent/ka prodeje na 25 hodin týdně - OC Palladium

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Asistent/ka do našeho týmu na pobočce v OC Palladium.

Vaše úloha v týmu.

Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.

Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

Co vám můžeme nabídnout?

Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
Oděvní benefit podle vlastního výběru
Příspěvek na stravování
Příspěvek na kurzy angličtiny
Příspěvek 340 Kč měsíčně na Multisport kartu
Odpovídající platové ohodnocení
Bonusy z tržeb
Jistotu stálého zaměstnání
Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
Flexibilní pracovní dobu
Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)

Více se o našich hodnotách a cílech dozvíte na about.lindex.com/cz .

Kontakt:

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více. Můžete nám svůj životopis osobně zanést na naši prodejnu nebo jej zaslat na e-mail: adela.hanzlova@lindex.com

 

Lindex – Asistent/ka prodeje – brigáda

Zdravíme, my jsme Lindex!
Po celé České republice nyní provozujeme celkem 26 prodejen a společně na každé z nich míříme za vyšším cílem – podporovat a inspirovat ženy na celém světě. Obzvláště pyšní jsme na to, jak se snažíme svět módy přeměnit na mnohem udržitelnější. Věříme, že společnými silami můžeme zajistit lepší budoucnost příštích generací.

Chtěl/a byste se na tuto cestu přidat k nám? Podívejte se na volnou pracovní pozici níže a neváhejte se přihlásit! Už se nemůžeme dočkat, až se toho o Vás dozvíme více!

Asistent/ka prodeje na brigádu - OC Palladium Praha

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď sháníme kolegy na pozici Store Sales Person do našeho týmu na pobočce v OC Palladium v Praze.

Vaše úloha v týmu.

Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

 

Požadujeme:

Co čekáme od Vás

Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.

Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.

Nabízíme:

Co vám můžeme nabídnout?

Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
Odpovídající platové ohodnocení
Jistotu stálého zaměstnání
Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
Flexibilní pracovní dobu
Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)
Více se o našich hodnotách a cílech dozvíte na about.lindex.com/cz

Kontakt:

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více. Můžete osobně přinést svůj životopis do naší prodejny a nebo nám jej zaslat na e-mail: adela.hanzlova@lindex.com

 

GAP – Hledáme právě tebe! – plný úvazek

Nemáš práci?

Tak na nic nečekej a přidej se k nám do týmu. Budeš dělat krátký/ dlouhý týden. Skvělá parta lidí je samozřejmostí. Platové podmínky více než nadprůměrné. A kde že vlastně je ta práce snů? Gap Palladium náměstí republiky. Tak neváhej zaslat životopis ještě dnes na Jan.Koukol@csretail.cz. Budeme se na tebe těšit. 

Požadujeme:

týmového ducha

Nabízíme:

nadprůměrné platové podmínky až 30.000 Kč

super tým

skvělé zázemí u zaběhlé firmy

Kontakt:

Jan.Koukol@csretail.cz

Quiksilver & ROXY – Asistent/asistentka prodeje – brigáda

Jsme Boardriders, přední společnost působící v oblasti akčních sportů a životního stylu. 

Do našeho kolektivu hledáme nadšence na pozici brigádník/brigádnice. Náplní práce bude zákaznický servis a základní údržba obchodu.

Požadujeme:

  • dochvilnost
  • příjemné vystupování
  • ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • flexibilní pracovní doba
  • příjemný mladý kolektiv
  • v případě dobré spolupráce možnost karierního růstu

Kontakt:

V případě zájmu zašlete životopis s fotkou na mailovou adresu jakub.elogeli@boardriders.com

Levi's – PRODEJNÍ ASISTENT – plný úvazek

Levi´s je legendární značka, která je na trhu již více než 160 let a má prodejny ve více než 110 zemích světa. Hrdě patříme mezi pět největších světových oděvních společností! Líbí se ti naše produkty a baví tě věnovat se zákazníkům? Pojď k nám pracovat jako Sales Stylist!

Požadujeme:

Hlavní povinnosti a požadavky na pozici:

• Zajistit vysokou úroveň zákaznického servisu a mít proaktivní přístup

• Udržovat standardy prezentace produktů

• Růst a rozvíjet se s legendární značkou

• Úspěšná pracovní zkušenost jako pokladní / prodejní poradce min. 6 měsíců

• Otevřenost novým nápadům, schopnost pracovat na více úkolech současně

• Plynulá znalost českého jazyka, základy angličtiny

Nabízíme:

Nabízíme: 

• Odborné zaškolení samozřejmostí

• Transparentní kariérní příležitosti v rámci celé republiky

• 8x ročně uniformy nejnovějších trendů, slevy na všechny produkty společnosti 40%

• Měsíční bonus 20% mzdy při splnění prodejního plánu

• Stravenky v hodnotě 120 Kč plně hrazené zaměstnavatelem / Flexi pass v hodněte 500 Kč/měsíc

• Životní připojištění / Wellness vouchery

Kontakt:

levistore.prahapalladium@levi.com

Sales Stylist - Palladium - FT - Fluent in Czech Language (myworkdayjobs.com)

Swarovski – Prodejní konzultant - Prague Palladium (Plný Úvazek) – plný úvazek

Ve společnosti Swarovski, kde se inovace setkávají s inspirací, jsou naši prodejní konzultanti našimi výsostnými zástupci – „advokáty“, kteří našim zákazníkům poskytují výjimečné služby k jejich spokojenosti s naší respektovanou a inspirující značkou.

Na místo prodejního konzultanta hledáme zvídavou a charismatickou osobnost, která nám bude pomáhat vkládat křišťál do rukou i srdcí našich zákazníků, s nadšením a zápalem se připojí k týmu a sny našich zákazníků promění ve skutečnost.

Připojte se k nám, jestliže hledáte naplňující roli v různorodém týmu, který překonává hranice a sdílí vaši upřímnou vášeň pro módu a šperky.

Staňte se součástí skutečně ikonické globální značky, učte se a rozvíjejte se s námi. Říše divů na vás čeká.

Požadujeme:

O vás

Jste úžasný prodejní konzultant / úžasná prodejní konzultantka a můžete nabídnout:

  • vynikající módní vkus a opravdové nadšení pro naši značku a naše produkty.
  • praxi / upřímný zájem o značky dosažitelného luxusu v oblasti módy / kosmetiky / životního stylu.
  • vysoce motivovanou osobnost se silnou orientací na zákazníky. 
  • oddanost značce a přístup zaměřený na výsledky.
  • ochotu dále profesně růst, budovat u nás svou kariéru.
  • předchozí praxi v maloobchodu.

Nabízíme:

O pracovním místě

Jste advokátem naší značky. V této roli a společně s týmem budete:

  • provázet naše zákazníky naší říší divů na jejich fascinující cestě Swarovski. 
  • navazovat se zákazníky spojení založená na emocích a dopřávat jim strhující zážitky.
  • předvídat potřeby našich zákazníků a předávat jim inspirující tipy v oblasti stylu.
  • vystavovat a předvádět naše legendární produkty.

Kontakt:

https://swarovski.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/swarovski/job/Prague-CZE/Prodejn-konzultant---Prague-Palladium--Pln-vazek-_R-67668

s.Oliver – Prodejní tým s.Oliver – plný úvazek

s.Oliver otevře novou prodejnu v Palladiu!

Přidejte se k nám a pojďme v dubnu 2022 společně otevřít naši další prodejní plochu, tentokrát na žádané adrese v OC Palladium v samém centru Prahy.

Zajímáte se o módu a máte pro ni cit? Rádi pracujete v menším týmu? Dokážete poradit a vybrat správnou kombinaci oblečení? Pokud jste si právě odpověděli alespoň 2x ANO, pak hledáme právě Vás! Pojďte dělat věci, které mají smysl.

Pro naši prodejnu hledáme ASISTENTY PRODEJE.

Jaká práce na vás vlastně čeká?

Budete prodávat, co zákazníkům na očích uvidíte, i to co neuvidíte. Poradíte jim, pomůžete a postaráte se, aby nákup byl zážitek a zábava. 

Požadujeme:

Klademe důraz na perfektní zákaznický servis a požadujeme aktivní znalost jednoho cizího jazyka (ideálně AJ, NJ) na úrovni B2. Znalost českého jazyka na komunikativní úrovni je také podmínkou.

Máte praxi v oboru? Výborně, výhoda je na vaší straně. Vše potřebné vás ještě před otevřením naučíme, zaškolíme na některé z pražských prodejen (cca 1 - 2 týdny) a poskytneme vám maximální podporu v začátcích.

Nabízíme:

Nabízíme:

jistotu mzdy, kterou vyplácíme již v třetí pracovní den v měsíci
stravenky v hodnotě 120,- Kč
měsíční soutěže o zajímavé finanční ohodnocení
zaměstnaneckou slevu na prodávaný sortiment ve výši 40%
odměnu z obratu prodejny

Pracujeme ve směnách s nerovnoměrným rozvržením, takže Vám v měsíci zbyde i dost volna.

Kontakt:

Pojďte do toho s námi! Zašlete mi Váš životopis a můžeme si o naší pracovní nabídce promluvit.

Budu se na Vás těšit.

Petr Nolč

HR Manager s.Oliver

petr.nolc@cz.soliver.com

606/569697

Office Shoes – Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.

Termín nástupu: 9. května 2022
Druh pracovního poměru: výhradně HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- pracovní doba PO - PÁ, 8:50 - 17:00
- práce vhodná i pro absolventy (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí, mladém kolektivu a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní a zavedené mezinárodní společnosti
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- finanční ohodnocení 23000,- Kč/měsíc (nástup) v hrubém, po zapracování 24500,- Kč/měsíc
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, espresso, čaj)

- výrazné slevy na firemní zboží - 8 párů obuvi nebo 8 kusů zboží/rok s 50% slevou (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky prémiové zn. Timberland)
- Vánoční poukázky (výroční benefity)
- další benefity:
Výborná dopravní obslužnost místa výkonu práce (vlakové i tramvajové spojení, metro), Kuchyňka, Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Podpora chodu kanceláře - Office & Retail assistant – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici "Podpora chodu kanceláře - Office & Retail assistant". Práce v centru Prahy přímo na Václavském náměstí.

Termín nástupu: ihned nebo 2. května 2022
Druh pracovního poměru: HPP (hlavní pracovní poměr) nebo zkrácený úvazek
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zodpovědnost za administrativní procesy, spolupráce s office manažerem a retail teamem
- aktivní komunikace v anglickém jazyce s centrálou a kolegy v zahraničí
- komunikace s prodejnami, řešení každodenních situací
- reporting - denní kontrola tržeb, přecenění, slev, storen aj.
- evidence výdajů a dalších podkladů pro účetnictví a ke zpracování reportů
- podpora chodu kanceláře
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Požadujeme:

- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- časová flexibilita a spolehlivost, samostatnost
- výborné organizační schopnosti
- komunikativní týmový hráč se schopností stanovit si priority

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení a benefity
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- služební telefon a notebook
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

LINDT – SHOP ASSISTANT – brigáda

Máte alespoň minimální praxi na pozici SHOP ASSISTANT?

Domluvíte se (i jen pasivně) anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu?

Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?
 

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného SHOP ASSISTANTA (ASISTENT/-KA PRODEJE) na brigádu pro svůj obchod v obchodním centru Palladium Praha.

 

Nabízíme skvělou příležitost nastartovat svou kariéru pro energické, optimistické kandidáty, které láká práce s naším kouzelně sladkým portfoliem.

K nám zákazníci přichází s úsměvem a cílem udělat si radost. Sobě nebo svým blízkým.. a dělají radost i nám, protože se k nám stále vrací.

Nakupování v obchodech Lindt je zkrátka potěšení a báječný zážitek.

Proto neváhejte a připojte se k týmu LINDT!

Požadujeme:

Vaší pracovní náplní bude:

  • Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
  • Poradenství a konzultace v produktové oblasti
  • Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
  • Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Nabízíme:

  • Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
  • Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Slevu na produkty
  • Flexibilní pracovní dobu
  • A spoustu radostných okamžiků ve skvělém týmu :-)

Kontakt:

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ehovhannisyanova@lindt.com

Na kontakt s Vámi se bude těšit Edita Hovhannisyanová, HR Specialist

MANGO – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Staň se členem našeho kolektivu
Jsme nadnárodní společnost a věnujeme se módnímu návrhářství, výrobě a prodeji oblečení a módních doplňků. V současné době nabízíme čtyři různé linie: Woman, Man, Kids, Home by MANGO. Naše prodejní síť má více než 2 700 prodejen ve 109 zemích a v našich prodejnách a centrále v Barceloně pracuje více než 15 000 zaměstnanců.
Jestliže se chceš podílet na odpovědnosti, přispět svými znalostmi a rozvíjet se profesionálně i osobně, jsi jedním z našich lidí. Připoj se ke kolektivu MANGO a pomoz nám dosáhnout společného cíle: být přítomni ve všech městech světa.

Požadujeme:

Jsi osoba, která se umí nadchnout, potřebuješ být neustále v činnosti a obklopena lidmi. Okouzluje tě svět módy a líbí se ti radit zákazníkům. Chceš se zařadit do kolektivu a pomoci nám dosáhnout našich obchodních cílů. Máš příjemné vystupování, zákazníkům vždy ochotně poradiš a podáš informace tak, aby byli spokojeni. Zároveň se budeš podílet na udržování dobrého vzhledu obchodu.

Neváhej nám zaslat životopis ještě dnes.

Nabízíme:

 

  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvaz
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Benefity: stravenky, zaměstnanecká sleva
  • Nástup možný ihned

Nabízíme okamžité pracovní zařazení, možnost rozvoje a postupu v podniku, který se nachází v plné expanzi.

 

Kontakt:

tda01693@mango.com

Profimed – Péče o zuby – Poradce prodeje PROFIMED – plný úvazek

PROFIMED, úspěšná ryze česká společnost s historií, na trhu jsme již 24 let. Lídr v dentální péči a špička v oblasti péče o zdraví. Specializovaný maloobchod a velkoobchod s pomůckami ústní hygieny a kosmetikou. Zastupujeme více než 20 globálních značek a desítky menších značek a produktů, které prodáváme v síti našich prodejen, v lékárnách, zubních ordinacích a řetězcích. Provozujeme také E-shop. To vše na 4 trzích – v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.

Koho hledáme?

Poradce prodeje, vstřícného a milého člověka, kterého naplňuje komunikace s lidmi a chápe potřeby zákazníka. My v PROFIMED, se nepovažujeme jen za prodejce, ale za rádce, který vychovává, pomáhá.

 

 

Požadujeme:

 

Váš profil:

Práce s počítačem je pro vás hračka (pokladna, objednávka, příjemka, e-mail)
Jste člověkem, který o sebe rád pečuje, sleduje a testuje kosmetické trendy, zajímá se o své zdraví, zbytek vás rádi naučíme
Přátelský přístup k zákazníkovi a úsměv na tváři
Ochota pracovat v režimu krátký dlouhý týden
Můžeme se na vás spolehnout
Preferujeme nástup IHNED

 

Nabízíme:

Co Vám nabízíme

Pracovní smlouva na HPP dle volných míst v určité provozovně.
Proplácíme každou minutu vaší práce
Máte možnost ovlivnit výši své mzdy, nabízíme % z obratu
Chováme se lidsky, pauzy na svačinu jsou individuální, na prodejně se můžete pohodlně posadit
Chápeme vaše potřeby, dokážeme se vám přizpůsobit při plánování dovolené a směn
Krásné a důstojné pracovní prostředí a zázemí
Všechno vás v klidu naučíme, máme systém nástupního i periodického vzdělávání, které zvyšuje vaši kvalifikaci
Pracovní oblečení ZDARMA v barvách PROFIMED
Nemyslíme jenom na sebe, podporujeme charitativní projekty a nadace

Vaše pracovní náplň:

Prodej zboží, péče o zákazníky a profesionální poradenství v našich krásných prodejnách v Praze
Práce s PC (příjem zboží, e-mail)
Příprava objednávek z E-shopu
Účast na pravidelných inventurách
Udržování pořádku a čistoty na prodejně

 

Kontakt:

Pošlete nám svůj životopis. Budeme rádi, pokud připojíte i pár vět o sobě a motivaci proč pracovat v PM.

Ozveme se každému, těšíme se na Vás.

Lea Ullmannová - kariera@profimed.cz

 

ALO diamonds – Prodejci šperků ❤ ALO Palladium – plný úvazek

Kdo jsme?

Jsme česko-slovenská klenotnická společnost zabývající se vlastní výrobou a prodejem šperků. Na trhu působíme již 25 let a za tuto dobu jsme získali prestižní postavení v Česku i v zahraničí. Pro jeden z našich butiků hledáme šikovné kolegy. Klidně se stavte na kafčo, zjistit od manažera Ondry, jak to u nás chodí nebo se jen podívat na tu krásu kolem.
 

Čemu se budete věnovat:

  • Řádné úvodní zaškolení, kdy Vám všechno ukážeme a zjistíte, jak to u nás funguje,
  • obsluze klientů a poradenství při výběru šperků,
  • budování dobrých dlouhodobých vztahů s klienty,
  • práci s pokladnou a financemi,
  • aranžování šperků a péče o ně,
  • administrativě spojené s chodem butiku.

Požadujeme:

Co se Vám bude hodit:

  • příjemné vystupování,
  • komunikativnost,
  • loajalita a spolehlivost,
  • zdravá míra ambicí,
  • uživatelská znalost PC,
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou – ne podmínkou,
  • ochota pracovat i přes víkendy(krátký/dlouhý)

Nabízíme:

Co Vám můžeme na oplátku nabídnout my:

  • nástupní mzdu od 30 000,-Kč (brutto),
  • k fixní mzdě navíc propracovaný provizní systém
  • stabilní zaměstnání u jedničky na trhu,
  • po celou dobu zaškolení budete mít svého ,,buddyho", který bude Vašim patronem,
  • možnost profesního růstu,
  • firemní benefity (multisport-ka, slevy na produkty, nejlepší firemní večírky, atd.),
  • práci v příjemném prostředí s krásnými šperky,
  • a v neposlední řadě přátelský tým, který vás rád uvítá do svých řad ❤

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail: aneta.zakova@alo.cz

Helly Hansen – Store assistant – plný úvazek

Práce na pokladně,zákaznický servis,kontrola a reklamace zboží,plnění úkolů nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění.příjem zboží,prezentace výrobků,udržování přátelských vztahů se zákazníky i se spolupracovníky,dosahování stanovených výsledků prodeje,péče o vzhled a chod prodejny

Požadujeme:

Hledáme:

Týmového hráče se zájmem o sport

Kdo rád pracuje s lidmi a kterého baví prodávat

Znalost cizího jazyka výhodou- Angličtina,Ruština aj.

Zaměstnance na plný úvazek

Nástup: Ihned

Nabízíme:

Přátelský tým :)

Zajímavé platové ohodnocení -nástupní plat mezi 23500-25000Kč fixní hrubá mzda,plus motivující systém bonusů

Práce na dobu neurčitou.

Zajímavý balíček benefitů: výhodné slevy na produkty,pravidelné školení na technologie/produkty/zákaznický servis,2x do roka fasování (uniforma),občerstvení na pracovišti

Kontakt:

Tel.: +420 220 610 207

        +420 725 455 831

E-mail: store.palladium@HellyHansen.com

            ipoupova@HellyHansen.com

Valentina – Hledáme asistentku/asistenta prodeje šperků na HPP – plný úvazek

Náplní práce je výpomoc s prodejem, péče o prodejnu, rovnání, doplňování a vybalování nového zboží.

Požadujeme:

Znalost ČJ

Nabízíme:

120-180kč za hodinu

Kontakt:

goldpointoffice@gmail.com

+420 222 316 134

GERRY WEBER – GERRY WEBER - asistentka prodeje – plný úvazek

GERRY WEBER je dynamická lifestylová značka - vzrušující, moderní, vysoce kvalitní a neodolatelně ženská. GERRY WEBER představuje životní styl, který do módy implementuje trendy a sebevědomí s důrazem na individualitu každé ženy.

Požadujeme:

- SŠ vzdělání
- praxi v obchodě s módou či jiným lifestylovým zbožím
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- zájem o módu, estetické cítění
- proaktivní, otevřený a pozitivní přístup
- zákaznický přístup, smysl pro týmovou spolupráci
- rychlost, zdravě soutěživého ducha
- nástup leden/unor 2022

Nabízíme:

- možnost práce pro módní zahraniční společnost
- přátelskou, týmovou a pozitivní pracovní atmosféru
- praktické využití AJ
- možnost vzdělávání a profesního růstu
- personalni sleva
- 4x rocne uniforma
- bonusy

 

Kontakt:

 hogw.prag-palladium@gerryweber.de

Office Shoes – Instore visual merchandiser do prodejny značkové obuvi – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Instore visual merchandiser" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes.

Termín nástupu: ihned nebo 19. dubna 2022
Druh pracovního poměru: HPP nebo na částečný (zkrácený) úvazek

Popis pracovní pozice:
- vystavování nového zboží
- práce s best sellery
- prezentace zboží ve výloze
- zodpovědnost za dodržování firemního standardu v rámci VM
- úprava prodejny dle instrukcí na týdenní bázi
- implementace nových marketingových materiálů
- správa marketingových materiálů
- spouštění nových kampaní
- marketingová komunikace
- školení týmu
- zodpovědnost za vzhled prodejny

Požadujeme:

- příjemné vystupování, cit pro detail
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,– Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity:
Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Napapijri – ASISTENT/-KA PRODEJE – plný úvazek

Zajímá Vás móda, styling a chcete se v tomto směru rozvíjet? 

Toužíte pracovat v krásném prostředí ve stabilní firmě, která se zajímá o své zaměstnance? Tak se přidejte k nám!

Hledáme nové kolegy/-ně pro naši prodejnu Napapijri.

Jsme obchodní společnost provozující eshop a síť kamenných prodejen v Čechách - www.mystyleco.cz.

Co u nás budete dělat?

Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Merchandising, doplňování zboží a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Práce s pokladním systémem a s e-shopem.

Inventura skladových zásob.

Týmová spolupráce.

Požadujeme:

Vášeň a zájem o módu, módní trendy a styling.

Kreativní povaha, pozitivní a příjemné vystupování.

Organizační schopnost, odpovědnost a časová flexibilita.

Zkušenosti z jiného obchodu a angličtina výhodou.

Týmovost a odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

Stabilní zaměstnání se zárukou dlouhodobosti.

Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

Zajímavou základní mzdu + bonusový systém odvíjející se od Vašich prodejních výsledků.

Výrazná zaměstnanecká sleva na veškerý sortiment.

Nástup možný ihned.

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na email: ljovanovski@superdry.cz

Superdry – ASISTENT/-KA PRODEJE – plný úvazek

Zajímá Vás móda, styling a chcete se v tomhle směru rozvíjet?

Toužíte pracovat v krásném prostředí ve stabilní firmě, která se zajímá o své zaměstnance? Tak se přidejte k nám! 

Hledáme nové kolegy/ně pro naši prodejnu Superdry. Jsme obchodní společnost provozující eshop a síť kamenných prodejen v Čechách - www.mystyleco.cz.

Co u nás budete dělat?

Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení.

Merchandising, doplňování zboží a jeho prezentace na obchodě.

Práce s pokladním systémem a s e-shopem.

Inventura skladových zásob.

Týmová spolupráce.

Požadujeme:

Vášeň a zájem o módu, módní trendy a styling.

Kreativní povaha, pozitivní a příjemné vystupování.

Organizační schopnost, odpovědnost a časová flexibilita.

Zkušenosti z jiného obchodu a angličtina výhodou.

Týmovost a odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

Stabilní zaměstnání se zárukou dllouhodobosti.

Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

Zajímavou základní mzdu + bonusový systém odvíjející se od Vašich prodejních výsledků.

Výrazná zaměstnanecká sleva na veškerý sortiment.

Nástup možný ihned.

Kontakt:

V případě zájmu nám prosím zašlete Váš životopis na email: ljovanovski@superdry.cz

Manufaktura – PRODEJNÍ ASISTENT/KA NA VÁNOČNÍ BRIGÁDU – brigáda

Pro naše pražské prodejny s kosmetikou a lázeňskými doplňky hledáme šikovné a aktivní prodejní asistent(k)y na vánoční brigádu pro intenzivní spolupráci v prosinci 2021.

Co bude Vaším úkolem?

Poradenství a péče o zákazníky
Doplňování zboží, udržování prodejny dle standardů společnosti
Práce s pokladnou

Požadujeme:

Aktivní přístup k zákazníkovi
Profesionální vystupování
Zodpovědnost, spolehlivost
Dobré komunikační schopnosti
Z důvodu práce s finanční hotovostí věk 18+

Nabízíme:

Intenzivní spolupráci na vánoční brigádu v prosinci 2021
Dohodu o pracovní činnosti na dobu určitou (do 31.12.2021)
Rozpis směn naplánovaný předem dle vašich časových možností (ranní, odpolední, celodenní směny)
Mzdu až 150,- Kč/hod
Vstupní zaškolení.

Kontakt:

monika.novotna@manufaktura.cz

Swarovski – Prodejní konzultant - Prague Palladium – brigáda

Ve společnosti Swarovski, kde se inovace setkávají s inspirací, jsou naši prodejní konzultanti našimi výsostnými zástupci – „advokáty“, kteří našim zákazníkům poskytují výjimečné služby k jejich spokojenosti s naší respektovanou a inspirující značkou.

Na místo prodejního konzultanta hledáme zvídavou a charismatickou osobnost, která nám bude pomáhat vkládat křišťál do rukou i srdcí našich zákazníků, s nadšením a zápalem se připojí k týmu a sny našich zákazníků promění ve skutečnost.

Připojte se k nám, jestliže hledáte naplňující roli v různorodém týmu, který překonává hranice a sdílí vaši upřímnou vášeň pro módu a šperky.

Staňte se součástí skutečně ikonické globální značky, učte se a rozvíjejte se s námi. Říše divů na vás čeká.

O pracovním místě

Jste advokátem naší značky. V této roli a společně s týmem budete:

  • provázet naše zákazníky naší říší divů na jejich fascinující cestě Swarovski. 
  • navazovat se zákazníky spojení založená na emocích a dopřávat jim strhující zážitky.
  • předvídat potřeby našich zákazníků a předávat jim inspirující tipy v oblasti stylu.
  • vystavovat a předvádět naše legendární produkty.

Požadujeme:

O vás
Jste úžasný prodejní konzultant / úžasná prodejní konzultantka a můžete nabídnout:

  • vynikající módní vkus a opravdové nadšení pro naši značku a naše produkty.
  • praxi / upřímný zájem o značky dosažitelného luxusu v oblasti módy / kosmetiky / životního stylu.
  • vysoce motivovanou osobnost se silnou orientací na zákazníky. 
  • oddanost značce a přístup zaměřený na výsledky.
  • předchozí praxi v maloobchodu.
  • flexibilita a ochota pracovat o víkendech a svátcích

Nabízíme:

O společnosti Swarovski

Swarovski je Wonderlab, spojení vědy a kouzla.

Swarovski slučuje všechny části své organizace v duchu jedné fascinující myšlenky a přichází s nádherným novým světem mistrného zpracování křišťálu. Společnost, založená v roce 1895 v Rakousku, navrhuje, vyrábí a prodává křišťál nejvyšší kvality na světě, pravé polodrahokamy, Swarovski Created Diamonds (diamanty vytvořené technologií Swarovski) a zirkonie, šperky, bižuterii a doplňky, křišťálové objekty a interiérové doplňky. Swarovski Crystal Business tvoří společně se svými sesterskými společnostmi Swarovski Optik (optické přístroje) a Tyrolit (brusiva) skupinu s názvem Swarovski Group.

Nedílnou součástí historického odkazu společnosti Swarovski je od samého počátku zodpovědný vztah k lidem a planetě. Ten společnost dnes prokazuje skvěle zavedeným programem udržitelnosti se vzdělávacími projekty pro děti a mládež a nadacemi, které zlepšují postavení a životní podmínky lidí a podporují zachování přírodních zdrojů, což přináší pozitivní sociální dopad.

Kontakt:

O tuto pozici se prosím ucházejte na našich webových stránkách, link přiložen níže:

https://swarovski.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/swarovski/job/Prague-CZE/Prodejn-konzultant---Prague-Palladium_R-66889-2

Intimissimi – Odhalte půvab práce v módě! Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Vítejte v Intimissimi, ve světě luxusního italského spodního prádla a rafinované módy, kde každý den děláme ženy krásnější a sebevědomější!

Hledáme prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

Čeká na Vás různorodá práce v čistém a příjemném prostředí s týmem lidí, kteří Vás podpoří. Všichni mají stejný cíl: dokonalou péči o zákazníky, kteří od nich odcházejí spokojení a s úsměvem na rtech. A dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Vaší mzdy.

 

Požadujeme:

Profesionální zákaznický servis je pro nás v Intimissimi klíčem k úspěchu. Proto se ptáme, jestli:

  • také věříte, že úsměv vyvolává úsměv,
  • umíte zákazníkům naslouchat a splnit jim i to přání, které ještě ani nevyslovili,
  • souhlasíte, že dobře fungující tým se na sebe může kdykoliv spolehnout,
  • chcete denně vylepšovat svoji angličtinu při komunikaci s turisty?

Odpověď zní: „ANO!“? V tom případě jste náš/naše!

Nabízíme:

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• LÁSKA
Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.

• PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ A RŮST
Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Vám dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.

• BENEFITY NA MÍRU
Po zkušební době si s námi začnete svobodně užívat různé benefity. Dáme Vám 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.

• STRAVA NEJEN PRO DUŠI
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den, což je průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc.

• NAŠE PRODUKTY A SLEVY
Vybavíme Vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíte… A když Vám to nebude stačit, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii a Tezenisu.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Vás?

Tak se nebojte nové práce a prostředí a pošlete nám životopis, všechno Vás naučíme na úvodním školení! 

Budu se těšit na Vaše životopisy na calzedonia@teamio.eu.

TEZENIS – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Znáš Tezenis? Cool spodní prádlo a trendy oblečení, v kterém se cítí skvělě třeba youtuberka Anna Šulcová. Každá prodejna Tezenis je plná stylu, hudby a mladých lidí, kteří žijou tady a teď. Přidáš se?

Hledáme k sobě do party prodejní asistenty/ky na plný úvazek!

 

Čeká na Tebe různorodá práce s týmem lidí, kteří Tě nenechají ve štychu. Všichni mají stejný cíl: mít hezkou a uspořádanou prodejnu a tím pádem i zákazníky, kteří odcházejí s plnými taškami. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.

 

Požadujeme:

Svědomitá péče o prodejnu a zákazníky je pro nás v Tezenisu klíčem k úspěchu. Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy.

Ideálního kandidáta si tedy představujeme nějak takhle:

  • Rád se usmívá a milé chování je pro něj samozřejmostí.
  • Umí velmi dobře udržovat pořádek, všimne si i drobné nedokonalosti a neváhá ji napravit.
  • Je pro něj důležité pracovat v dobře fungujícím týmu, kde se kolegové na sebe mohou navzájem spolehnout.
  • Dokáže se postarat i o zahraniční zákazníky - nemá problém se s nimi domluvit v angličtině.


Zní to jako Ty? Pak se nám určitě ozvi!

Nabízíme:

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

• NENUDÍME SE
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě.

• NEBOJÍME SE
Udáváme trendy a boříme hranice.

• ROZVÍJÍME SE
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.

• JÍME
Nemusíš si dělat hlavu s náklady na obědy. Dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den – představ si průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc!

• UŽÍVÁME SI VOLNÝ ČAS PO SVÉM
Po zkušební době si s námi začneš svobodně užívat svoje benefity. My Ti dáme 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Tobě, co a kdy si vybereš.

• MÁME PLNÝ ŠATNÍK
Vybavíme Tě trendy kousky z našeho sortimentu. Mohlo by se tomu říkat „uniforma“, ale to by v našem případě bylo příliš nudné označení. Sám/sama uvidíš… A když Ti to nebude stačit, můžeš si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Tezenisu, ale i Calzedonii a Intimissimi.

  • CELKOVÁ ODMĚNA

Základní mzda začíná na 24.000 Kč, dostat můžete prémie ve výši až 5.000 Kč, stravenky vychází cca na 2.000 Kč měsíčně a Cafeteria na 600 Kč měsíčně. To dohromady dělá odměnu až  31.600 Kč! 

Kontakt:

Zaujali jsme Tě?
Tak se neboj nové práce a prostředí a pošli nám životopis, všechno Tě naučíme na úvodním školení! 

Pošli nám svůj životopis na calzedonia@teamio.eu.

Manner – Josef Manner s.r.o. – plný úvazek

Společnost Josef Manner s.r.o. je specialistou na oplatky, dražé a pěnové cukrovinky.

Rakouská společnost a její česká pobočka hledá pro prodejnu Manner shop v nákupním centru Palladium Praha 1, kandidáta/ky na pozici Sales Assistant (prodavač/ka).
 

Požadujeme:

* Zájem o obor sladkostí
* Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a komunikativnost.
* Nekuřák
* Jazyková znalost NJ, AN vítána
* Bezúhonnost
 

Nabízíme:

* Zajímavou práci u mezinárodní značky
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Personální bonusy a výhody
* Mzda nastup 150,- brutto/ hod.
 

Kontakt:

V případě zájmu zašlete Váš životopis s fotografií na níže uvedenou e-mailovou adresu: shopmanager@manner.store

THE BODY SHOP – PRODEJNÍ ASISTENT - THE BODY SHOP – plný úvazek

The Body Shop je známá britská kosmetická firma z portfolia Alshaya Group, předního světového retail operátora

Pro naši prémiovou prodejnu v OC Palladium hledáme nové Asistenty prodeje

Milujete kosmetiku a věříte v rozvíjející se udržitelnost?  

Pak hledáme právě Vás!

 

Požadujeme:

Požadavky na kandidáty:

Praxe na pozici Sales Asistenta výhodou, nikoliv však podmínkou

Zodpovědnost, pečlivost a svědomitost

Profesionální přístup a komunikace se zákazníkem

Komunikativní angličtina výhodou

Nabízíme:

Úspěšnému kandidátovi nabízíme:

Zajímavou práci v renomované mezinárodní firmě

Perspektivu dalšího osobního růstu

Motivující platové podmínky + propracovaný systém bonusů

Další zaměstnanecké benefity

Kontakt:

V případě, že Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na bs.palladium-cz@alshaya.com

Těšíme se na Vás!

The Body Shop Team:-)

Lacoste – Hledáme prodejní asistenta/tku – plný úvazek

Zajímá Vás móda?

Jste energická osoba?

Baví Vás týmová práce?

Máte znalost anglického jazyka?

Požadujeme:

Znalost českého a anglického jazyka (každý další jazyk výhodou)

Dobré komunikační dovednosti

Schopnost práce v multikulturním týmu

Časová flexibilita

Nabízíme:

Atraktivní prémiový systém odměňování

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku

Možnost pracovat na jiných pobočkách Lacoste v celé České Republice

Kontakt:

+420 774 422 781

lacostepalladiumprague@lacoste.cz

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi-stravenky 100,- + provize – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 2. května 2022
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! ;-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Kontrolor/ka skladových zásob - Inventarizační pracovník/ce – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes a Destroy stores v České republice hledá kolegu nebo kolegyni na pozici "Inventarizační pracovník/ce - Kontrolor/ka skladových zásob" pro zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi - oblast Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 14. března 2022
Druh pracovního poměru: hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz

Pracovní náplň:
- inventarizace (kontrola) skladových zásob a reporting
- drobná údržba provozoven, běžné opravy
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- časová flexibilita a spolehlivost
- výborné organizační schopnosti, pečlivost
- ochota učit se novým věcem
- práce s PC - MS Office (zejména MS Excel), e-mail, internet
- znalost práce se SAP výhodou (není podmínkou, pracovník bude zaškolen)
- manuální zručnost
- řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem

- hrazené občerstvení na pracovišti
- služební telefon a notebook
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (DPP) – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky a brigádnice do oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 2. května 2022 (dlohodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží, péče o vzhled prodejny apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- věk od 18 let

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč/hod. (po zaučení 120,- Kč)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

ESPRIT – Brigáda ESPRIT Palladium až 140,-Kč/hod + benefity – brigáda

CO BUDETE DĚLAT?

- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!

 

 

 

Požadujeme:

KOHO HLEDÁME?

Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty

OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji

RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní

POCTIVOST - jsme čestní a féroví

DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí

KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení

LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli

- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

- kdo má praxi , ten má výhodu, ale není to nutné

- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

- kdo již oslavil osmnácté narozeniny

Nabízíme:

CO NABÍZÍME?

- dohodu o provedení práce

- nástupní bonus ve výši 1.500,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

- skvělé zaměstnanecké slevy

- motivační soutěže

- služby firemního psychologa k osobním potřebám

- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

- interní a externí školení, celofiremní aktivity

- směny si plánujete sám/-a. Stojíme ale o nabídku minimálně 60 hodin za měsíc včetně čtyř víkenových dní dle vlastních časových možností

- skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská
Recruiting
Čermákova 1314/7
Praha 2  120 00
marketa.prazska@pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřinná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ