Volné pozice
Obchody a služby
ESPRIT – Brigáda ESPRIT Palladium až 140 ,-Kč/hod + benefity – brigáda
Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek. Jsme výhradním prodejcem značky ESPRIT(www.esprit.com) v ČR, pod názvem Retail Fashion s.r.o. a Retail Brands s.r.o. zastupujeme již 15 let nadnárodní společnost PTH GROUP(www.pth.group)
CO BUDETE DĚLAT?
- vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem
- pečovat o zákazníky vstřícným přístupem
- pečovat o prodejnu a nabízený sortiment
- na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem
DĚLAT Z NAKUPOVÁNÍ ZÁŽITEK!
Požadujeme:
KOHO HLEDÁME?
Hledáme toho kdo sdílí naše hodnoty
OPTIMISMUS - myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji
RESPEKT - jsme uznalí, otevření a tolerantní
POCTIVOST - jsme čestní a féroví
DŮVĚRU - spolupracujeme, jsme tým a je na nás spolehnutí
KVALITU - naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení
LOAJALITU - stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli
- kdo mluví plynně česky nebo slovensky - to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou
- kdo má praxi , ten má výhodu, ale není to nutné
- kdo má vzdělání, stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou
- kdo již oslavil osmnácté narozeniny
Nabízíme:
CO NABÍZÍME?
- dohodu o provedení práce
- nástupní bonus ve výši 1.500,- Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru
- skvělé zaměstnanecké slevy
- celoroční bonus za účast na týmových meetinzích a up-datech obchodu
- motivační soutěže
- služby firemního psychologa k osobním potřebám
- možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce
- interní a externí školení, celofiremní aktivity
- směny si plánujete sám/-a. Stojíme ale o nabídku minimálně 60 hodin za měsíc včetně čtyř víkendových dní dle vlastních časových možností
- skvělý kolektiv a přátelské prostředí
Kontakt:
Markéta Pražská
Recruiting
marketa.prazska@pth.group
Restaurace a občerstvení
KFC – Flexibilní brigáda v KFC Palladium – brigáda
JAK BUDE VYPADAT TVŮJ PRVNÍ DEN V PRÁCI?
První den v práci začne s instruktorem. Seznámí tě s našimi pravidly, a hlavně s novými kolegy. U pokladny budeš pomáhat s obsluhou hostů či s kompletací objednávek. Taký můžeš zajistit přípravu sendvičů a pokud si troufneš, pomůžeš v kuchyni s čerstvým masem.
Energie a odhodlání stačí, vše ostatní tě naučíme my
Požadujeme:
CO TI NESMÍ CHYBĚT?
• Dokončené základní vzdělání.
• Spolehlivost a pozitivní energie!
• Měl/a bys mít chuť učit se novým věcem.
• Časová flexibilita - směny plánujeme i o víkendech.
Nabízíme:
CO TI NABÍDNEME?
• Plánování směn dle tvé potřeby.
• Možnost profesního růstu a osobního rozvoje.
• Spropitné pro každého.
• Jídlo na směně za pár kaček.
• Zaměstnanecké akce.
• Výhody do všech našich značek (Burger King, Pizza Hut, Starbucks, KFC).
• Skvělý tým lidí, který bude tvou oporou!
Kontakt:
Email: czkfcpraha.palladium@amrest.eu
Palladium – KOORDINÁTOR PROVOZU A NÁKUPU – plný úvazek
Přidejte se do našeho přátelského týmu, který se zabývá správou a řízením rozsáhlých a víceúčelových nemovitostí (obchodních a kancelářských) a rezidenčnímu developmentu. Aktuálně hledáme novou kolegyni/kolegu, která/který nám pomůže v rámci Technického oddělení ve Správě nákupního centra PALLADIUM. Pokud máte zkušenosti s provozem budov, pak jste ta/ten, koho k nám hledáme na tuto pozici:
KOORDINÁTOR PROVOZU A NÁKUPU
Co bude náplní Vaší práce?
- Zpracování cenových nabídek, objednávek a faktur za zboží a služby související s provozem budovy PALLADIA
- Komunikace s dodavateli
- Koordinace a pravidelná kontrola úklidu v PALLADIU ve spolupráci s úklidovými firmami
- Koordinace zahradníků při údržbě květin a stromů jak uvnitř centra, tak na jeho terasách
- Zpracování reportů a hlášení
- Podpora Technického manažera
Požadujeme:
- Praktický přístup k řešení různých situací spojených s provozem budovy
- Schopnost umět se zaměřit na detaily, rozpoznat nedostatky a problémy v budově a umět je následně řešit
- Komunikativnost a asertivitu
- Pokud máte nějaké zkušenosti s provozem budov nebo s kontrolou úklidu, jste ten/ta, koho hledáme
- Aktivní znalost angličtiny
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na dobu určitou
- Rozmanitou a samostatnou práci
- Odpovídající platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a zdravotní volno
- Příspěvek na stravu, nebo na penzijní/životní pojištění
- Příspěvek na MultiSport kartu
- Příspěvek na jazykové kurzy
- A v neposlední řadě příjemné kanceláře v centru Prahy se skvělou dopravní dostupností (přímo na metru linky B „Náměstí Republiky“, tramvaje a autobusu) a přátelský kolektiv kolegyň a kolegů, kteří se na Vás těší!
Kontakt:
Pokud jste dočetla/dočetl až sem, tak Vás určitě naše pracovní nabídka zaujala. Neváhejte a pošlete nám ještě dnes Váš životopis (v českém a anglickém jazyce) na e-mailovou adresu l.varcollerova@ps-group.cz
Rádi se s Vámi setkáme osobně.