Volné pozice

Obchody a služby

FJÄLLRÄVEN – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

­Staňte se členem našeho týmu!

Do obchodu Fjällräven s outdoorovým oblečením a vybavením v Praze hledáme asistenta/asistentku prodeje na hlavní pracovní poměr.

Požadujeme:

- příjemné vystupování

- skvělé komunikační schopnosti

- pozitivní myšlení a chuť pracovat

- trestní bezúhonnost

- zkušenost z maloobchodního prodeje

- znalost práce na PC

- zodpovědnost, dochvilnost a profesionalita

- praxe v prodeji outdoorového vybavení výhodou

- znalost AJ na komunikativní úrovni výhodou

- znalost pokladního systému WinShop výhodou

Nabízíme:

- odpovídající a motivující finanční ohodnocení

- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

- zaměstnanecké slevy a benefity

-nástup možný ihned

Kontakt:

palladium@fjallraven-shop.cz

Levi´s – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Nabízet zákazníkovi co nejlepší služby s cílem povzbudit zákazníka k nákupu a maximalizovat prodeje prodejny

Vykonávat denní a pravidelně aktivity ruku v ruce s operačními standardy prodejny.

Sledovat principy VM, aby byla značka co nejlépe reprezentována!

Podporovat promo akce produktů a kampaní k zvýšení prodeje.

Sledovat targety prodejny.

Požadujeme:

Práce na podobné pozici minimálně 6 měsíců

Znalost cizích jazyků je výhodou

Pozitivní přístup k práci.

Zájem o módu a fashion.

Prozákaznickou orientaci.

 

 

Nabízíme:

Zajímavou práci pro prestižní světovou značku

Až 40% měsíční pohyblivý bonus

Zaměstnanecké benefity (sleva na produkty pro zaměstnance, uniformy)

Dlouhodobou spolupráci

Podporujeme osobní rozvoj svých zaměstnanců!

Kontakt:

Martina Vacková

mvackova@levi.com

Tamaris – Prodejní asistent/-ka – plný úvazek

hledáme pro naše prodejny v Praze kolegy a kolegyně se zájmem o módu s příjemným vystupováním a zkušnostmi s prodejem. Znalost jazyků výhodou.

Požadujeme:

nástup okamžitě, nejpozději začátek února

Nabízíme:

Nabízíme práci ve stabilní společnosti, zaměstnanecké slevy, přátelský kolektiv
 

Kontakt:

pr.pery@seznam.cz

603 225 021

Office Shoes – Expedient - shop assistant – plný úvazek

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá nové kolegy a kolegyně na pozici Expedient - shop assistant do rozšířené a modernizované prodejny Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: 16. ledna 2017
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

Pracovní náplň:
- dohledávání zboží ve skladových zásobách
- odbavování interních zásilek (shop-to-shop): příprava a kontrola odesílaného zboží, balení, expedice, kontrola přijatého zboží, naskladnění
- práce se skladovým systémem SAP
- tisk dokumentů, kontrola správnosti údajů, zpracování štítků pro kurýra
- výpomoc dle aktuálních potřeb: zákaznický servis, podpora prodeje

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- svědomité plnění daných úkolů
- samostatnost, pracovitost a pečlivost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- stabilní pozice firmy na trhu
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- mladý a přátelský kolektiv
- možnost profesního růstu
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

e-mail: jobs@officeshoes.cz

Office Shoes – Shop assistant (prodavač/ka) – plný úvazek

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá nové kolegy a kolegyně na pozici Shop assistant (prodavač/ka) do rozšířené a modernizované prodejny Office Shoes v OC Palladium.

Termín nástupu: 16. ledna 2017
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Požadujeme:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- stabilní pozice firmy na trhu
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- mladý a přátelský kolektiv
- možnost profesního růstu
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Kontakt:

e-mail: jobs@officeshoes.cz

PIETRO FILIPI – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Pro naši prodejnu hledáme nového kolegu/kolegyni.
Baví vás komunikovat s lidmi? Máte rádi módu? Rádi vymýšlíte nové kombinace oblečení? Pak jste pro nás ti praví!!! Prodej u nás není pouze podávání a doplňování zboží, naši zákazníci očekávají profesionální servis, znalost produktu, schopnost stylingu - umět vhodně kombinovat oblečení. Pracuje se včetně některých víkendů a pracovní doba je nerovnoměrně rozložená. Jedná se o úvazek 40hod/týdně, dále zkrácený úvazek na 20hod a 30hod/týdně.

Profil naší společnosti můžete získat na www.pietro-filipi.cz.

Požadujeme:

- příjemné vystupování a reprezentativní vzhled
- orientace na trhu s módou a cit pro značku
- komunikační schopnosti, výřečnost
- orientace na klienta a na výsledek
- motivaci a chuť učit se
- časovou flexibilitu
- spolehlivost, otevřenost, kreativitu, pracovitost
 

Nabízíme:

- zajímavou a kreativní práci v atraktivním prostředí
- školení v oblasti technik prodeje a stylingu
- zajímavé finanční ohodnocení (dle osobních výsledků prodeje )
- zaměstnanecké benefity

Kontakt:

V případě, že vás naše nabídka zaujala a chcete se zúčastnit pohovoru, prosím, pošlete své CV s fotografií a datem narození na adresu pstros@pietro-filipi.cz. Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

ESPRIT – Asistent/-ka prodeje ESPRIT – plný úvazek

Přidejte se k nám! Pracujte pro světoznámou módní značku Esprit.

Ideální kandidát/ka má rád/a výzvy, rychle se učí a je schopen/a se samostatně rozhodovat.

 

Požadujeme:

  • Předchozí prac. zkušenosti v oblasti maloobchodního prodeje jsou výhodou ne podmínkou
  • Schopnost pracovat samostatně i v kolektivu
  • Pozitivní přístup k zákazníkovi
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Orientace na výsledky, vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
  • Flexibilitu, ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Práci v příjemném prostředí a mladém kolektivu
  • Zaměstnání v úspěšné a dynamické mezinárodní společnosti
  • Zajímavé platové ohodnocení a bonusy
  • Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy
  • Možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • Seberealizace
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou

Kontakt:

V případě zájmu neváhejte a  prosím pošlete svůj životopis na: gabriela.horackova@esprit-stores.cz

Těšíme se na Vás!

Váš ESPRIT

Marks & Spencer – Vedoucí oddělení – dámský a pánský textil – plný úvazek

Baví Vás řídit vlastní tým a podporovat jej v poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu?
Jste organizačně schopní a zaměření na výsledek?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?

Pak hledáme právě Vás!

Přijmeme kandidáta/ku na pozici Vedoucí oddělení textilu, které baví vést a motivovat tým a dosahovat co nejlepších výsledků.

Budete zodpovědný/á za plnění plánu prodeje, řízení týmu prodavačů a za poskytování výborného zákaznického servisu. Součástí Vaší práce bude také analýza prodejů a zodpovědnost za vzhled a změny prodejní plochy.

Požadujeme:

- zkušenosti s řízením týmu - budete zodpovědný/á za tým o cca 8 - 10 lidech
- mírně pokročilá znalost AJ - pravidelná e-mailová komunikace
- znalost provozu prodejny a zkušenosti v prodeji
- uživatelskou znalost MS Office
- organizační dovednosti a schopnost delegovat práci
- výborné komunikační dovednosti a schopnost nadchnout a motivovat tým
- ochotu pracovat na směny a o víkendech

Nabízíme:

- zajímavou práci v oblasti módy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- různorodé benefity (stravenky, karta Multisport, sleva na naše zboží, dárkové poukazy, atd.)
- vstupní zaškolení a další pravidelná školení
- možnost profesního a osobního rozvoje

Kontakt:

V případě, že Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: helena.levova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Těšíme se na Vás!

Tchibo – Shop assistant - barista – plný úvazek

Chcete se naučit vše o kávě od keře až k espressu a stát se tak opravdovým kávovým expertem?
Chcete být součástí týmu, ke kterému se opakovaně vrací spokojení zákazníci?
Chcete se stát odborníkem v oblasti prodeje kávy i spotřebního zboží?
Baví vás pracovat aktivně a stále s něčím novým?
Máte rádi, když se v práci nenudíte a rychle vám uběhne den?
Pak je pro vás Tchibo správná volba...

Požadujeme:

Co dělá náš prodejce na prodejně?

- zodpovídá za vedení prodejních rozhovorů se zákazníky
- pohybuje se převážně na prodejní ploše, aktivně oslovuje naše zákazníky a pomáhá jim při výběru produktů
- obsluhuje kávový bar včetně přípravy kávy, servírování zákusků a prodává doplňkové zboží
- podílí se na související práci v zázemí (příjem a vybalování zboží, úlid...)
- pracuje podle rozpisu směn, který zná 14 dnů před začátkem měsíce vždy na celý měsíc dopředu, směny má nakombinované z 12-ti, 8-mi i 6-ti hodin (platí pro plné i částečné úvazky)
- spolupracuje s kolegy (tj. aktivně se podílí o své znalosti a zkušenosti, spolupracuje s kolegy z ostatních obchodů i z centrály...)

Co dělá prodejce úspěšným?

- pozitivní přístup k častým změnám
- otevřenost vůči zákazníkům a smělý přístup k aktivnímu oslovování
- samostatnost a proaktivita
- schopnost kvalitní práce v časovém presu

Co je výhodou?

- zkušenosti z oblasti rychoobrátky
- zkušenosti s prací "na nohách"
- znalost práce s PC - zejména excel

Nabízíme:

- náročnou a pestrou práci v hezkém a kávou provoněném prostředí
- práci na směnný provoz
- fixní mzdu + výkonnostní bonus
- výplatu na účtě do 10. dne v měsíci
- vzdělávání a rozvoj po profesní i osobní linii
- možný kariérní růst
- pracovní smlouvu na dobu určitou na půl roku a poté na neurčito
- nástup ihned

Kontakt:

V obchodě nebo:

Kateřina Hauptová

HR Business Partner pro společnost Tchibo

katerina.hauptova@tchibo.cz

Foot Locker – Hledáme kolegy/kolegyně – plný úvazek

Hledáme energické, chytré a sympatické kolegy/kolegyně do našeho týmu, zejména na hlavní pracovní poměr. 

 

Požadujeme:

Očekáváme maximální pracovní nasazení, chuť dosahovat co nejlepších výsledků, příjemné a profesionální vystupování, časovou flexibilitu a elementární znalost anglického jazyka. 
 

 

Nabízíme:

- stabilní, motivující a příjemné prostředí u nadnárodní společnosti
- výborné finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity

 

 

 

Kontakt:

nik.placha@gmail.com

TOPSHOP, TOPMAN – Assistant Store Manager – plný úvazek

Náplň práce:
• zajišťování bezproblémového chodu obchodu
• plánování směn zaměstnancům
• vedení a školení zaměstnanců
• provádění zákaznického servisu
• komunikace s IT, logistikou, brand teamem
• řešení reklamací
• reporting v AJ
• vedení inventur
• příprava prodejny na akce a sezónní slevy
• merchandising

 

Požadujeme:

Požadavky na kandidáty:
• odolnost vůči stresu, práce pod tlakem
• znalost KPI
• samostatnost, pečlivost, loajalita
• flexibilita, práce o víkendech
• AJ na středně pokročilé až pokročilé úrovni
• orientace na zákazníka
• cílevědomost, tah na branku
• práce na obdobné pozici min. 2 roky

 

Nabízíme:


• zaměstnání v zahraniční prosperující společnosti v oblasti maloobchodu
• prostor pro profesní rozvoj
• přátelský team spolupracovníků
• místo výkonu práce: Praha centrum
• nástup září/říjen

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: radka.nowicki@alshaya.com.
 

Ve své odpovědi prosím uvádějte následující prohlášení: "Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedených v mé žádosti o zaměstnání pro potřeby výběrového řízení v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, bod 926, ve znění pozdějších předpisů)."

adidas Concept Store – Výpomoc pro skladové procesy – brigáda

STAŇTE SE SOUČÁSTÍ adidas TÝMU!

Společnost adidas Česká republika - leader v oblasti sportovního vybavení, hledá zákaznicky orientované posily do svého maloobchodního týmu do adidas brand concept store v obchodním centru Palladium.

Požadujeme:

Kandidáta se středoškolským vzděláním/SOU (ideálně obchodního zaměření)
Člověka, který má příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a zájem o módu a sport
Časová flexibilita je potřebná - nepravidelné směny (krátky/dlouhý týden)
Oceníme schopnost orientace na zákazníka a týmového ducha
Iniciativní přístup a ochota učit se novým věcem jsou u nás vítány
Znalost anglického, příp. ruského jazyka je výhodou
Praxe v maloobchodě na obdobné pozici je velkou výhodou

Nabízíme:

Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Práci ve sportovně založeném kolektivu

Kontakt:

Radovan.Horak@adidas.com

adidas Concept Store – Prodavač/pokladní - adidas – plný úvazek

STAŇTE SE SOUČÁSTÍ adidas TÝMU!

Společnost adidas Česká republika - leader v oblasti sportovního vybavení, hledá zákaznicky orientované posily do svého maloobchodního týmu do adidas brand concept store v obchodním centru Palladium.

Požadujeme:

Kandidáta se středoškolským vzděláním/SOU (ideálně obchodního zaměření)
Člověka, který má příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a zájem o módu a sport
Časová flexibilita je potřebná - nepravidelné směny (krátky/dlouhý týden)
Oceníme schopnost orientace na zákazníka a týmového ducha
Iniciativní přístup a ochota učit se novým věcem jsou u nás vítány
Znalost anglického, příp. ruského jazyka je výhodou
Praxe v maloobchodě na obdobné pozici je velkou výhodou

Nabízíme:

Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Práci ve sportovně založeném kolektivu
Benefity: stravenky, slevy na firemní výrobky, bonus za splnění stanovených cílů, školení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, poukázky Edenred multi, dovolená navíc

Kontakt:

Radovan.Horak@adidas.com

THE BODY SHOP – Store Manager/Store Managerka – plný úvazek

Náplň práce:
•zodpovědnost za obchodní výsledky
•zajišťování bezproblémového chodu obchodu
•plánování směn zaměstnancům
•vedení a školení zaměstnanců
•provádění zákaznického servisu
•dodržování rozpočtu
•komunikace s IT, logistikou, brand týmem
•řešení reklamací
•reporting v AJ
•vedení inventur
•příprava prodejny na akce a sezónní slevy
•merchandising


 

Požadujeme:

Požadavky na kandidáty:
•odolnost vůči stresu, práce pod tlakem
•znalost KPI
•samostatnost, pečlivost, loajalita
•flexibilita, práce o víkendech
•AJ na pokročilé úrovni
•orientace na zákazníka
•cílevědomost, tah na branku
•zkušenost s prací na obdobné pozici minimálně 2 roky
•zkušenost s prodejem kosmetických značek nutností

 

Nabízíme:



Nabízíme:
•zaměstnání v zahraniční prosperující společnosti v oblasti maloobchodu
•prostor pro profesní rozvoj
•přátelský tým spolupracovníků
•místo výkonu práce: Praha
•nástup září/říjen 2016


 

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na mailovou adresu: radka.nowicki@alshaya.com.
Ve své odpovědi prosím uvádějte následující prohlášení: "Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedených v mé žádosti o zaměstnání pro potřeby výběrového řízení v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, bod 926, ve znění pozdějších předpisů)."

Etam – asistentka prodeje – plný úvazek

Pokud chcete stejně jako my činit ženy krásnými a neodolatelnými, přidejte se do našeho týmu.

V případě Vašeho zájmu zašlete životopis s fotografií a telefonním číslem společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: kariera@exico.cz

Nezapomeňte uvést pozici, o kterou máte zájem, a nákupní centrum, kde byste případně chtěla pracovat.

Požadujeme:

  • pracovitost a chuť se zdokonalovat
  • prozákaznický přístup
  • znalost AJ, příp. RJ výhodou

Nabízíme:

  • HPP
  • příjmené pracovní prostředí a kolektiv
  • nástup možný ihned

Kontakt:

kariera@exico.cz

Marks & Spencer – Prodavač/ka – plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidlená úprava a doplňování zboží.

Požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný či zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny nebo textil
* dobré platové podmínky a benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

Kontakt:

M&S Praha Palladium

janka.krupova@marks-and-spencer.com

 

HOME OFFICE Bistro & Coffee – BARISTA - KAVÁRNA HOME OFFICE – plný úvazek

Pro naše bistro-kavárny hledáme usměvavé, iniciativní a vždy pozitivně naladěné spolupracovníky. Staňte se součástí úspěšné, dynamické společnosti a přispějte svými zkušenostmi k jejímu dalšímu rozvoji!

 

Náplň práce:

• obsluha zákazníků v přátelské atmosféře
• aktivní zapojení do provozu kavárny
• příprava kávy, panini a dalšího sortimentu

Požadujeme:

• nadšení a ochota učit se novým věcem
• aktivní přístup k práci a zodpovědnost
• osobní vztah a pozitivní přístup ke gastronomii
• zkušenosti s vysokou úrovní obsluhy zákazníků
• organizační schopnosti, samostatnost
• komunikační dovednosti
• SŠ s maturitou

Nabízíme:

• HPP na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
• možnost kariérního růstu
• flexibilní pracovní dobu
• práci v mladém kolektivu
• prostor pro uplatnění kreativních nápadů

 

Kontakt:

Přímo na pobočce - oslovte zaměstnance!

email: info@homeofficebistro.cz

web: http://homeofficebistro.cz/kariera/
 

FJÄLLRÄVEN – Brigádník – brigáda


Staňte se členem našeho týmu! Do obchodu Fjällräven s outdoorovým oblečením a vybavením hledáme brigádníka.

V případě zájmu - pošlete svoje CV na níže uvedenou emailovou adresu nebo zanechte na prodejně.

Požadujeme:

  • Příjemné vystupování
  • Skvělé komunikativní schopnosti
  • Pozitivní myšlení a chuť pracovat
  • Trestní bezúhonnost
  • Zkušenost z maloobchodního prodeje výhodou
  • Znalost práce na PC
  • Zodpovědnost, dochvilnost, profesionalita
  • Praxe v prodeji outdoorového vybavení výhodou

Nabízíme:

 

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Kontakt:

palladium@fjallraven-shop.cz
 

TOSCA BLU – ASISTENT/KA PRODEJE – plný úvazek

TOSCA BLU v Praze shání nové kolegy na pozici asistent/ka prodeje, případně zástup vedoucí prodejny. Pokud byste měli zájem pracovat v našich buticích, jste charizmatický, energický, dobře vystupující, flexibilní, komunikativní, reprezentativní a přátelský typ člověka, zašlete své nám CV.  Nástup možný ihned nebo od Září 2016. Je možné i na částečný úvazek. Těšíme se na Vás. 

 

Požadujeme:

Požadujeme reprezentativní vzhled, perfektní znalost češtiny, angličtinu na komunikativní úrpvni a jiný jazyk jako je ruština, čínština, španělďtina či jiné jen výhodou. V obchodech nabízíme klientský servis na nejvyšší úrovni.

Nabízíme:

Dobré platové ohodnocení, odměny z prodeje, prémie, skvělý kolektiv, možnost kariérního růstu, práci v příjemném prostředí. 

Kontakt:

email: info@fashionlights.cz, telefon: +420 602 350 083

 

Oh! Mexico – Kuchař/ kuchařka – plný úvazek

Do našeho týmu hledáme kuchaře/ kuchařku 

Požadujeme:

-praxi v oboru a  alespoň malou praxi s mexickou kuchyní /případně i zaučíme/

- znalost AJ 

- spolehlivst 

- chuť učit se novým věcem 

 

Nabízíme:

- práci na plný úvazek v zavedné společnosti 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost karierního růstu 

- příjemné prostředí a kolektiv 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

Oh! Mexico – Číšník / servírka – plný úvazek

Do svého týmu hledáme kolegy na pozici číšník/servírka. Požadujeme znalost AJ , příjemné vystupování a chuť pracovat a učit se novým věcem. Volejte 777779904

Požadujeme:

- dochvilnost , spolehlivost 

- znalost AJ

- příjemné vystupování 

Nabízíme:

- hlavní pracovní poměr v zavedené společnosti 

- příjemné prostředí a kolektiv 

- nadstandartní ohodnocení 

- možnost profesního růstu 

Kontakt:

n.tereza.n@seznam.cz

777779904

WOJAS – Asistant/ka prodeje – plný úvazek

Pro náš prodejní tým hledáme schopneho prodejního asistant/ka na HPP. Praxe min.1 rok v prodeji. Angličtina nutná. Další jazyky vítany. Fixní plat+provize. Nastup od července 2016. Sve CV s fotogragii zasilejte na tommy.brejcha@gmail.com

Požadujeme:

Anglicky jazyk. Komunikativnost. Flexibilitu. Tymovou praci.
 

Nabízíme:

Pevnou pracovni dobu. Provize z prodeje. Benifity.
 

Kontakt:

tommy.brejcha@gmail.com

Promod – Zástupce/ zástupkyně manažera prodejny – plný úvazek

*zastupování manažera prodejny v jeho nepřítomnosti 
*spolu s manažerem prodejny práce na rozvoji pobočky 
*motivace týmu 
*plnění obchodních cílů se zachováním obchodní politiky společnosti

Požadujeme:

*temperamentní osobnost s obchodním duchem, schopnou řídit a motivovat 
*kreativní, energický, odpovědný a samostatný přístup 
*organizační schopnosti na velmi dobré úrovni

Nabízíme:

*zajímavou a různorodou práci v dynamickém kolektivu 
*zázemí stabilní mezinárodní společnosti 
*profesní růst 
*osobní rozvoj 
*motivující finanční ohodnocení

Kontakt:

V případě zájmu o danou pozici prosíme o zaslání CV na katerina.hejna@promod.fr, do předmětu uveďte: RA Palladium. Všem kandidátům předem děkujeme za projevený zájem.

Promod – Asistent/ka prodeje – plný úvazek

Na naši prodejnu v Palladiu hledáme nové členy do týmu na pozici "Asistent/ka prodeje".

Máte rádi módu? Umíte klientovi poradit? Jste časově flexibilní? Třeba hledáme právě Vás!

Náplň práce:

• aktivní prodej
• bezprostřední kontakt s klienty
• profesionální obsluha klienta
• obsluha pokladny a vybavování reklamací
• práce se zbožím: příjem, kontrola, doplňování, přeceňování zboží a provádění inventarizace zboží
• podílení se na visual merchandisingu na prodejně

Požadujeme:

Hledáme osobu:

• s týmovým a obchodním duchem 
• energickou a kreativní
• s citem pro obchod a jednání s klienty
• se zájmem o módu
• s chutí učit se novým věcem a rozvíjet se ve firmě
• časově flexibilní, která bude chtít doplnit náš tým 
• s možností práce na plný nebo zkrácený úvazek 

Nabízíme:

 

• práci v dynamickém a zajímavém prostředí
• různorodou práci
• zázemí stabilní a expandující mezinárodní společnosti
• velmi flexibilní pracovní dobu, možnost plánování směn dle Vašich možností

Kontakt:

V případě zájmu o danou pozici prosíme o zaslání CV na katerina.hejna@promod.fr, do předmětu uveďte: CM Palladium. Všem kandidátům předem děkujeme za projevený zájem.

Sparkys – PRODAVAČKA HRAČEK V PRODEJNĚ SPARKYS – plný úvazek

Popis pracovní pozice:

- obsluha zákazníků,

- práce na pokladně,

- doplňování a úprava zboží v prostorách prodejny,

- udržování pořádku a čistoty v prostorách prodejny.

Požadujeme:

- zkušenosti z podobného zaměstnání,

- dobrou úroveň komunikace se zákazníky,

- spolehlivost a pečlivost,

- čistý trestní rejstřík,

- výhodou je částečná schopnost komunikace v Aj.

Nabízíme:

- stabilní zaměstnání,

- práce v přátelském kolektivu,

- příplatky za víkend a svátky,

- bonusy z tržeb, 

- zaměstnanecké slevy,

- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)

- možnost kariérního růstu (zástupce či vedoucí směny),

- pracovní uniforma zdarma.

 

Kontakt:

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na email: apodebradska@sparkys.cz.

S vybranými zájemci se rádi sejdeme u výběrového pohovoru. Těšíme se na spolupráci.

Marks & Spencer – Vedoucí oddělení v tréninku – plný úvazek

Baví Vás řídit vlastní tým a podporovat jej v poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu?
Jste organizačně schopní a zaměření na výsledek?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?

Pak hledáme právě Vás!

Pro naše prodejny v Praze přijmeme kandidáta/ku na pozici Vedoucí oddělení v tréninku, který/á projde naším tréninkem, seznámí se s fungováním našich prodejen a poté bude moci vést a motivovat vlastní tým.

Na této pozici budete zodpovědný/á za plnění plánu prodeje, řízení týmu prodavačů a za poskytování výborného zákaznického servisu. Součástí Vaší práce je také analýza prodejů a zodpovědnost za vzhled a změny prodejní plochy.

Požadujeme:

- zkušenosti s řízením týmu - budete zodpovědný/á za tým cca 10 lidí
- komunikativní znalost AJ - pravidelná e-mailová komunikace, méně často mluvená forma
- znalost provozu prodejny a zkušenosti v prodeji
- uživatelskou znalost MS Office
- organizační dovednosti a schopnost delegovat práci
- výborné komunikační dovednosti a schopnost nadchnout a motivovat tým
- ochotu pracovat na směny a o víkendech

Nabízíme:

- zajímavou práci v oblasti módy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- různorodé benefity (stravenky, karta Multisport, sleva na naše zboží, dárkové poukazy, atd.)
- vstupní zaškolení a další pravidelná školení
- možnost profesního a osobního rozvoje

Kontakt:

V případě, že Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: helena.levova@marks-and-spencer.com.

Těšíme se na Vás!

Lacoste – Sales Advisor – plný úvazek

Jako jeden z největších lídrů v prémiovém lifestylu předáváme zákazníkům kvalitu, hodnotu a barevnost. Pro naši prodejnu LACOSTE PALLADIUM nyní hledáme uchazeče na pozici Sales Advisor.

 

 

Požadujeme:

  • Zkušenost se zákaznickým servisem
  • Schopnost pracovat pod stresem, zvládat zadané úkoly
  • Přátelská, otevřená, flexibilní a vyzrálá osobnost reprezentující značku
  • Schopnost přijímat zpětnou vazbu
  • Jazykové znalosti nutností (angličtina)

Nabízíme:

  • mladý přátelský kolektiv
  • pracoviště v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity
  • Práci v prostředí prémiové značky
  • Nástup možný ihned

Kontakt:

Váš aktuální životopis s fotografií zašlete prosím na:

lacostepalladiumprague@erenretail.com

CCC Boty – PRODAVAČ(KA) CCC – plný úvazek

PRODAVAČ(KA) V CCC POMÁHÁ ZÁKAZNÍKŮM VYBRAT SI VYSNĚNÉ BOTY NEBO KABELKU. PTÁ SE, RADÍ, NABÍZÍ A TO VŠE DĚLÁ S ÚSMĚVEM A VSTŘÍCNOSTI TAK, ABY SE ZÁKAZNÍCI UJISTILI, ŽE NÁKUP V CCC JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.

V našich prodejnách pracují tedy lidé, kteří mají zákazníky rádi, jsou ochotni a přátelští. Díky tomu dokážou vytvořit příjemnou atmosféru a pomoct zákazníkům najít přesně to, co jim udělá radost. Mají rádi pořádek a estetiku a proto prodejny vypadají vždy perfektně. 

Požadujeme:

Pokud máte zkušenost s prodejem anebo velkou chuť se do toho pustit, jste přátelští, aktivní, nevadí vám rychlé tempo a máte rádi dobře odvedenou práci, CCC je pro Vás ta správná volba.

Nabízíme:

Kromě atraktivní odměny za Vaši práci můžete získat také extra prémie z obratu. Naši obuv si pořídíte s velmi výhodnou zaměstnaneckou slevou. Pokud jste navíc ambiciózní, můžete se rychle posunout v kariérním žebříčku mnohem výše.

Kontakt:

1238.vedouci@ccc.eu

Restaurace a občerstvení

Starbucks (patro -1) – Barista ve Starbucks OC Palladium – brigáda

Jste milovníkem kávy a chcete se o ní dozvědět co možná nejvíce?
Jste komunikativní, přátelský člověk a máte zájem o práci v kavárenském prostředí?
Bavilo by vás nosit zelenou zástěru a každý den dělat radost našim zákazníkům?
Hledáte práci v týmu na částečný či plný úvazek?
Pokud ANO, tak ve Starbucks OC Palladium hledáme právě tebe!
Přidej se do našeho týmu. Nastoupit můžeš ihned nebo dle dohody.
Pokud tě naše nabídka zaujala, neváhej na ni zareagovat. Těšíme se na Tvůj profil!

Požadujeme:

-Pozitivní energii
-Umění komunikovat
-Zaměření na zákazníka
-Pracovitost
-Týmový duch
-Flexibilita

-

Nabízíme:

-Práci, která tě bude naplňovat (20h, 30h, 40h/týdně)
-Mladý pohodový tým
-Zaškolení v oblasti kávy
-Možnost kariérního růstu
-Flexibilitu v plánování směn
-Příplatky za práci o víkendech a v noci 10%
-Příplatky za práci ve svátcích 100%
-Slevy na produkty všech našich značek (Starbucks, KFC a Burger King)

Kontakt:

Své životopisy zasílejte na :

barbora.hornikova@amrest.eu

 

 

KFC – Práce na hlavní pracovní poměr - KFC – plný úvazek

Hledáte zaručenou jistotu zaměstnání ? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního zaměstnání na pracovníka provozu restaurace. Možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

-Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.5,8,24,26,)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 90-110kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843

KFC – Dlouhodobá brigáda v KFC – brigáda

Hledáte zaručenou jistotu přivýdělku? Možnost nadstandartních bonusů a plánování si směn? Potřebujete pracovat v určitý Vámi zvolený čas nebo hledáte jistotu práce se smlouvou a zárukou výplaty v 9. den měsíce? Rádi pracujete v kolektivu a s občerstvením?
KFC Palladium nabízí možnost flexibilního plánování směn dle Vašich potřeb a záruka veškerého výdělku vyplaceného včas a se všemi zákonnými příplatky i náležitostmi.

Požadujeme:

Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem
Odpovědnost
Pracovitost

Nabízíme:

Stabilní, neustále se rozvíjející zaměstnavatel s mezinárodním zázemím
- práce v přátelském kolektivu
- garantované datum výplaty v 9. v měsíci
- příplatky za víkend a večery 10%
- příplatky za svátky 100%
- bonusy z tržeb restaurace
- zvýhodněné stravování za 50kč
- 25% sleva do Starbucks, Burger King a ostatních KFC
- výborná dopravní dostupnost (metro B Nám. Republiky, tramvaj č.3,5,8,26,24)
- možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace), možnost práce v zahraničí
- možnost realizace praxe v oboru
- pracovní uniforma zdarma
- placené zaškolení
- nástupní plat 70-80kč/hod

Kontakt:

kfcpalladium@amrest.eu

725 031 843