Volné pozice

Obchody a služby

SCANquilt – SCANquilt – nový kolega / nová kolegyně – plný úvazek

SCANquilt je se svými 50 prodejnami (20 v Praze) jednou z největších sítí bytového textilu v České republice. Na trhu působíme již 27 let a za tu dobu jsme si získali jméno především nejširší nabídkou povlečení a prostěradel, vysoce kvalitními přikrývkami, pohodlnými polštáři a mnoha dalšími doplňky do bytu.

Pokud máte rádi čistotu, design a barvy, bude Vás práce u nás prostě bavit.

Pro naše prodejny hledáme spolehlivé kolegyně/kolegy, kteří se nebojí mluvit s lidmi a mají chuť učit se novým věcem o textilu a fungování prodejny. Na věku a zkušenostech nezáleží, vše Vás naučíme, pokud Vy sami budete chtít...to jediné je důležité :-).

Požadujeme:

* nebát se mluvit s lidmi,
* chuť učit se novým věcem o textilu a fungování prodejny.
 

Nabízíme:

Na oplátku od nás získáte stálé zaměstnání ve stabilní české společnosti, příjemné pracovní prostřední, férové jednání a po zkušební době řadu firemních benefitů (např. stravenky, slušivé firemní oblečení, zaměstnaneckou slevu na naše výrobky, příspěvky na pracovní obuv a další…).

Pracovat u nás můžete na hlavní nebo částečný pracovní poměr, jak to vyhovuje Vašim potřebám a rodinnému životu.

Kontakt:

Přijďte se podívat do některé z našich prodejen a pak nám jednoduše zavolejte na tel.: 246 058 129 nebo nám zašlete životopis na email: tomkova@silex.cz

Filium – Asistent/ka prodeje textilní galanterie – plný úvazek

Pro zavedenou prodejnu v OC Palladium, náměstí Republiky, Praha 1 hledáme milé a spolehlivé kolegy/ně. 

Požadujeme:

Požadujeme: příjemné vystupování, spolehlivost a pečlivost, bezúhonnost, znalost práce na PC. 

Nabízíme:

Příjemné pracovní prostředí. Krátký / dlouhý týden. Nástup možný dle dohody.

Kontakt:

palladium@filium.cz 

tel.: 603 418 064

Apart – Asistent/ka prodeje do klenotnictví Apart – plný úvazek

Společnost APART Czech Republic s.r.o. hledá ambiciózní a odpovědné osoby pro pozici asistent/ka prodeje.

Požadujeme:

  • praxi v oblasti maloobchodu,
  • profesionální poctivost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, loajalitu,
  • časovou flexibilitu,
  • práci na PC – pokladna,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • pozitivní a příjemný přístup ke klientům, komunikativnost, snadné navázání kontaktů,
  • ochotu se učit novým věcem a pravidelně se vzdělávat,
  • čistý trestní rejstřík.

Nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí,
  • propracovaný systém školení a dalšího vzdělávání,
  • možnost profesního rozvoje v rostoucí společnosti,
  • stravenky,
  • zaměstnaneckou slevu,
  • pracovní smlouvu,
  • nástup možný ihned.

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis s fotografií.

Kontakt: Jana.Safarikova@apart.eu
Tel.: 601 380 332

Samsung – Prodejce značkové prodejny Samsung – plný úvazek

Máte vztah k elektronice? Jste komunikativní, empatická/ý a rozdat pár úsměvů navíc je pro Vás přirozené? Máte rádi skvělé produkty a služba lidem Vám je blízká? Jste nadšenci do mobilních telefonů, datových mobilních aplikací, nových technologií a dalších moderních technických vychytávek?

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici prodejního konzultanta/ky do značkové prodejny Samsung.

Náplň práce:

- Prodej zboží a služeb
- Pomoc s výběrem produktů a služeb vhodných pro zákazníka
- Drobná administrativa
- Práce s hotovostí

Požadujeme:

- Příjemné vystupování, komunikativnost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost
- Zájem o prodej
- Samostatnost, flexibilita
- Znalost práce na PC
- Komunikativní angličtina

Nabízíme:

- Zaměstnání na prestižní značkové prodejně největšího specialisty na mobilní telefony
- Zázemí stabilní české společnosti s přátelskou atmosférou
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Práci v přátelském kolektivu
- Mobilní telefon + služební SIM
- Výhodné volání i pro rodinné příslušníky
- Zaměstnanecké slevy
- Možnost koupě zboží na splátky bez úroku
- Firemní akce
- Multisport kartu za 350 Kč měsíčně
- Produktová školení

Kontakt:

Tomáš Hrubeš - ‭

+420 739 379 466‬

hrubes@setos.cz

Office Shoes – Visual Merchandising Manager – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes a Destroy stores v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici "Visual Merchandising Manager" v centrále společnosti.

Termín nástupu: 25. května 2020
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz

Popis pozice:
- Jednotná prezentace zboží na svěřených prodejnách
- Příprava sezónních plánů pro vystavení prodejny a výloh na základě globální VM strategie
- Týdenní kontrola zadaných úkolů na prodejnách
- Tvorba fotoreporů
- Vedení týmu instore VM
- Aktivní pomoc s VM na svěřených prodejnách
- Školení zaměstanců
- Úzká spolupráce s retail manažery
- Spolupráce s marketingovým oddělením
- Zajištění a produkce POS materiálů
- Komunikace s obchodními centry

Požadujeme:

- Aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- Znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)
- Časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
- Logické a analytické myšlení
- Silné estetické cítění a vnímání, smysl pro detail
- Výborné organizační schopnosti
- Komunikativní týmový hráč se schopností stanovit si priority
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

- Zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Motivující mzdové ohodnocení a benefity
- Stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- Služební telefon a notebook
- Hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- Další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

PERY – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

Pracovní nápň:

Komunikace se zákazníky
Úprava zboží na prodejně
Příjem zboží, skladové práce

Obsluha pokladny

Požadujeme:

Komunikativnost
Spolehlivost
Samostatnost
Znalost AJ nebo RJ výhodou

Pouze bez záznamu v trestním rejstříku

Nabízíme:

práci v příjemném kolektivu

Kontakt:

Tel. 603225021

PERY – BRIGÁDNÍK/CE – brigáda

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

Komunikace se zákazníky
Úprava zboží na prodejně
Příjem zboží
Ostraha prodejny

Požadujeme:

Komunikativnost
Spolehlivost
Samostatnost
Znalost AJ nebo RJ výhodou

Nabízíme:

práci v příjemném kolektivu

Kontakt:

Tel: 603225021

Levi's – Store Assistant – plný úvazek

Nabízet zákazníkovi co nejlepší služby

Vykonávat denní aktivity potřebné pro fungování prodejny

Co nejlepší prezentace značky

Podporovat promo akce produktů a kampaní společnosti

Podílet se na plnění targetů prodejny

 

Požadujeme:

•        Orientace na zákazníka

•        Znalost cizích jazyků je výhodou  

•        Zájem o módu

•        Proaktivita

Nabízíme:

Měsíční bonusy při splnění targetu
Stravenky
Životní pojištění
Welness poukázky
Flexi passy
Účast na firemních akcích
Sleva na produkty 40%
Fasování uniforem
Lekce anglického jazyka

Kontakt:

V případě zájmu o danou pozici zašlete svůj životopis na emailovou adresu: vzajicova@levi.com

 

 

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (prodavač/ka) - 100,- Kč/hod. – brigáda

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky do prodejny značkové obuvi Office Shoes.

Termín nástupu: ihned nebo 25. května 2020
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis (prodej zboží, doplňování zboží)
- péče o vzhled prodejny (aranžování výloh apod.)

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- anglický nebo ruský jazyk na komunikativní úrovni

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě :-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 100,- Kč / hodina

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Máte větší ambice? Troufnete si pracovat na HPP nebo třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástupce?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Asistent/ka prodeje značkové obuvi (prodavač/ka) - 23100,- Kč + provize, stravenky (100,-Kč/směna) – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje značkové obuvi" do zavedené a oblíbené prodejny Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: ihned nebo 25. května 2020
Druh pracovního poměru: HPP nebo na částečný (zkrácený) úvazek
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - základ 23100,- Kč / měsíc + provize z prodeje a další motivační finanční bonusy
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Slevy na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů, Individuální směny

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Míříte výš? Troufnete si pracovat třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástup?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Calzedonia – Calzedonia: prodejní asistent/ka - plný úvazek – plný úvazek

Je móda Tvým koníčkem? Tak vítej mezi Calzedonia nadšenci ve světě, kde luxusní italské punčochové zboží a nádherné plavky mnoha barev a tvarů dokážou zalichotit každé ženě. Díky tomu si naše produkty zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Hledáme prodejní asistenty/ky na plný pracovní úvazek!

S námi bude mít Tvoje kariéra styl!

Čeká na Tebe různorodá práce v čistém a příjemném prostředí s týmem lidí, kteří Tě podpoří. Všichni mají stejný cíl: nevtíravou péči o zákazníky a krásnou prodejnu. Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvojí mzdy.

Požadujeme:

Hýčkání zákazníků je pro nás v Calzedonia klíčem k úspěchu. Proto se ptáme, jestli:

  • také věříš, že úsměv vyvolává úsměv,
  • umíš zákazníkům naslouchat a splnit jim i to přání, které ještě ani nevyslovili,
  • souhlasíš, že dobře fungující tým se na sebe může kdykoliv spolehnout,
  • chceš denně vylepšovat svoji angličtinu při komunikaci s turisty?

Odpověď zní: „ANO!“? V tom případě jsi náš/naše!

Nabízíme:

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

LÁSKA

Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Julia Roberts.

 

PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ A RŮST

Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Ti dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.

 

STRAVA NEJEN PRO DUŠI

Dostaneš stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/ den, což je průměrně 2000 Kč čistého měsíčně navíc.

 

NAŠE PRODUKTY A SLEVY

Vybavíme Tě krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíš… A když Ti to nebude stačit, můžeš si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě.

Kontakt:

Zaujali jsme Tě?

Tak se neboj nové práce a prostředí a pošli nám životopis na: calzedonia@teamio.eu, všechno Tě naučíme na úvodním školení!

 

O2 – Konzultant prodeje Praha (m/ž) – plný úvazek

Máš po škole? Nebo motivaci něco dokázat?

Jako konzultanti začínali skoro všichni naši vedoucí i současný ředitel O2 Prodejen Honza Nekovář.

Na nic nečekej a udělej první krok pro svůj úspěch ještě dnes!

 

✔K základní mzdě 23 000 Kč máš neomezené bonusy. Díky kterým si můžeš vydělat i 3× víc.

✔Za úspěšně zvládnutou zkušební dobu dostaneš navíc 10 000 Kč.

✔Neomezený tarif, soutěže, týmové akce a další benefity najdeš níž.

 

Požadujeme:

CO TĚ ČEKÁ?

✔Dvoutýdenní školení v moderním tréninkovém centru v Praze. Naučíš se všechno, co potřebuješ jako konzultant umět a znát...

✔... tedy i prodávat. V prodejně ti do začátku pomůže zkušenější kolega.

✔Kontakt se zákazníky, kteří přijdou do prodejny. Naživo a denně.

✔8 hodinové pracovní směny.

 

ÚSPĚCH? ANO, POKUD SE NEBOJÍŠ…

✔… mluvit a umíš naslouchat. Když zákazníka „rozmluvíš“, dokážeš toho víc nabídnout. Každá nabídka může znamenat i prodej.

✔… učit se nové věci. I naši nejúspěšnější konzultanti s námi zkusili prodávat poprvé.

✔… nových technologií. Staneš se expertem na telefony, aplikace a nejnovější vychytávky

 

INFORMACE O POZICI

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

37000-67000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, provize z prodeje, příspěvek na dovolenou, manažerský motivační program, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů, možnost delšího neplaceného volna

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel

O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

Nabízíme:

BENEFITY PRO TEBE

✔Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.

✔Každé 2 roky příspěvek až 7 200 Kč na nový telefon.

✔18 000 Benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.

✔Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.

✔Multisport kartu – nadupanou vstupenku do wellnes a fitka.

✔5 týdnů dovolené pro odpočinek.

✔Stravenky v hodnotě 105 Kč (O2 přispívá 65 Kč).

✔Benzín nebo naftu u Shellu za skvělou cenu díky slevové Shell kartě.

Kontakt:

O2 Czech Republic a.s.
Sabina Bezdegová
Za Brumlovkou 2
140 22  Praha-Michle
Česká republika

GANT – Asistent/-ka prodeje GANT – plný úvazek

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!

Asistent/-ka prodeje GANT - Praha - NÁSTUPNÍ BONUS!

NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu.

DOVOLENÁ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě.

Popis pozice:

Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu. 

Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.

Zajímá Vás, co se Ve Vermontu děje a jak to u nás vypadá? Bezva! Podívejte se na náš instagram @Zivotvevermontu

 

Požadujeme:

A proč pracovat u nás?

Jednoduše proto, že:

· Jste módní nadšenec a máte cit pro styl

· Prodej Vás baví

· Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky

Nástup: ihned, dohodou

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)

Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií. 
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu. 
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání

Nabízíme:

Co Vám nabízíme?

· Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí

· Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení

· Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)

· Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

Kontakt:

https://www.jobs.cz/fp/gant-1700000094/1267641794/?positionOfAdInAgentEmail=0&searchId=f5dbb380-cbaf-45c1-96f5-bcfdcab1d4a1&rps=233 

Proklikněte se prosím přes uvedený link.

H&M – H&M prodejní poradce – plný úvazek

Láká tě práce v módě, se skvělým týmem a v inspirativním, stále se měnícím prostředí? Přidej se k nám do H&M! POŠLI svůj životopis NYNÍ na: recruitment.cz@hm.com
 

 

 

Požadujeme:

- časovou flexibilitu

- příjemné vystupování

- zkušenosti na obdobné pozici vítány

- angličtina

Nabízíme:

- práci na HPP nebo částešný úvazek

- flexibilní pracovní dobu

- možnost kariérního růstu

- zaměstnaneckou slevu 25%

- speciální slevy pro zaměstnance

- dotovanou Multisport kartu

- stravenky v hodnotě 90 Kč

Kontakt:

recruitment.cz@hm.com

Promod – Zástupkyně/ zástupce manažera prodejny – plný úvazek

Hledáš nové výzvy? Jsi kreativní, energický/á, ambiciózní, rád/a komunikuješ a vedeš lidi? Tato pozice může být právě pro Tebe ta pravá!

Osoba na této pozici bude zodpovědná za:

  • realizaci prodejního plánu
  • pomoc při vedení týmu Manažerovi prodejny
  • aktivní obsluhu klientů
  • administrativní záležitosti

 

Požadujeme:

Hledáme osobu:

  • se zkušenostmi na obdobné pozici a v oblasti prodeje
  • s obchodním duchem, orientovanou na klienta
  • energickou, kreativní, dobře organizovanou
  • se schopností motivovat a vést tým

Nabízíme:

  • možnost pracovat v příjemné atmosféře
  • možnost se vyvíjet
  • prémie za vedení
  • prémie dle obratu
  • slevu na naše zboží pro Tebe a Tvé blízké
  • Vánoční poukázky
  • Multisport kartu

Kontakt:

Neváhej a pošli nám svůj životopis už dnes! Můžeš použít e-mail promod@teamio.eu nebo ho zanést přímo na prodejnu.

Čekáme na Tebe!

COMFOR – Prodejce - IT Specialista – plný úvazek

Hledáme odvážného kolegu do týmu naší pražské prodejny COMFOR. Jsme na prahu nové éry s IT a vším co k tomu patří. Naše vize je počítačová prodejna, ve které dostane zákazník perfektní péči a pořídí si ty nejlepší kusy techniky, co se dají na trhu sehnat. Sami jsme nadšenci pro technologie a chceme postavit takovou prodejnu, ve které bychom sami rádi nakupovali.

 

Motivuje vás:

  • Pocit, když předvádíte zákazníkovi špičkový herní notebook
  • Vědomí, že dokážete zákazníkovi opravit počítač na dálku
  • Jistota, že nejčerstvější informace o technologiích máte právě vy
  • Když počítáte, kolik si prodejem a servisem můžete vydělat
  • Představa, že jednou si takovou prodejnu otevřete sami

 

Dokážete:

  • Zatnout zuby a učit se – opravdu intenzivně a vydržet (víme, že je to náročné)
  • Odhodlat se: dát do své práce nasazení a dýchat pro IT byznys
  • Vždy myslet na zákazníka a být přitom loajální k firmě
  • Po čtvrté se zeptat, když si nebudete vědět rady, protože jsme tým a spolupracujeme
  • Přihlásit se k chybě – protože ta je příležitostí dělat věci lépe (a společně ji napravíme)

V COMFORU ve vás věříme, proto dokážete věci, jaké by vám jiní neuvěřili

 

Těšte se, že se naučíte

  • Být pro vaše zákazníky nejvyšší autoritou a průvodcem v IT
  • Prodávat tak, že vás osobně si budou zákazníci doporučovat mezi sebou
  • Pracovat v týmu a třeba už brzy tým prodejny vést
  • Praktický marketing v maloobchodě – na vlastní kůži
  • Ty pravé kupecké počty, protože na nich stojí každý obchod
  • Všechno, co můžete jednou potřebovat třeba k otevření vlastní prodejny

  

Je toho opravdu hodně, co s námi v COMFORU můžete zažít, naučit se a získat. A co teprve dokážete přinést vy nám? Pokud máte vážný zájem dozvědět se více, pošlete nám svůj životopis s průvodním dopisem, ve kterém se nám představíte. Rádi se s vámi setkáme při osobním pohovoru.

 

Těšíme se na vás!

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Čistý trestní rejstřík
  • Snaživost, pracovitost, loajalitu
  • Dobrou náladu :)

Nabízíme:

Co můžeme nabídnout

  • Prima kolektiv centrály a sesterské společnosti ATComputers
  • Kolegy z dalších prodejen počítačů na území celé ČR
  • Spoustu lidí z oboru a od výrobců, se kterými společně tvoříme IT trh
  • Pravidelnou mzdu + stravenky a motivační program
  • Pravidelné školení obchodních a manažerských dovedností
  • Kartu multisport, pokud máte rád/a pohyb
  • Šanci na osobní růst ve firmě i holdingu

Kontakt:

Jiří SPÁLENSKÝ
vedoucí prodejny

M:+420 734 587 193
E: jiri_spalensky@comfor.cz

Marks & Spencer – Prodavač/ka - oddělení potravin – plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidlená úprava a doplňování zboží.

Požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou

* zajímavou práci zaměřenou na potraviny

* mzdu 23 500 Kč hrubého

* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)

* 5 týdnů dovolené

* příjemný pracovní tým a prostředí

* pravidelná interní školení

* možnost kariérního růstu

Kontakt:

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

M&S Praha Palladium

Office Shoes – Zástupce/kyně vedoucí/ho prodejny - provize, stravenky (100,-Kč/směna) – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Zástupce manažera prodejny" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 25. května 2020
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- práce na pokladně
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- plnění stanovených cílů prodejny
- spolupráce se skladem

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize z prodeje a další motivační finanční bonusy
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Skladník/ce (manipulant/ka skladových zásob) - 23100,- Kč + + provize, stravenky (100,-Kč/směna) – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Stock assistant (skladník/ce, manipulant/ka skladových zásob)" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 25. května 2020
Druh pracovního poměru: HPP nebo na částečný (zkrácený) úvazek
Více o prodejně na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- dohledávání zboží ve skladových zásobách dle aktuálních potřeb
- ukládání vráceného zboží zpět do skladu
- příjem, zpracování a evidence nových skladových zásob
- provádění inventur
- výpomoc dle aktuálních potřeb: zákaznický servis, podpora prodeje
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Těšíme se na nové posily našeho týmu!

Požadujeme:

- výborné organizační schopnosti
- pracovitost, pečlivost
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - základ 23100,- Kč / měsíc + provize z prodeje a další motivační finanční bonusy
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů, Individuální směny

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

Office Shoes – Designér/ka výloh - aranžér/ka - provize, stravenky (100,-Kč/směna) – plný úvazek

Office Shoes. Přidej se k nám!

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Instore visual merchandiser - Designér/ka výloh, aranžér/ka" v Praze.

Termín nástupu: ihned nebo 25. května 2020
Druh pracovního poměru: HPP nebo částečný (zkrácený) úvazek
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- vystavování nového zboží
- práce s best sellery
- prezentace zboží ve výloze
- zodpovědnost za dodržování firemního standardu v rámci VM
- úprava prodejny dle instrukcí na týdenní bázi
- implementace nových marketingových materiálů
- správa marketingových materiálů
- spouštění nových kampaní
- marketingová komunikace
- školení týmu
- zodpovědnost za vzhled prodejny

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- flexibilní pracovní doba
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize z prodeje a další motivační finanční bonusy
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Míříte výš? Troufnete si pracovat třeba jako Vedoucí prodejny nebo jeho/její zástup?
Napište nám! Rádi Vám dáme příležitost.
Přehled dalších volných pozic naleznete na stránce:
https://www.officeshoes.cz/content-jobs/418

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Office Shoes

SPORTISIMO – Prodavač/ka - textil – plný úvazek

Práce na pokladně 

Obsluha zákazníků

Doplňování zboží

Příprava zboží k prodeji

 

Požadujeme:

chuť pracovat

učit se novým věcem

 

 

 

 

 

Nabízíme:

Mzda 21.000 - 24.000,- Kč

Dodatečné peněžní bonusy

Příspěvek na stravné

Zaměstnanecké slevy

Jistotu stabilního zaměstnání

Kontakt:

p.Podstatová tel : 226 292 504

palladium@sportisimo.cz

Promod – Módní poradce/poradkyně – plný úvazek

STAŇ SE MÓDNÍM PORADCEM/PORADKYNÍ v Promod!Hledáš zajímavou práci, ve které se budeš moct rozvíjet, získat zkušenosti a naučit nové věci? Přeješ si pracovat, ale přitom se obáváš, že se Ti nepodaří propojit svůj soukromý a pracovní život? V Promod to není překážka! Rádi Ti nabídneme práci na částečný úvazek.

 

 

 

 

Požadujeme:

Nezáleží na tom, kolik Ti je let a jestli jsi již dříve pracoval/a v prodeji….

V Promod se zaměřujeme na vztahy. Víme, že jsi výjimečný/á a chceme s Tebou takto zacházet.

Důležitý jsi Ty, Tvá vášeň pro módu a ochota pracovat s lidmi – zbytek je na nás!

 

 

Nabízíme:

 

* smlouvu na zkrácený úvazek (30h) … protože víme, že STABILITA je pro Tebe důležitá,

* pružnou pracovní dobu… abys mohl/a propojit svůj SOUKROMÝ A PRACOVNÍ ŽIVOT,

* prostor pro sebevyjádření… protože každý je pro nás VÝJIMEČNÝ!

* možnost karierního postupu - minimálně 75% NÁBORŮ NA NA POZICI MANAŽER PRODEJNY probíhá z řad našich zaměstnanců!

* řadu školení: vstupní, z oblasti VM, pilot store… aby ses cítil/a SEBEJISTÁ VE SVÉ PROFESI,

* měsíční prémii skupinovou, jež je založena na progrese obratu prodejny ...protože dokážeme PRÁCI NAŠICH TÝMŮ OCENIT

* partnerské, přátelské vztahy… protože DŮVĚRA a SPOLUPRÁCE jsou pro nás klíčové pojmy.

Máš možnost využít:

*MultiSport kartu… abys mohl/a realizovat své KONÍČKY,

*slevu na naše produkty pro Tebe a Tvé blízké… protože stejně jako my MÁŠ RÁD/A MÓDU!

* Vánoční poukázky... abys měl ještě víc důvodů k oslavování!

STAŇ SE MÓDNÍM PORADCEM/PORADKYNÍ v Promod!

Chceme se s Tebou seznámit a čekáme na Tvůj životopis!

Kontakt:

Chceme se s Tebou seznámit a čekáme na Tvůj životopis! Pošli ho prosím na adresu prace@promod.fr.

Napapijri – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

Staňte se součástí našeho týmu!

HLEDÁME PERSONÁL DO PRODEJNY NAPAPIJRI, PRAHA PALLADIUM

Hledáme zkušené kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT)

Napapijri je italská značka se severskou image, jejíž příběh začal na počátku devadesátých let 20. století. Úspěšně kombinuje ležérní styl se sportovním, inspirovaným dobrodružstvím a polárními průzkumy. Napapijri znamená arktický polární kruh ve finštině a ikonou značky se stala norská vlajka. Značka má tedy své kořeny na severu Evropy, avšak vývoj a tvorbu nových kolekcí vytváří ikona módního průmyslu: Itálie. Napapijri aktivně podporuje vědecké expedice a usiluje o zvýšení povědomí o ochraně životního prostředí. Velmi kvalitní oděvy značky Napapijri nabízí možnost širokého barevného výběru a imponují důmyslnými detaily. Jsou určeny pro volný čas I cestování. Je to zároveň moderní městské oblečení pro ženy, muže a děti. Butiky najdete v srdci Prahy v nákupním centru Palladium a v OC Chodov, na Praze 4 a nově na Novém Smíchově. Butiky zdobí designový nábytek ze dřeva, ručně malované plachty a vynikající výběr fotografií, vyjadřující filozofii značky spojenou se Severním pólem a cestou k poznání.

Náplň práce:

  • prodej a profesionální zákaznický servis
  • aranžování zboží (visual merchandising)
  • příjem a doplňování zboží, práce s pokladnou
  • udržování prodejny

 

Požadujeme:

  • spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
  • zájem o módu a práci v obchodě
  • výborné komunikační schopnosti a vztah k zákazníkovi
  • zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru
  • znalost AJ výhodou

 

Nabízíme:

  • dobré platové ohodnocení a bonusový motivační program
  • práce v příjemném pracovním prostředí a přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké benefity, módní uniformy zdarma, zaměstnanecká sleva na oděvy
  • pravidelné kurzy a školení
  • stabilní zázemí expandující společnosti a možnost seberealizace

 

Kontakt:

Budeme se těšit na Váš životopis

životopis pošlete na EMAIL:  

Praha@superdry.cz

EROTIC CITY – Obsluha prodejny Erotic City – plný úvazek

Máte v sobě obchodního ducha a chuť prodávat erotické pomůcky?

Pokud ano, síť prodejen Erotic City hledá právě Vás!

Požadujeme:

* komunikaci a pozitivní přístup k lidem

* chuť učit se nové prodejní techniky

* zvládat procesy obsluhy na profesionální úrovni

* znalost anglického nebo ruského jazyka výhodou, ne podmínkou

Nabízíme:

* Zajímavou práci v úspěšné a rozvíjející se společnosti

* Spolupráci na hlavní zaměstnanecký poměr na dobu neurčitou

* Vhodné i na poloviční úvazek nebo brigádně na dohodu o provedení práce

* Stálou mzdu a zaměstnanecké benefity

* Zvláštní příplatek za Vaše jazykové znalosti

* Přátelský kolektiv

Kontakt:

Práce je vhodná zejména pro ženy bez ohledu na věkovou skupinu (+18), studenti, absolventi i střední věk vítán.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš profesní životopis s fotografií na e-mail lidskezdroje@cityrealex.com

Všechny došlé odpovědi pečlivě prostudujeme a vybraní uchazeči budou vyzváni regionální manažerkou k osobnímu pohovoru

HRÁČ – Prodavač/ka her a herního příslušenství – plný úvazek

Co vás čeká

  • prodej zboží zákazníkům v OC Palladium
  • příjem zboží a objednávek
  • evidence prodeje, docházky a objednávek
  • reporty zákazníků
  • zodpovědnost za zboží a ceniny.

Požadujeme:

  • základní znalosti a orientace ve hrách
  • ovládání balíku MS Office - Excel, Outlook
  • schopnost poradit zákazníkům s výběrem

Výhodou bude, pokud budete umět

  • práce s programem POHODA
  • zkušenosti s prodejem za kasou

Nabízíme:

  • práci v atraktivním a příjemném herním prostředí
  • zaměstnanecké slevy
  • flexibilní směny

Kontakt:

Novotný Ondřej

novotny@hrac.sk

+421 948 950 441 

HRÁČ – Prodavač/ka her a herního příslušenství – brigáda

Co vás čeká

  • prodej zboží zákazníkům v OC Palladium
  • příjem zboží a objednávek
  • evidence prodeje, docházky a objednávek
  • reporty zákazníků
  • zodpovědnost za zboží a ceniny.

 

Požadujeme:

  • základní znalosti a orientace ve hrách
  • ovládání balíku MS Office - Excel, Outlook
  • schopnost poradit zákazníkům s výběrem

Výhodou bude, pokud budete umět

  • práce s programem POHODA
  • zkušenosti s prodejem za kasou

Nabízíme:

  • práci v atraktivním a příjemném herním prostředí
  • zaměstnanecké slevy
  • flexibilní směny

Kontakt:

Novotný Ondřej

novotny@hrac.sk

+421 948 950 441 

ESPRIT – MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnu ESPRIT OC Palladium – plný úvazek

Kdo jsme?

Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek.

Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT (www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail Fashion zastupujeme již 15 let úspěšnou nadnárodní společnost PTH GROUP (www.pth.group).

Co budete dělat?

• vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem

• pečovat o zákazníky vstřícným přístupem

• pečovat o prodejnu a nabízený sortiment

• na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem

• Dělat z nakupování zážitek

Požadujeme:

Koho hledáme?

Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.

Hledáme toho:

• kdo sdílí naše hodnoty

Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji.

Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.

Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.

Provází nás DŮVĚRA. Spolupracujeme – jsme tým a je na nás spolehnutí.

Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.

Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli.

 

• kdo mluví plynně česky nebo slovensky – to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou

• kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné

• kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou

• kdo již oslavil osmnácté narozeniny.

Nabízíme:

Co nabízíme?

• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

• odpovídající mzdové ohodnocení 23 000 Kč – 28 000 Kč/měsíc

• nástupní bonus ve výši 3 000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru

• stravenky v jednotlivé hodnotě 120 Kč

• skvělé zaměstnanecké slevy

• sportovní aktivity – možnost získat výhodně Multisport kartu

• služby firemního psychologa k osobním potřebám

• interní a externí školení, celofiremní aktivity

• motivační soutěže

• možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce

• práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden na obchodech s otevírací dobou Palladium 9:00-22:00

• skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Kontakt:

Markéta Pražská
Recruiting

Čermákova 1314/7
 Praha 2  120 00

+420 774 449 075
marketa.prazska@pth.group

www.pth.group

Retail Fashion s.r.o. – dceřinná společnost skupiny PTH group
Sídlo: Čermákova 1314/7; 120 00 Praha 2 CZ

 

Superdry – ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT) SUPERDRY – plný úvazek

Staňte se součástí našeho SUPER týmu!

HLEDÁME PERSONÁL DO PRODEJNY SUPERDRY PALLADIUM

Superdry je opravdu britský módní úspěch, jehož typické DNA je synonymem precizního provedení, prvotřídní kvality tkanin a britského krejčovského umění. Díky svým kořenům v japonské image a ve vintage americkém sportovním stylu, se vyvinula do nejrozmanitější britské lifestyle značky se skutečně globálním dosahem. Kolekce jsou prodávány prostřednictvím více než 500 světových maloobchodních míst, od Londýna přes Bombaj, New York až po Hong Kong.

ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT)

Náplň práce:

  • prodej a profesionální zákaznický servis
  • aranžování zboží (visual merchandising)
  • příjem a doplňování zboží, práce s pokladnou
  • udržovaný prodejny

 

 

 

Požadujeme:

  • spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
  • zájem o módu a práci v obchodě
  • výborné komunikační schopnosti a vztah k zákazníkovi
  • zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboruznalost AJ výhodou

Nabízíme:

  • motivační bonusový program a dobré platové ohodnocení
  • práce v příjemném pracovním prostředí a v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké benefity, módní uniformy zdarma, zaměstnanecká sleva
  • pravidelné kurzy a školení
  • stabilní zázemí expandující společnosti a možnost seberealizace

Kontakt:

Budeme se těšit na Váš životopis

Pošlete životopis:

Praha@superdry.cz

PUMA – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Společnost PUMA hledá pro svojí prodejnu v OC Palladium zaměstnance na hlavní pracovní poměr.

Požadujeme:

  • Příjemné vystupování a ochota pomoci Vám není cizí
  • Zkušenosti z obdobné pozice a schopnost překonat prodejní cíle
  • Schopnost domluvit se anglicky
  • Jste týmový hráč a nemáte potíže pracovat na směny a o víkendech

Nabízíme:

  • Zázemí velké a stabilní mezinárodní společnosti
  • Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
  • Práci ve sportovně založeném a přátelském kolektivu
  • Bonusový systém založený na splnění daných prodejních cílů

Pokud máte navíc čistý trestní rejstřík, tak hledáme právě Vás!

Kontakt:

V případě zájmu nám doneste vaše CV k nám na prodejnu v Palladiu nebo zašlete na email prague-palladium.cz@puma.com.

ALO diamonds – ALO diamonds: Sales professional – plný úvazek

Chcete prodávat krásné šperky, které vznikají v kreativním ateliéru a klenotnické dílně přímo v Praze a s našimi klienty prožívat významné okamžiky?
Láká vás objevovat svět diamantů?
Chcete se stát členem skvělého týmu profesionální prodejců v našem butiku v OC Palladium?
Potom hledáme právě vás.

Požadujeme:

Co od váš očekáváme?
• Obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
• Úsměv a pozitivní přístup ke klientům i kolegům
• Samostatnost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
• Prokazatelné zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu a prodeje
• Aktivní komunikaci s klientem
• Schopnost práce v týmu
• Časovou flexibilitu
• Ochotu učit se a pracovat na sobě
• Vlastní iniciativu a schopnost přinášet nové nápady
• Praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního zboží výhodou
• Komunikativní znalost cizího jazyka – výhodou
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Referenci od předchozího zaměstnavatele/ů
• Výpis z registru trestů
• Schopnost začlenit se do týmu profesionálů, který se zakládá na loajalitě a důvěře

Nabízíme:

Co můžete očekávat od nás:
• Zajímavou práci s krásnými šperky v luxusním prostředí našeho butiku
• Možnost nahlédnout do světa šperků
• Motivující finanční ohodnocení
• Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
• Možnost kariérního růstu
• Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu 
• Zaměstnaní na hlavní pracovní poměr či dlouhodobou brigádu

Kontakt:

Pokud cítíte, že je to nabídka právě pro Vás, neváhejte nás kontaktovat zasláním Vašeho CV a Vaší fotografie na email: manager.palladium@alo.cz                                                       nebo volejte na tel.:739 685 559

přímý kontakt:hana.tomaskova@alo.cz, mobil 605 133 852

Moc se na Vás těšíme.

ALO tým

NEVO – Prodejce / Sales representative – plný úvazek

Na naše provozovny v NC Palladium Praha hledáme prodejce kosmetiky z Mrtvého moře značky NevO Dead Sea SPA. Požadujeme spolehlivost, flexibilitu, trestní bezúhonnost, orientaci na zákazníka, loajalitu, chuť učit se novým věcem, znalost Aj podmínkou, další jazyky výhodou.
---
We are looking for sales representative of NevO Dead Sea SPA cosmetic. We are looking for reliable, flexible and pro-customer person, who is interested in customers and is really into new things and know-how. Conditions: English, Czech language, more languages in advantage.

Požadujeme:

- spolehlivost, flexibilitu, trestní bezúhonnost, orientaci na zákazníka, loajalitu, chuť učit se novým věcem, znalost Aj podmínkou, další jazyky výhodou.
---
- reliable, flexible and pro-customer person, who is interested in customers and is really into new things and know-how. Conditions: English, Czech language, more languages in advantage.

Nabízíme:

Zajímavé platové ohodnocení.
---
Very interesting salary.

Kontakt:

Manager Kateřina Ludvíková
tel.: +420 739 330 301
Po - Pá 9-17 hod (Mon-Fri 9-17 h)

COCCO accessories – Obchodní asistent/ka – plný úvazek

Na HPP s praxí, profesionálním přístupem k zákazníkům a uživatelskou znalostí PC přijme do malého kolektivu firma RB Bižuterie s 20letou působností na českém trhu do své prodejny s bižuterií a módními doplňky COCCO accessories v OC Palladium. Náplní práce je prodej (obsluha zákazníků), úprava obchodu. Nástup možný ihned.

Požadujeme:

- základní znalost AJ

Nabízíme:

- příjemné prostředí v malém kolektivu

Kontakt:

e-mail: gabriela.pokorna@rbbizuterie.cz

tel: 222722421, 723801042

Tamaris – Prodejní asistent/-ka – plný úvazek

hledáme pro naše prodejny v Praze kolegy a kolegyně se zájmem o módu s příjemným vystupováním a zkušnostmi s prodejem. Znalost jazyků výhodou.

Požadujeme:

nástup okamžitě, nejpozději začátek února

Nabízíme:

Nabízíme práci ve stabilní společnosti, zaměstnanecké slevy, přátelský kolektiv
 

Kontakt:

pr.pery@seznam.cz

603 225 021

Tchibo – Shop assistant - barista – plný úvazek

Chcete se naučit vše o kávě od keře až k espressu a stát se tak opravdovým kávovým expertem?
Chcete být součástí týmu, ke kterému se opakovaně vrací spokojení zákazníci?
Chcete se stát odborníkem v oblasti prodeje kávy i spotřebního zboží?
Baví vás pracovat aktivně a stále s něčím novým?
Máte rádi, když se v práci nenudíte a rychle vám uběhne den?
Pak je pro vás Tchibo správná volba...

Požadujeme:

Co dělá náš prodejce na prodejně?

- zodpovídá za vedení prodejních rozhovorů se zákazníky
- pohybuje se převážně na prodejní ploše, aktivně oslovuje naše zákazníky a pomáhá jim při výběru produktů
- obsluhuje kávový bar včetně přípravy kávy, servírování zákusků a prodává doplňkové zboží
- podílí se na související práci v zázemí (příjem a vybalování zboží, úlid...)
- pracuje podle rozpisu směn, který zná 14 dnů před začátkem měsíce vždy na celý měsíc dopředu, směny má nakombinované z 12-ti, 8-mi i 6-ti hodin (platí pro plné i částečné úvazky)
- spolupracuje s kolegy (tj. aktivně se podílí o své znalosti a zkušenosti, spolupracuje s kolegy z ostatních obchodů i z centrály...)

Co dělá prodejce úspěšným?

- pozitivní přístup k častým změnám
- otevřenost vůči zákazníkům a smělý přístup k aktivnímu oslovování
- samostatnost a proaktivita
- schopnost kvalitní práce v časovém presu

Co je výhodou?

- zkušenosti z oblasti rychoobrátky
- zkušenosti s prací "na nohách"
- znalost práce s PC - zejména excel

Nabízíme:

- náročnou a pestrou práci v hezkém a kávou provoněném prostředí
- práci na směnný provoz
- fixní mzdu + výkonnostní bonus
- výplatu na účtě do 10. dne v měsíci
- vzdělávání a rozvoj po profesní i osobní linii
- možný kariérní růst
- pracovní smlouvu na dobu určitou na půl roku a poté na neurčito
- nástup ihned

Kontakt:

V obchodě nebo:

Kateřina Hauptová

HR Business Partner pro společnost Tchibo

katerina.hauptova@tchibo.cz

Foot Locker – Hledáme kolegy/kolegyně – plný úvazek

Hledáme energické, chytré a sympatické kolegy/kolegyně do našeho týmu, zejména na hlavní pracovní poměr. 

 

Požadujeme:

Očekáváme maximální pracovní nasazení, chuť dosahovat co nejlepších výsledků, příjemné a profesionální vystupování, časovou flexibilitu a elementární znalost anglického jazyka. 
 

 

Nabízíme:

- stabilní, motivující a příjemné prostředí u nadnárodní společnosti
- výborné finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity

 

 

 

Kontakt:

Palladium: footlockerpalladium@gmail.com

Tento email slouží pouze pro zájemce o pracovní pozice, nikoli jako informační nebo reklamační.!

TOSCA BLU – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

TOSCA BLU v Praze shání nové kolegy na pozici asistent/ka prodeje, případně zástup vedoucí prodejny. Pokud byste měli zájem pracovat v našich buticích, jste charizmatický, energický, dobře vystupující, flexibilní, komunikativní, reprezentativní a přátelský typ člověka, zašlete své nám CV.  Nástup možný ihned nebo od Září 2016. Je možné i na částečný úvazek. Těšíme se na Vás. 

 

Požadujeme:

Požadujeme reprezentativní vzhled, perfektní znalost češtiny, angličtinu na komunikativní úrpvni a jiný jazyk jako je ruština, čínština, španělďtina či jiné jen výhodou. V obchodech nabízíme klientský servis na nejvyšší úrovni.

Nabízíme:

Dobré platové ohodnocení, odměny z prodeje, prémie, skvělý kolektiv, možnost kariérního růstu, práci v příjemném prostředí. 

Kontakt:

email: info@fashionlights.cz, telefon: +420 602 350 083

 

WOJAS – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Hledáme šikovnou asistentku prodeje do obchodu s botami a doplňky - WOJAS.

  • Prodej (zákaznický servis)
  • Práce s pokladnou
  • Visual merchandising
  • Doplňování zboží
  • Udržování čistoty na provozu
  • Svým vystupováním reprezentování společnosti a značky

Požadujeme:

  • Odpovědnost
  • Časová flexibilita
  • Zájem o módu

Úspěšný uchazeč musí mít chuť učit a zdokonalovat se. Praxe na obdobné pozici není podmínkou.

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s aktuální fotografií na e-mail: smcz001@wojas.eu

Děkujeme všem uchazečům o zájem o práci u nás.

 

Nabízíme:

  • Motivující ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity
  • Možnost kariérního růstu
  • Příjemný pracovní kolektiv

Možnost výdělku min. 19.000-26.000,- včetně benefitů 

Možnost i částečých úvazků

 

 

 

Kontakt:

Ing.Nikola Čaprnková

Storemanager

smcz001@wojas.eu

 

Sparkys – PRODAVAČKA HRAČEK V PRODEJNĚ SPARKYS – plný úvazek

Popis pracovní pozice:

- obsluha zákazníků,

- práce na pokladně,

- doplňování a úprava zboží v prostorách prodejny,

- udržování pořádku a čistoty v prostorách prodejny.

Požadujeme:

- zkušenosti z podobného zaměstnání,

- dobrou úroveň komunikace se zákazníky,

- spolehlivost a pečlivost,

- čistý trestní rejstřík,

- výhodou je částečná schopnost komunikace v Aj.

Nabízíme:

- stabilní zaměstnání,

- práce v přátelském kolektivu,

- příplatky za víkend a svátky,

- bonusy z tržeb, 

- zaměstnanecké slevy,

- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)

- možnost kariérního růstu (zástupce či vedoucí směny),

- pracovní uniforma zdarma.

 

Kontakt:

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na email: mmarkova@sparkys.cz.

S vybranými zájemci se rádi sejdeme u výběrového pohovoru. Těšíme se na spolupráci.

Lacoste – Sales Advisor – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů v prémiovém lifestylu předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a barevnost. Pro naši prodejnu LACOSTE PALLADIUM nyní hledáme uchazeče na pozici Sales Advisor.

 

 

Požadujeme:

  • Zkušenost se zákaznickým servisem
  • Schopnost pracovat pod stresem, zvládat zadané úkoly
  • Přátelská, otevřená, flexibilní a vyzrálá osobnost reprezentující značku
  • Schopnost přijímat zpětnou vazbu
  • Jazykové znalosti nutností (angličtina)

Nabízíme:

  • mladý přátelský kolektiv
  • pracoviště v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity
  • Práci v prostředí prémiové značky
  • Nástup možný ihned

Kontakt:

Váš aktuální životopis s fotografií zašlete prosím na:

lacostepalladiumprague@erenretail.com

CCC – PRODAVAČ(KA) CCC – plný úvazek

PRODAVAČ(KA) V CCC POMÁHÁ ZÁKAZNÍKŮM VYBRAT SI VYSNĚNÉ BOTY NEBO KABELKU. PTÁ SE, RADÍ, NABÍZÍ A TO VŠE DĚLÁ S ÚSMĚVEM A VSTŘÍCNOSTI TAK, ABY SE ZÁKAZNÍCI UJISTILI, ŽE NÁKUP V CCC JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.

V našich prodejnách pracují tedy lidé, kteří mají zákazníky rádi, jsou ochotni a přátelští. Díky tomu dokážou vytvořit příjemnou atmosféru a pomoct zákazníkům najít přesně to, co jim udělá radost. Mají rádi pořádek a estetiku a proto prodejny vypadají vždy perfektně. 

Požadujeme:

Pokud máte zkušenost s prodejem anebo velkou chuť se do toho pustit, jste přátelští, aktivní, nevadí vám rychlé tempo a máte rádi dobře odvedenou práci, CCC je pro Vás ta správná volba.

Nabízíme:

Kromě atraktivní odměny za Vaši práci můžete získat také extra prémie z obratu. Naši obuv si pořídíte s velmi výhodnou zaměstnaneckou slevou. Pokud jste navíc ambiciózní, můžete se rychle posunout v kariérním žebříčku mnohem výše.

Kontakt:

1238.vedouci@ccc.eu

Restaurace a občerstvení

Pekařství PAUL – Vedoucí směny (centrum Prahy) – náborový příspěvek 10.000 Kč – plný úvazek

Rád bys vedl menší tým a chtěl se dále profesně rozvíjet?

Tak jsi tím správným kandidátem do našeho PAUL týmu. Přidej se k nám, budeš vést a organizovat směny na prodejně tradičního pekařství s francouzským nádechem a po zkušební době získáš náborový příspěvek 10.000 Kč.

Požadujeme:

Co bychom od tebe chtěli?

Výhodou budou tvé předchozí zkušenosti s vedením zaměstnanců, případně z gastro provozu
Zájem o gastronomii, protože ten se ti u nás bude určitě hodit
Schopnost vést a stmelovat pracovní kolektiv, abychom všichni táhli za jeden provaz
Nadšení pro práci v týmu, pozitivní přístup a nebojácnost v řešení nastalých situacích
Rádi bychom komunikativního parťáka, na kterého se budeme moci spolehnout my i jeho kolegové

Nabízíme:

Co můžeš čekat ty od nás?

Odpovídající mzdové ohodnocení 25.000Kč + odměny + benefity (MultiSport karta) + příspěvek na údržbu pracovního oděvu 1.979,- + zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby + firemní akce (novoroční večírek, rodinný den, charitativní akce)
Náborový příspěvek 10.000 Kč po zkušební době
Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
Možnost výběru dostupné lokality místa výkonu práce – centrum Prahy. 
Odměnu za doporučení nového zaměstnance na pracovní poměr – 5.000 Kč
Podporu silné mezinárodní společnosti, která se za tebe postaví
Plánování směn na základě tvých požadavků
Možnost osobního a profesního růstu – posun na pozici vedoucího provozovny, školitele
Máme pro tebe připravený tréninkový plán, kde tě veškeré pracovní aktivity naučíme
Nástup ihned nebo dle dohody

Kontakt:

Zaujala Tě nabízená pozice? 

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: job@paul-cz.com

Kontaktní osoba: Ivana Sláviková
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

Pekařství PAUL – Pracovník prodeje pekařství PAUL- brigáda – brigáda

Jsi rád v denním kontaktu se zákazníkem? Máš zájem o gastronomii?

Tak jsi tím koho hledáme do našeho PAUL týmu pro provozovny v Praze. Přidej se k nám, vyber si místo pracoviště a plánuj si směny podle svých potřeb.

 

Požadujeme:

Čím nás zaujmeš:

Nadšeným a pozitivním přístupem k práci a svěřeným úkolům
Zájmem o gastronomii, protože ten se ti u nás bude určitě hodit
Pokud jsi komunikativní, flexibilní a tvůj tým se na tebe může kdykoliv spolehnout
Za tvé případné zkušenosti s prodejem budeme rádi

Nabízíme:

Dlouhodobou brigádu (DPP/ DPČ)

Odpovídající mzdové ohodnocení 110Kč/h. + odměny + příspěvek na údržbu pracovního oděvu + zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby

Možnost výběru lokality místa výkonu práce – Palladium stánky nebo Paul Broadway.
Odměnu za doporučení nového zaměstnance na HPP - 10.000 Kč
Plánování směn na základě tvých požadavků
Možnost osobního a profesního růstu – posun na pozici vedoucího směny, školitele

Nastoupit k nám můžeš ihned nebo dle dohody

Kontakt:

Zaujala Tě nabízená pozice? 

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: job@paul-cz.com

Kontaktní osoba: Ivana Sláviková
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

Pekařství PAUL – Pracovník prodeje pekařství PAUL - náborový příspěvek 10.000 Kč – plný úvazek

Jsi rád v denním kontaktu se zákazníkem? Máš zájem o gastronomii? Tak jsi tím koho hledáme do našeho PAUL týmu pro naše provozovny v Praze. Přidej se k nám, nastartuj kariéru v tradičním rodinném pekařství s francouzským nádechem a po zkušební době získej náborový příspěvek 10.000 Kč.
A pokud hledáš jen brigádu, tak tahle bude ta pravá, protože Ti vlastní plánování svých směn umožní skloubit studium, koníčky, rodinu či další povinnosti.

Požadujeme:

Čím nás zaujmeš:

Nadšeným a pozitivním přístupem k práci a svěřeným úkolům
Zájmem o gastronomii, protože ten se ti u nás bude určitě hodit
Pokud jsi komunikativní, flexibilní a tvůj tým se na tebe může kdykoliv spolehnout
Za tvé případné zkušenosti s prodejem budeme rádi :-)

Nabízíme:

Odpovídající mzdové ohodnocení(21-22.000) + odměny + příspěvek na údržbu pracovního oděvu (1.979,-) + benefity (MultiSport karta) + zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby

Náborový příspěvek 10.000 Kč po zkušební době
Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
Možnost výběru lokality místa výkonu práce – Palladium stánky nebo Paul Broadway.
Odměnu za doporučení nového zaměstnance na HPP – 10.000 Kč.
Plánování směn na základě tvých požadavků
Možnost osobního a profesního růstu – posun na pozici vedoucího směny, školitele
Nastoupit k nám můžeš ihned nebo dle dohody

Kontakt:

Zaujala Tě nabízená pozice? 

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: job@paul-cz.com

Kontaktní osoba: Ivana Sláviková
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

HOME OFFICE Bistro & Coffee – BARISTA - KAVÁRNA HOME OFFICE – plný úvazek

Pro naše bistro-kavárny hledáme usměvavé, iniciativní a vždy pozitivně naladěné spolupracovníky. Staňte se součástí úspěšné, dynamické společnosti a přispějte svými zkušenostmi k jejímu dalšímu rozvoji!

 

Náplň práce:

• obsluha zákazníků v přátelské atmosféře
• aktivní zapojení do provozu kavárny
• příprava kávy, panini a dalšího sortimentu

Požadujeme:

• nadšení a ochota učit se novým věcem
• aktivní přístup k práci a zodpovědnost
• osobní vztah a pozitivní přístup ke gastronomii
• zkušenosti s vysokou úrovní obsluhy zákazníků
• organizační schopnosti, samostatnost
• komunikační dovednosti
• SŠ s maturitou

Nabízíme:

• HPP na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
• možnost kariérního růstu
• flexibilní pracovní dobu
• práci v mladém kolektivu
• prostor pro uplatnění kreativních nápadů

 

Kontakt:

Přímo na pobočce - oslovte zaměstnance!

email: info@homeofficebistro.cz

web: http://homeofficebistro.cz/kariera/
 

TACO PUERTO + Chanchala Indian Taste – Kuchař/ kuchařka – plný úvazek

Do našeho týmu hledáme kuchaře/ kuchařku 

Požadujeme:

-praxi v oboru a  alespoň malou praxi s mexickou kuchyní /případně i zaučíme/

- znalost AJ 

- spolehlivst 

- chuť učit se novým věcem 

 

Nabízíme:

- práci na plný úvazek v zavedné společnosti 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost karierního růstu 

- příjemné prostředí a kolektiv 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

TACO PUERTO + Chanchala Indian Taste – Číšník / servírka – plný úvazek

Do svého týmu hledáme kolegy na pozici číšník/servírka. Požadujeme znalost AJ , příjemné vystupování a chuť pracovat a učit se novým věcem. Volejte 777779904

Požadujeme:

- dochvilnost , spolehlivost 

- znalost AJ

- příjemné vystupování 

Nabízíme:

- hlavní pracovní poměr v zavedené společnosti 

- příjemné prostředí a kolektiv 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost profesního růstu 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

KFC – Práce na hlavní pracovní poměr - KFC – plný úvazek

Hledáte zaručenou jistotu zaměstnání ? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního zaměstnání na pracovníka provozu restaurace. Možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

-Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 90-110kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843

KFC – Dlouhodobá brigáda v KFC – brigáda

Hledáte zaručenou jistotu přivýdělku? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.3,5,8,26,24)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- možnost realizace praxe v oboru
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 70-80kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843